Styczniowo-marcowy stosik Zuz

4/03/2014

Witajcie! Tak się złożyło, że ostatni stosik jaki publikowałam to grudniowy... W ostatnim czasie przyszło do mnie wiele nowych książek, dlatego też zdecydowałam się je wam zaprezentować. Niektórzy z was odgadywali na naszym fanpage'u, co to mogą być za lektury. Padło wiele dobrych odpowiedzi, ale nie rozszyfrowaliście wszystkich tytułów. Zatem zapraszam na stosik! :)



Od lewej, od góry:
  1. "Recepta na miłość" P. Roc (od SQN)
  2. "Pretty Little Liars. Tajemnice Ali" S. Shepard (od Otwartego)
  3. "Mroczne umysły" A. Bracken (j.w)
  4. "Kamienie Liry. Potomek" A. E. Olss (od Novae Res)
  5. "Szczerze oddana" P. Hitunen (od Zysku)
  6. "Sherlock Holmes" A. C. Doyle (j.w)
  7. "Co w mowie piszczy?" K. Kłosińska (od Publicatu)
  8. "MISSja survival" L. Bray (j.w)
  9. "Milion słońc" B. Revis (j.w)
  10. "Rywalki" K. Cass (prezent od Zerra <3)
  11. "Cyrk nocy" E. Morgenstern (dorwana gdzieś w promocji)
  12. "Król uciekinier" J. A. Nielsen (od Egmontu)
  13. "Krucjata" P. Gregory (j.w)
  14. "Odmieniec" P. Gregory (j.w)
  15. "Gra o miłość" E. Edwards (j.w)
  16. "Krwawy szlak" M. Young (j.w)
    + torba i lusterko "Rywalki" z konkursu na fanpage'u "Rywalki"
Trochę tych książek mi się nazbierało, więc zabieram się intensywnie do czytania. Czytaliście coś z wymienionych pozycji? Jak wrażenia?

Zobacz także:

14 komentarze

  1. Piękny wielki stos, czytałam tylko "Cyrk nocy", który niestety mnie nie zachwycił, ale resztę chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej mam teraz takiego bzika na punkcie Sherlocka, że nie wyrabiam. Niestety wiem, że książka nie spodobałaby mi się tak bardzo jak serial...
    Poluję na rywalki i umysły ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki nie w moich klimatach, niemniej jednak życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne nabytki, zazdroszczę Ci niezmiernie książek od Otwartego ;) miłej lektury! :)

    faaantasyworld.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam:
    "Król uciekinier" - świetna
    "Krucjata" - bardzo dobra
    "Odmieniec"- słabsza kontynuacja
    "Milion słońc" - świetna
    Podkradłabym Ci Sherlocka Holmesa *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, Cyrk nocy polecam:) i Sherlocka zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci wielu powieści - taki piękny stos!
    Ja czytałam tylko ''Milion Słońc'', a ''Sherlocka Holmesa'', ''Mroczne Umysły'' i ''Rywalki'' mam na półce, w kolejce do przeczytania.
    Jejku, tyle przepięknych powieści! *U*

    Życzę Ci przyjemnej lektury i Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tylu pozycji! Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny stos!
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ale cudowności! Większość z tych tytułów czytałam i podobały mi się.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam Cyrk Nocy, który mnie oczarował, nie było w nim wiele akcji, ale ten klimat... Musisz przeczytać. Ciekawi mnie również "Krwawy szlak", "Rywalki", "Tajemnice Ali", "Misja survival", w sumie to większość... ;P

    Pozdrawiam i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrażenia są... pozazdrościć :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny stos :D Polecam szczególnie "Rywalki" :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Same perełki, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń