Sierpniowy stosik Zuz

9/03/2013

Witajcie!

Sierpień był dla mnie trochę ciężkim, pełnym niespodziewanych wydarzeń miesiącem, przez co nie miałam zbytnio czasu na czytanie i blogowanie... Teraz powoli staram się to wszystko nadrobić, więc spodziewajcie się między innymi nowych recenzji, a także zaległego High Five i konkursu :) A oto książki, które przywędrowały do mnie w tym miesiącu:


Od dołu:
  1. "Wszechświaty" L. Patrignani (od Wydawnictwa Dreams) [recenzja]
  2. "Wiatr. Jaskółczy lot" M. Dubini (j.w) [recenzja]
  3. "Przez bezmiar nocy" V. Rossi (od Wydawnictwa Otwartego) [recenzja]
  4. "Sekret Julii" T. Mafi (j.w) [recenzja]
  5. "Piąta fala" R.Yancey (zakup własny)
  6. "Podzieleni" N. Shusterman (z wymiany na LC)
  7. "S.E.K.R.E.T." E.M. Adeline (recenzencka) [recenzja]
  8. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" J. Brody (wygrana z Fabryki Słów)
I standardowe pytanie - jak się wam podobają moje zdobycze? :) I przede wszystkim: czy wybaczycie mi moją małą, sierpniową nieobecność?:)

Zobacz także:

16 komentarze

  1. Zazdroszczę Podzielonych :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tę książkę polowałam strasznie długo :) Aż w końcu udało mi się ją dorwać (i to nówkę :D) na wymianie :)

      Usuń
  2. Standardowe pytanie, standardowa odp. ;D Bardzo się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, zazdroszczę "52 powodów..." oraz "Podzielonych". "Sekret Julii" polecam, a "Wszechświaty" mam w domu nieprzeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh, moja zazdrość osiągnęła apogeum! :3
    Z chęcią przeczytałybm "52 powody...", "Podzielonych", "Piątą falę", "Wszechświaty", a także z serią pani Rossi i cyklem autorstwa T. Mafi. :)

    Miłej lektury! :)

    Pozdrawiam,
    R

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzieleni <3 Nie mogę się doczekać, kiedy wyjdzie kontynuacja, genialna książka:) udanej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik! Zazdroszczę Piątej fali *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Stos wygląda obiecująco. Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Zazdroszczę "Przez bezmiar nocy" i "Wszechświatów", a także "Piątej fali". W sumie to zazdroszczę wszystkich pozycji, bo choć "Sekret Julii" i "52 powody.." już za mną, to chciałabym je znów przeczytać nie znając fabuły, bo obie były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam "Piątą falę", "Przez burze ognia" i "52 powody..." mam w najbliższych planach (grzeją się na półce), a "Sekretu Julii" zazdroszczę jak nie wiem co <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Omomom.... Piąta fala i Wszechświaty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosik piękny! Najbardziej Ci zazdroszczę Piątej fali! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle interesujących mnie pozycji, że aż cały stosik bym podkradł :D Ale najbardziej chciałbym przeczytać "Podzielonych" i "Piątą falę".

    OdpowiedzUsuń