Zapowiedź książki "Pretty Little Liars. Sekrety"

9/20/2013

 6 listopad 2013 
 
Nikt nie chce mieć wrogów – zwłaszcza takich jak A.
Nadeszły święta. Aria, Emily, Hanna i Spencer mają wiele noworocznych postanowień, lecz A. dopilnuje, żeby dziewczynom nie udało się ich zrealizować.
Cztery przyjaciółki, cztery zakręcone historie i… sekrety, mnóstwo sekretów!

Część z nich wyjdzie na jaw już teraz, część A. zostawi na deser.
 
Specjalny tom najmodniejszej serii roku! 

Odkryj tajemnice kłamczuch – niezależnie od tego, który tom serii teraz czytasz!

Na pewno sięgnę po te książkę :) Już nie mogę się doczekać!

Zobacz także:

6 komentarze

  1. Jejku. Ta seria była ciekawa. Na początku. Później już zaczęłam się tak straszliwie nudzić... Trochę to jak 'Moda na sukces' :) Nie ma końca. Zawsze, gdy wychodzi nowa część zerkam na koniec w poszukiwaniu zakończenia ale to dalej ma ciąg dalszy :o Jakoś nie przepadam za serią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe serii nie czytałam ale mam w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przeczytam. Uwielbiam "Pretty Little Liars" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serial jest lepszy. Nie mam zamiaru nadrabiać 14 (?) tomów, chociaż na półce musi fajnie wyglądać. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zaledwie dwa tomy, ale na następny rok planuję nadrabianie kupowania serii, mam nadzieję, że plan się powiedzie. ;) Tą pewnie też kiedyś kupię. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOO :D Ja mam zamiar przeczytać całą serię w formie ebooka :) Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń