Zapowiedź książki "Wampir z MO"

4/23/2013

Andrzej Pilipiuk – Wampir z MO – premiera 15 maja
"Pełen absurd!

Krwisty powrót do czasów ZOMO, małych fiatów oraz prowokacji na każdym kroku.

Warszawska Praga i sceny rodem z filmów Barei.

Amerykanie kontra żuczki i ziemniaczana stonka. 

Wilkołaki, harcerze i krematorium.

Mistrz Pilipiuk w najlepszym PRL-owskim wydaniu.

Kostnica, ostatnia krew i klimat dobrej polskiej komedii pomyłek.

Wszystko, co nasze oddam za kaszę… 

Jest plan, ale trzeba naruszyć prywatne zasoby srajtaśmy i podłożyć trupa w milicyjnym mundurze!

Paskudny grudniowy poranek na Pradze. Wzmacniane stalą buciory, tarcze z grubego plastiku, pały, hełmy z przyłbicami. 

Amerykanie, jak zwykle, winni są obecności stonki ziemniaczanej i doprowadzenia żuczków do śmierci z zimna. 

Harcerz jako wilkołak? Ależ owszem, czemu nie jemu też należy się?! 

Do zobaczenia w kostnicy!"


Takie, a nie inne opisy można znaleźć o kolejnej książce Pilipiuka, czyli swoistej kontynuacji "Wampira z M-3". Ktoś jest zainteresowany tą książką? Poprzednia część raczej nie była zbyt dobra, zatem ciekawe czy ta okaże się lepsza...

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Już czytałam recenzje książek Pilipiuka i na pewno po nie nie siegnę. Nie tylko dlatego, że i do wampirów mnie nie ciągnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej zbytnio też nie będę się starał książki zdobyć. Niemniej jednak, jeśli trafi się ją zdobyć, to z ciekawości przeczytam :P

      Usuń
  2. Nie czytałam ani jednej książki tego pana, jak na razie mnie do tego nie ciągnie. Kiedyś... może.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilipiuk jest specyficznym autorem, ze specyficznym poczuciem humoru... Jego żarty w większości mnie nie bawią... Wręcz przeciwnie. Zatem nie dla każdego są jego książki :P

      Usuń
  3. Wampir z M-3 podobał mi się bardzo, świetna dawka humoru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spekulowałbym :) No, ale każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  4. Czytałam wampira z M-3 i wnioskując z mojej niskiej oceny 3/10 na LC. to nie byłam zachwycona. W sumie to już nic z fabuły nie pamiętam, a to mi się bardzo rzadko zdarza. Chociaż... Że tempo wręcz pełzało i nudą wiało, to pamiętam. Po kontynuację nie sięgnę, chyba że sama wskoczy mi w ręce i zrobi oczy kota ze Shreka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :P Fakt, "Wampir z M-3" był nudnawy, przewidujący, no i słaby :P

      Usuń