Książek nigdy za wiele: Zuz 4/2015

9/29/2015


Jeśli jesteście ciekawi co w ostatnim czasie trafiło do mojej biblioteczki, to serdecznie zapraszam! 



Od ostatniego stosu, który wam pokazywałam minęły już 2 miesiące. W tym czasie trafiło do mnie kilka nowych książek i kolorowanka. Nie jest ich jakoś dużo, ale każda z nich była przeze mnie bardzo pożądana i wyczekiwana.


"Chowańce. Tajemnice Korony" i "Gregor i Przepowiednia Zagłady" otrzymałam całkowicie niespodziewanie od IUVI. Bardzo się z nich cieszę, bo poprzednie tomy bardzo mi się spodobały i jestem ciekawa jak dalej potoczą się losy w obydwu książkach.


Książki "Fangirl" i "Królowie przeklęci t.2" przysłało mi Otwarte. Do tej drugiej dostałam jeszcze koszulkę z motywem książkowym, a także list od George'a R.R. Martina.



"Wyspa potępionych" to nowość od Egmontu. Jeszcze jej nie czytałam, ale bajkowy klimat, potomkowie czarnych charakterów... To musi być dobre! "Próby ognia" (oraz "Szczurynki", które nie załapały się na foto) przyszły do mnie od Papierowego Księżyca.


"Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym)" to odpowiedź Otwartego na popularne produkcje typu "Zniszcz ten dziennik", "To nie jest książka", "Nie jedz tej książki", itd. Książkę "Mały książę ze strychu" wydano nadkładem Novae Res i są to "brakujące rozdziały" MK!


Tak się przedstawiają moje "zdobycze" z ostatnich 2 miesięcy, jeśli jesteście ciekawi co u mnie i chcecie na bieżąco dowiadywać się o nowych nabytkach w mojej biblioteczce, to zaobserwujcie mnie na którymś z portali społecznościowych, snapie, instagramie... (znajdziecie mnie tu). No, i oczywiście dajcie znać - jak się wam podoba mój stos i co polecacie?

#wahtimcurrentlyreading
Taki "stosik" aktualnie czytam. Jest tego tak dużo, bo połowa to "poradniki" :) Znacie jakieś fajne tagi, które mogłabym zrobić? Będę wdzięczna za jakieś propozycje :)

Zobacz także:

0 komentarze