Zapowiedź książki "Gra w kłamstwa"

8/29/2013

 Nowa seria bestsellerowej autorki "Pretty Little Liars"
9 październik 2013
 
Najgorsze w byciu martwym jest to, że niczego już nie przeżyjesz.
Nigdy więcej nie pocałujesz chłopaka.
Nigdy więcej żadnych sekretów.
Nigdy więcej plotek z dziewczynami.

Chciałam dostać coś, czego nikt inny jeszcze nie otrzymał – drugie życie. Dzięki Emmie, mojej zaginionej siostrze bliźniaczce, mam na to szansę.
 
 
Poznaj nową książkę Sary Shepard, autorki bestsellerowej serii Pretty Little Liars. To ekscytująca powieść o sekretach i kłamstwach, która zdobyła rzesze fanów na całym świecie. Na jej podstawie powstał serial telewizyjny The Lying Game.

Niech gra w kłamstwa się zacznie.
Niesamowicie się cieszę, że Wydawnictwo Otwarte postanowiło wypuścić tą serię :) Już nie mogę się doczekać kiedy ta książka wpadnie w moje ręce! Gdyż jest to z pewnością mój MUST HAVE tego roku! :)

Zobacz także:

4 komentarze

  1. O, nawet nie wiedziałam, że nareszcie wyjdzie w polskim wydaniu. Przeczytałam tę książkę w języku angielskim, ponieważ jakoś nie mogłam się doczekać. Było warto. Chociaż serial jest dosyć... przewidywalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie mogę się doczekać, bo serial był genialny (mimo, że całkiem inny niż książka) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę przeczytać !

    OdpowiedzUsuń