Zapowiedź książek "Dar Julii" i "Dotyk Julii" (wyd. 2)

4/14/2014

21 maja 2014


Julia już wie, że tylko ona może zatrzymać Komitet Odnowy. Ale aby go pokonać, potrzebuje pomocy kogoś, komu nigdy nie potrafiła zaufać – Warnera. Podczas współpracy z nim przekona się, że nie wszystko, co wie o nim i o Adamie, jest prawdą.

Trzeci tom bestsellerowej serii o losach Julii, która podbiła serca czytelników na całym świecie





 1 maja 2014  zostanie wydana książka "Dotyk Julii" w nowej, fantastycznej oprawie!
„Nie możesz mnie dotknąć – szepczę. Kłamię – oto, czego mu nie mówię. Możesz mnie dotknąć – oto, czego nigdy nie powiem. Proszę, dotknij mnie – oto, co chcę powiedzieć”.
Nikt nie wie, dlaczego dotyk Julii zabija. Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem. Julia jednak po raz pierwszy w życiu się buntuje. Zaczyna walczyć, bo u jej boku staje ktoś, kogo kocha. Bestsellerowa powieść, która podbiła serca czytelniczek na cały świecie.

Zobacz także:

7 komentarze

  1. Czekam na te nowe wydania, wtedy od razu kupuję całą serię i robię sobie maraton. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pierwszą i drugą, ale kupię i tak pierwszą w tej nowej okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotyk Julii mam za sobą, Sekret czeka na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne okładki, kto wie, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam pierwszy tom i jakoś specjalnie mnie nie powalił, ale jestem ciekawa dalszych części. Wszyscy mówią, że dopiero potem zaczyna się robić ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy czeka się na premierę, od której dużo zależy, ponieważ to w końcu zakończenie to człowiek jest trochę przestraszony i zaciekawiony równocześnie. :D Ja na pewno miałam tak w przypadku „Daru Julii”, jednak wszystko dobre, co się dobrze kończy. :)

    OdpowiedzUsuń