Lipcowy stosik Zuz

8/02/2013


Hej!
Dziś przychodzę do was ze stosikiem książek, które trafiły do mnie w ciągu lipca. Większość, bo aż 10 książek zdobyłam w trakcie spotkania blogerów w Sopocie, o którym możecie posłuchać [tutaj]. Egzemplarzy recenzenckich jest tym razem najmniej - trzy, ale za to jakie! :) Zresztą sami zobaczcie ;) Ponadto, w końcu zdobyłam tytuły, których od dawna poszukiwałam! :)


Od dołu:
  1. "Dom nad rozlewiskiem" M. Kalicińska (z wymiany na spotkaniu blogerów)
  2. "Powroty nad rozlewiskiem" M. Kalicińska (j.w.)
  3. "Nowa Ziemia" J. Baggott (upominek od Egmontu, który otrzymałam na spotkaniu blogerów) [recenzja]
  4. "Eve" A. Carey (z wymiany na spotkaniu blogerów)
  5.  "Pamiątka z Paryża" E. Formella (j.w.)
  6. "Żona pilota" A. Shreve (j.w.)
  7.  "Za wcześnie umierać" M. Leimbach (j.w.)
  8. "Władca marionetek" J. Owen (upominek od Egmontu, który otrzymałam na spotkaniu blogerów)
  9. "Pocztówka z Toronto" D. Rekosz (z wymiany na spotkaniu blogerów)
  10. "Małe kobietki" L. M. Alcott (wygrana, co prawda Zerra, na spotkaniu blogerów)
  11. "Żona_22" M. Gideon (promocja)
  12. "Ostatnia spowiedź" N. Reichter (z Finty, nówka za śmiesznie małą ilość pkt ;d)
  13. "Dziewięć żyć Chloe King" L. Braswell (z Finty)
  14. "Angelfall" S. Ee (również z Finty)
  15. "Przędza" G. Albin (wymiana na LC)
  16. "Wyspa motyli" C. Boman (od Otwartego) [recenzja]
  17. "Greckie wakacje" A. Noel (od Grupy Publicat) [recenzja]
  18. "Cień i kość" L. Bardugo ("biały kruk" od Papierowego księżyca) [recenzja]
+ płócienna siatka, długopis, zakładki i przypinka od "Literackiego Sopotu"

I jak się podobają moje zdobycze?:) Polecacie coś, a może wręcz przeciwnie? Polujecie na coś z mojego stosu? Czy wam lipiec upłynął równie owocnie, co mi?:)

Zobacz także:

26 komentarze

  1. Bardzo ładny stosik. Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stos godny pozazdroszczenia. :) "Nową Ziemię" aktualnie czytam, jest dobrze. A w swoje łapki chciałbym dostać "Cień i kość", "Angelfall", "Przędzę", "Wyspę motyli" oraz "Ostatnią spowiedź". ^^

    Pozdrawiam i życzę miłej lektury,
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Nową Ziemię" już jakiś czas temu czytałam (i recenzowałam) i muszę przyznać, że zawiodła mnie trochę... Natomiast kontynuacja "Nowy Przywódca" jest na prawdę świetna :D "Angelfall" i "Przędza" to moje perełki :) bardzo długo na nie polowałam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetne stosisko :)
    Czytałam "Nową Ziemię", "Przędzę", "Cień i kość", "Żonę_22" :)
    przyjemnej lektury życzę :)
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fantastyczne nabytki ;) Chloe i Angelfall też już mam, ale coś nie mogę się za nie zabrać. Będę wypatrywać recenzji, które być może mnie troszkę zmotywują do przeczytania ;) A Wyspę Motyli mam już za sobą i naprawdę mi się podobała ;)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos, zazdroszczę Przędzy, Angelfall, Nowej Ziemi - wszystkie te ksiązki mam w planach :) Podobnia ma sie sprawa z Cieniem i kością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuziu - ale chyba trochę Ci się pomyliło? Zdecydowanie miał to być "biały kruk"? A nie przypadkiem szczotka? Bo biały kruk to raczej co innego oznacza, o ile definicja się nagle nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Właśnie "białe kruki" - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=543297419059826&set=a.420113678044868.97560.148157318573840&type=3&theater :D Wydawnictwu pewnie chodziło o to, że właśnie jest to jednorazowa, wyjątkowa akcja, czy coś :)

      Usuń
    2. Ciekawe :>

      No, "biały kruk" to już brzmi trochę bardziej do "łyknięcia". Bo jakby użyli białe kruki, to zastanowiłabym się, czy wydawca nie zna znaczenia :D

      Usuń
  7. Nie wiem dlaczego, ale jak spojrzałam na ten stosik to miałam wrażenie, że się rusza i zaraz się zawali XD
    Kilku nabytków bardzo ci zazdroszczę jak tak teraz sobie patrzę na Twoje pamiątki ze spotkania to strasznie żałuję, że nie mogłam się zjawić :c
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, masz rację - trochę tak to wygląda :) Ale na szczęście "wieża" nie runęła :)
      Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać na jakimś spotkaniu blogerów ;)

      Usuń
  8. Nr 12 sprawia, że mam ochotę wiać w popłochu... Nr 3, 6, 8, 13 - ciekawy tytuły. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemuż to ?:) Aż tak zła książka?:) Czytałam, że albo się ją kocha, albo nienawidzi... Ciekawe, do której grupy ja będę się zaliczać :) Recenzje "Nowej Ziemi" możesz już przeczytać na naszym blogu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Świetne zdobycze. :) "Eve" jest straszna. Przykro mi musiałabym być szczera. :) Jednak mimo wszystko życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( ale przynajmniej nic na nią nie wydałam ;)

      Usuń
  10. ale stosiszcze! "Angelfall" zazdroszczę, "Ostatnią spowiedź" polecam.
    gdybym ja miała teraz publikować stos, byłyby tam jakieś 2-3 książki, więc tym razem chyba sobie daruję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki stos, że aż zazdrość zżera :P A tak naprawdę to gratuluję nowych pozycji, niestety żadnej książki z tych tu nie czytałam, jedynie Cień i Kość, świetna fantastyka ;) Ja czekam aż dojdzie do mnie 12, wygrałam ją jakiś czas temu w konkursie. Większość powyższych pozycji znajduję się na mojej liście, do przeczytania ;)

    Pozdrawiam.

    PS. Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno "Ostatnia spowiedź" przypadnie ci do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobycze! A "Przędzę" ja też mam :P Zazdroszczę "Cień i kość" i "Angelfall" :) A "Nowa ziemia" bardzo mi się podobała, teraz czekam na zakończenie trylogii ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałe książki :) Zazdroszczę "Nowej Ziemi" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne "stosisko"! Serię "Nad rozlewiskiem" czytałam i wspominam ją całkiem dobrze. Pozostałe tytuły znam tylko z widzenia, ale chętnie poznam:) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Nową ziemię" i "Cień i kość" chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę spora ilość cudeniek :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale stosisko! Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kilka mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę tak wielu pozycji, że chyba nawet nie umiem ich wszystkich wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kolekcja. Też mam już listę tych moich ulubionych książek. Masz super gust jeśli chodzi o książki lub raczej dobry "nos" na książki.

    OdpowiedzUsuń