Październikowy stosik Zerra

11/05/2013


Zawsze na początku miesiąca przychodzi taki miły moment... Po pierwsze, oczywiście, wypłata! Ale także stosik! Możliwość napisania kilku zdań o książkach, które udało się upolować w paru ostatnich tygodniach. To jednak najprawdopodobniej ostatni mój tego typu post w tym roku, bo życie na własną rękę nie należy do rzeczy tanich i czasem okazuje się, że na książki po prostu nie starcza. No, a poza tym – ani się obejrzymy, a nadejdą święta. Co wiąże się przecież z prezentami, na które trzeba odłożyć nieco gotówki. Ale są też i plusy – starałem się w tym roku być grzeczny, więc może i mnie odwiedzi Mikołaj. Może znajdzie w swym worku jakąś książkę dla mnie :) Zobaczymy! Przejdźmy jednak do dzisiejszego tematu, czyli stosiku...


Od góry począwszy:

  1. "Gromowładny" Felix Gilman – (dawno temu chciałem kupić, ale jakoś nigdy się nie złożyło... ale po paru latach w końcu mam!)
  2. "Strasznie mi się podobasz" autorzy różni – (również długo na nią polowałem!)
  3. "Wielka księga ekstremalnego sci-fi" (t.1,2)  autorzy różni – (el Browarre polecał dawno temu, to kupiłem, bo zresztą i tak zbieram zbiory opowiadań od FS :P)
  4. "Opowieść zombilijna" Adam Roberts (kupiłem z ciekawości, bo swego czasu było o tym nieco szumu i chciałbym sprawdzić o co kaman)
  5. Powieść graficzna "Gra o tron" (t.2) George R. R. Martin, Daniel Abraham, Tommy Patterson – (w życiu nie kupiłbym za cenę pierwotną, czyli ok. 60 zł. Udało mi się natomiast upolować za 15 zł, więc to jest jeszcze kwota, której nie było mi szkoda na przecież całkiem obszerny - ale wcale nie jakiś super - komiks)

No, i to tyle. Wiele tego nie ma, ale przychodzi taki czas, gdy trzeba zacząć się ograniczać. Po pierwsze ze względów finansowych, a po drugie (i chyba nawet ważniejsze) – na półkach czeka ponad 50 książek, które jeszcze nie zostały przeczytane... Trzeba się w końcu za to kiedyś zabrać. Gad demyt!

Dajcie znać czy coś czytaliście, czy może też polujecie. Być może mi coś polecicie, a coś odradzicie :) Podzielcie się opinią. Pozdrawiam!

Zobacz także:

10 komentarze

  1. ze stosiku chyba nic dla mnie, ale rozumiem co masz na myśli mówiąc o potrzebie ograniczenia kupowanie książek ze względu na wielką kolejkę, bo mam to samo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po powtórnym przeliczeniu książek, które czekają na półce na przeczytanie - okazało się, że jest ich ponad 60, a nie ponad 50 - jak napisałem. A zatem - jeszcze lepiej :P

      Usuń
  2. Serio komiks taki drogi? :o Przeczytałabym go chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie drogi, ale ja zawsze czekam na jakąś okazję. Mój egzemplarz tomu 2 (tak samo jak tomu 1) zakupiłem za 15 zł. Tyle jestem w stanie na to poświęcić, bo komiks jest bardzo średni. Serio - nic specjalnego. O wiele lepsze są same książki, no i serial oczywiście.

      Usuń
  3. Gromowladnego mam za sobą, w porywach jest dość wciągający, ale ogólnie dość przeciętny, żeby nie rzec słabawy... Nie ma takigo słowa, wiem xD A innych tytułów nie znam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro mówisz, że "Gromowładny" niezbyt dobry, to zostawię sobie go na końcu kolejki... Podliczając ponad 60 książek do przeczytania, szacuję, że na niego wypadnie gdzieś za kilka lat :P

      Usuń
  4. Raczej nie widzę nic dla siebie... Komiks 60 zł?! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Udane zakupy :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń