Zapowiedź książki "Po kres czasu"

9/26/2013

Czy wierzysz, że jeśli dwie osoby się kochają, to 
zawsze i wszędzie się odnajdą?
Czy wierzysz, że naprawdę kochamy tylko raz?

Jenny od pierwszego spotkania z Billem czuła, że z tym mężczyzną spędzi resztę życia. I kiedy po kilku latach małżeństwa stanęła wobec trudnego wyboru między karierą a rodziną, nie wahała się ani przez chwilę. Jej decyzja jednak nie pozostała bez konsekwencji.

Czterdzieści lat później w ręce Roberta wpada książka napisana przez tajemniczą Lillibet. Mężczyzna zakochuje się w powieści… a także w dziewczynie, której nigdy nawet nie widział. Kiedy się spotkają, prawda o jej pochodzeniu wprawi Roberta w zdumienie.

I co myślicie? Sięgniecie po  "Po kres czasu"? :) Ja mam już ją w moich planach :)

Zobacz także:

6 komentarze

  1. Wydaje się być idealną pozycją na jesienny wieczór z kocem i gorącą herbatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sięgnę! Chętnie. Tej autorki polecam 'Rosyjską baletnicę' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sięgnę :) Chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam dobre opinie o autorce, jednak sama nie czytałam jeszcze nic, ale chętie to zmienię :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej unikam książki Danielle Steel, ale czasem dobry romans też trzeba przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może, jeśli nadarzy się okazja :)

    OdpowiedzUsuń