Konkurs na imię dla... (Zakończony)

8/14/2013

Serdecznie zapraszamy wszystkich na konkurs!
Poniżej znajdziecie regulamin...


  • Organizatorami niniejszego konkursu są właściciele Recenzjum, Zerr i Zuz.
  • Nagrody:
    • "Kłamca" Jakub Ćwiek
    • "Kwiat paproci" Dominik Sokołowski
    • "Tygrysi księżyc" Antonia Michaelis
    • "Opowieści grozy wuja Mortimera" Chris Priestley
    • "Greckie wakacje" Alyson Noel
    • "Władca marionetek" Joanne Owen
  • Nagrody pochodzą z prywatnych zbiorów organizatorów. Książki są w stanie bardzo dobrym. Większość z nich jest nawet nieczytana.
  • Dwóch zwycięzców zostanie wybranych przez organizatorów konkursu - Zerra i Zuz.
  • Zadanie konkursowe: Wymyśl imię dla naszego nowego zwierzaka, szczurzycy. Inspirację czerp skądkolwiek, ale pamiętaj - poszukujemy czegoś oryginalnego!
  • W komentarzu poniżej lub pod filmikiem na Youtube należy podać swoje propozycje imienia (max.3), nick pod którym nas obserwujesz oraz swój adres e-mail.
  • Konkurs trwa od 14.08.2013 do 21.08.2013 do godz. 23:59 (tydzień!)
  • Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni po zakończeniu konkursu. Zwycięzcy zostaną powiadomieni mailowo i poproszeni o wybór książki oraz podanie adresu korespondencyjnego.
  • Nagrody do zwycięzców zostaną wysłane w terminie do 7 dni po otrzymaniu adresów zwycięzców.
  • W konkursie mogą brać udział jedynie osoby zamieszkałe na terenie Polski.
  • Nie ma dodatkowych wymogów. Żadnego "lubię to", ani "udostępnij", jednak każda forma promowania konkursu będzie przyjęta z wdzięcznością.
  • Uczestnictwo jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do edycji regulaminu.


    Powodzenia! :)

Zobacz także:

18 komentarze

  1. Nick: Nefmi
    E-mail: nefmisblog@onet.pl

    To może:
    -Thember
    -Matahari
    -Krija

    Oryginalne imiona :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Camillie Eve
    mail: k.z.dabrowska@gmail.com

    Moje propozycje:
    - Libretta (Liba, Libra)
    - Balbina
    - Kirja

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Jemenos/Adrian Wagstyl
    E-mail: awgieksa@gmail.com
    Imiona:
    Fredzia
    Musia
    Bomi

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako : monalisap

    email: wybranyswiathistorii@gmail.com

    Imiona: Rysia, Spida

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się na konkurs nie piszę, ale wasz blog został nominowany do Liebster Blog Award przeze mnie i Kyou :3

    http://papierowemiasta.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję pod nazwą: niebieskoczerwona morda
    Mój email to: anetaaaa7@wp.pl

    Proponuję trzy imiona: Eowina, Aura oraz Śmiercionośna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Nella N.
    E-mail: nella.out@gmail.com

    Moje 3 typy imion :
    -Ginger
    -Bella
    -Rose

    OdpowiedzUsuń
  8. nick: artas09
    email: artas09@gmail.com

    imiona: Chile Willow, Nocna Mona, Michonne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Unga
    e-mail: agnuu@interia.eu

    Moje propozycje:
    Mures
    Lepus
    Grisa

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję - Shemmer
    alex1624@interia.pl

    A imiona proponuję takie:
    -Antosia
    -Durga
    -Redlight

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: FC Zuzia
    zkudlinska@gmail.com

    A imiona:
    - Zurra (połączyłam wasze dwa imiona, których używacie na blogu, mała pamiątka)
    - Bianca
    - Bonita (po hiszpańsku piękna)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Bidon
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl

    Imiona:
    - Draża
    - Tinto
    - Katalonia

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako:Weronika Puszer
    puszer.w@gmail.com
    Propozycje imion:
    -Namriselle
    -Auralee
    -Azarisse

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako : Anna Sabara
    mój email : saba.a@vp.pl
    Na część "Invocato" - Bura
    Oczko - bo widzę, że ma takie ładne czerwone ślepka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ja też coś zaproponuję bo kusi mnie strasznie "Tygrysi księżyc" ;)

    Katniss (bo kocham "Igrzyska śmierci")
    Królowa Bona
    Xemeria (żeńska forma od Xemeriusa z "Trylogii czasu")

    Skłaniałabym się jednak ku temu ostatniemu ;)
    Ze szczurkiem niestety nie pomogę, bo już na sam widok gryzoni mam stan przedzawałowy :P Więc dla mnie jesteście bohaterami, że zdecydowaliście się na takie "przerażające" stworzonko ;)

    Pozdrawiam!

    E-mail: patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wytężyłam wszystkie szare komórki i oto moje propozycje:
    1) Madame Mozzarella
    2) Zgryzota
    3) Konsuella

    Obserwuję jako Dizzy.
    E-mail: alcia1993@op.pl

    Pozdrawiam serdecznie! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: ma ra
    e-mail: mara180893@gmail.com
    Moje propozycje:
    1. Tośka - takie proste, a jednak niebanalne
    2. Mimzy
    3. Pixie
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako: Lilith
    e-mail: alilithk@gmail.com
    Moje propozycje:
    1.Zizi (niech już wszyscy będę za Z ;))
    2.Luna (nie wiem czemu, ale od razu mi się skojarzyło jak zobaczyłam tę "szczurkę" :>)
    3.Review (łacińska "recenzja")
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń