Zapowiedź książki "Piąta fala"

8/07/2013

Piąta fala nadejdzie...
14 sierpnia 2013 roku!


Czy ludzkość jest w stanie stawić czoła inwazji obcej cywilizacji tysiąckrotnie bardziej zaawansowanej niż nasza?

Nie.


POZNAJ NAJLEPSZĄ POWIEŚĆ FANTASTYCZNĄ 2013 ROKU, ZANIM WSZYSCY ZACZNĄ ZACHWYCAĆ SIĘ FILMEM.



 Wystarczyły cztery fale kosmicznej inwazji, by z siedmiu miliardów ludzi ocalała zaledwie garstka. Rozrzuceni w różnych miejscach okupowanej planety walczą o przetrwanie. Od wymarłych miasteczek, przez płonące metropolie, po obozy uchodźców i tajne bazy wojskowe - każdy z bohaterów powieści Yanceya próbuje przetrwać i zrozumieć, co się stało i kim są kosmici, który postanowili wymordować całą ludzkość.

Pierwszy tom doskonałej sagi Ricka Yanceya przywodzi na myśl dokonania klasyków literatury i kina science fiction, ale prezentuje całkowicie świeży i nowy obraz kosmicznego konfliktu.  

 
Jestem bardzo ciekawa tej książki, już nie mogę się doczekać jej premiery! A wy?:) Co myślicie o okładce? Mi się podoba chociaż jest zupełnie inna od tych, które zazwyczaj wypuszcza Wydawnictwo Otwarte.

Zobacz także:

7 komentarze

  1. Wszyscy się zachwycają tą książką, ale ja nie czuję tego. Owszem, wydaje się interesująca, ale poczekam aż przejdzie "szał" na nią i może wtedy przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka tusi tajemniczą zawartością, ale czy faktycznie treść jest tak innowacyjna? Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio w blogosferze aż kipi od zapowiedzi tej książki i chętnie ją przeczytam. Mam tylko nadzieję, że nie będzie podobna do "Intruza", bo opis bardzo mi tę książkę przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mieszane odczucia co do tej pozycji. Zobaczymy... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym przeczytać tę pozycję, ale nie wiem, czy się uda :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i mnie urzekła :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna okładka... A i cytat na niej... Przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń