Marcowy stosik Zerra

4/02/2014

A macie! Nowe książki :) Lutowego stosu zrobić mi się nie udało, bo ilość książek nie była zbyt wielka, remont w mieszkaniu szedł pełną parą i czasu jakoś nie stało. Tak więc dodałem do siebie zdobycze i z lutego, i z marca. Niniejszym przedstawiam me skromne nabytki książek i komiksów z ostatnich dwóch miesięcy.


Od góry:
"Anielski Śpiew" - Adrian Turzański
(pod naszym patronatem - aktualnie czytam)
"Achaja" t.1 - Andrzej Ziemiański 
(zakupiona po atrakcyjnej cenie)
"Pomnik Cesarzowej Achai" t.2 - Andrzej Ziemiański 
(j.w. / trochę nie po kolei kupuję, ale trudno... może zbiorę całość :P)
"Upadek Gubernatora" - Robert Kirkman, Jay Bonansinga 
(od SQN - zrecenzowane)
"Światło się mroczy" - George R. R. Martin 
(od Zysk i S-ka do recenzji)
"Rycerz Siedmiu Królestw" - George R. R. Martin 
(od Zysk i S-ka - zrecenzowane)
"Aforyzmy i mądrości Tyriona Lannistera" - George R. R. Martin 
(od Zysk i S-ka - zrecenzowane)
"Noe 2 Wszystko co pełza po ziemi" - Aronofsky, Handel, Henrichon 
(od SQN - zrecenzowane)

Czytaliście coś? Może coś polecacie albo na coś polujecie? Dajcie koniecznie znać :)

Zobacz także:

12 komentarze

  1. Ciekawi mnie Achaja, podobno to mocna, odważna i męska lektura. Chciałabym wiedzieć do czego jest podobna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też co nieco o tym słyszałem i już od dawna próbowałem zdobyć :) Idę trochę na około... Ale mam nadzieję, że zbiorę wszystkie książki. Choć zdania odnośnie prozy Ziemiańskiego są mocno podzielone :P

      Usuń
  2. Ciekawa bardzo jest Achaja i drugi cykl w jej uniwersum, "Pomnik Cesarzowej Achai" :) Na Twoim miejscu skończyłbym trylogię Achai a później brał się za kontynuację ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw trzeba gdzieś dorwać resztę tomów :D

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę tę serię Achaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Achaja" już ma swoje lata :) Jakiś czas temu wydali ją w odświeżonej szacie graficznej.

      Usuń
  4. Ale stosik! :3 zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z powyższych książek. Chciałabym jednak kiedyś sięgnąć po książki z serii The Walking Dead. Serial oglądam na bieżąco i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam serdecznie :) Też oglądam serial :3

      Usuń
  6. Świetny stosik! Najbardziej zazdroszczę Martina, ale resztę też mam w planie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To widzę, że w podobnych klimatach się lubujemy :)

      Usuń