Listopadowy stosik Zuz

04 grudnia

Witajcie!

Przyszła pora na comiesięczną notkę. Niesamowite jak ten czas leci... Bardzo lubię takie podsumowania, jest to moja chwila refleksji nad tym, co udało mi się osiągnąć w danym miesiącu. I niestety, zawsze wydaje mi się, że mogłam dużo więcej. Jednak przyznam, że w tym miesiącu jestem dość zadowolona. Co prawda, liczba przeczytanych przeze mnie książek nie powala, ale przecież robię to dla przyjemności. W tym miesiącu poświęciliśmy sporo czasu na planowanie przyszłości tej strony. Więc zapraszam do odwiedzania nas i śledzenia zmian, które tu wystąpią. Będzie się działo! Już nie przedłużając - prezentuję moje książkowe zdobycze:




Od dołu:
  1. "Sargon. Wybrańcy Inanny" K. Milczarek - wygrana w konkursie na Sztukater
  2. "Na wysokim niebie" D.Awolusi - j.w..
  3. "Niezgodna" V. Roth - z wymiany na LC
  4. "Szeptem" B.Fitzpatrick - j.w.
  5. "Las zębów i rąk" C. Ryan - j.w.
  6. "Dobrani" A. Condie - j.w.
  7. "Demony miłości" E. Edwards - od Egmotnu [recenzja]
  8. "Nieskończoność" H. J. Rahlens - j.w.
  9. "Gorączka 2" D. Shulman - j.w.
  10. "Kurier" R. Muchamore - j.w.
  11. Koszulka od Moondrive
Muszę się pochwalić, iż grafika znajdująca się na koszulce Moondrive jest mojego autorstwa. Przyznam, że to niesamowite uczucie, gdy zostaje się tak docenionym. Motyw przewodni, jakiego użyłam w procesie tworzenia jej, to "zacznij swoją przygodę z Moondrive", dlatego właśnie znajdują się na niej okładki pierwszych tomów różnych serii (nie licząc PLL). Mam nadzieję, że się wam podoba, bo mi bardzo :) Chociaż nie ukrywam, że patrząc z perspektywy czasu, zrobiłabym to odrobinę inaczej :)

Zobacz także:

8 comments

  1. Śliczny i urodzajny stoisk, tylko że nic mnie nie zainteresowało w nim :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o, "Gorączki 2" zazdroszczę ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość mnie ciekawi :) Czekam na recenzję 'Nieskończoności' :)

    Świetna koszulka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne logo :) Z listopadowych nabytków zazdroszczę "Nieskończoności"
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik :D Miłej lektury :) A podkoszulka naprawdę fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z książek polecam "Niezgodną" :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń