Recenzja książki "Starcie królów" (Video)

9/02/2013

No i w końcu! Nareszcie! Tenże materiał filmowy nagrałem już naprawdę kawał czasu temu... Było to niedługo po opublikowaniu video recenzji pierwszego tomu >"Gra o tron"<. Życie jednak płata najrozmaitsze figle, w efekcie czego dopiero dziś mogę przedstawić moją opinię o "Starciu królów". A jeśli chodzi o moją przygodę w Westeros, to aktualnie jestem już w trakcie lektury "Uczty dla wron". Mam nadzieję, że kolejne recenzje z tej sagi ukażą się w mniejszych odstępach czasowych, niż miało to miejsce teraz.

P.S. Nie obyło się (ponownie) bez pewnych błędów i potknięć, za które z góry przepraszam. Rozgadałem się znowu, ale mam nadzieję, że aż tak się nikt nie zanudzi :)


Autor: George R. R. Martin
Seria/cykl wydawniczy: Pieśń lodu i ognia, t.2
Gatunek: Fantasy
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Liczba stron: 1022 (łącznie z dodatkami)
Ocena: 10/10

Zobacz także:

3 komentarze

  1. Lepiej późno niż wcale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio znalazłam Cię na yt :) Ja mam dopiero zamiar zacząć przygodę z Martinem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam właśnie Grę o tron i książka bardzo mi się podoba, więc z pewnością sięgnę po Starcie królów :)

    OdpowiedzUsuń