Wyczekiwane premiery książkowe na wrzesień-listopad 2013

9/24/2013

Hej, tu Zuz!

Dziś przedstawię wam książki, na których premierę czekam :) Wszystkie te pozycję mają ukazać się jeszcze w bieżącym roku, więc mam nadzieję, że Gwiazdor, czy tam Święty Mikołaj będzie przy kasie ;) Bo ja już wystarczająco długo jestem grzeczna :)



MISSja SURVIVAL : 25.09.2013

Laureatki młodzieżowej odsłony konkursu Miss – przedstawicielki wszystkich stanów Ameryki – lecą samolotem, by wziąć udział w finale. Niestety ich samolot rozbija się na małej wyspie, a dziewczyny mają do dyspozycji jedynie niewielki zapas żywności i ani jednej kredki do oczu! Ale egzotyczna wyspa tylko pozornie okazuje się bezludna…



  Dziedzictwo : 25.09.2013

Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?






Alchemia miłości : 25.09.2013

Kiedy w 1582 roku młody Will Lacey został hrabią Dorset, czekało go trudne zadanie. Zmarły ojciec zostawił majątek w ruinie i Lacey musiał jak najszybciej ożenić się z posażną panną, aby uratować swój ród. Na dworze Elżbiety I pełno było takich dam, lecz serce Willa biło mocniej tylko dla Ellie – ślicznej, uczonej dziewczyny, która nie posiadała nic poza bezwartościowym hiszpańskim tytułem. Gdy rodzina nalegała, aby Will poślubił lady Jane, piękną i bogatą szlachciankę, której majątek mógłby podnieść ich ród z upadku, młody hrabia stanął przed odwiecznym wyborem – serce czy rozum? 

 Gra w kłamstwa : 9.10.2013

Najgorsze w byciu martwym jest to, że niczego już nie przeżyjesz. Nigdy więcej nie pocałujesz chłopaka. Nigdy więcej żadnych sekretów. Nigdy więcej plotek z dziewczynami.
 
Chciałam dostać coś, czego nikt inny jeszcze nie otrzymał – drugie życie.
Dzięki Emmie, mojej zaginionej siostrze bliźniaczce, mam na to szansę.

 Strych Tesli : 16.10.2013

Czternastoletni Nick wraz z ojcem i bratem przeprowadza się do starego, wiktoriańskiego domu. Po niefortunnym wypadku z tosterem cała trójka postanawia pozbyć się zalegających na strychu gratów. Na wyprzedaż przybywają niespodziewane tłumy sąsiadów. Tego samego dnia Nicka odwiedzają podejrzani mężczyźni w garniturach. To daje początek serii dziwnych wydarzeń. Chłopiec odkrywa, że urządzenia, które sprzedał, działają zupełnie inaczej, niż powinny – aparat uwiecznia sceny z przyszłości, ogniwo ożywia umarłych, magnetofon zaś nagrywa… myśli. 

 Beta : 23.10.2013

Elizję stworzono po to, by służyła mieszkańcom Dominium, rajskiej wyspy, na której mieszkają najbogatsi ludzie na Ziemi. Szesnastolatka jest klonem bez emocji, które mogłyby ją odrywać od bycia opiekunką dzieci gubernatora. 
Kiedy jednak spotyka Tahira, wspaniałego, enigmatycznego młodzieńca, pochodzącego z jednej z najbardziej wpływowych rodzin, niespodziewane emocje zaczynają pojawiać się w jej umyśle. Elizja nie rozumie, co się z nią dzieje, nie wie, jak sobie radzić z czymś, czego nigdy się nie spodziewała.


Milion słońc : 23.10.2013 / 1.01.2014

Po obaleniu dyktatury dotąd kierujących misją na pokładzie "Błogosławionego" znów panuje radość i spokój. Wkrótce Starszy dowiaduje się jednak, że załoga statku skrywała przed nim tajemnicę, która może przesądzić o ich przyszłości. Tymczasem Amy, dusząc się coraz bardziej wśród stalowych ścian, rusza tropem wskazówek pozostawionych dla niej przez tajemniczego Oriona, a nowa fala morderstw niespodziewanie staje się zalążkiem buntu… Rozpoczyna się walka o przetrwanie, w której stawką jest życie wszystkich pasażerów.. Czy kiedykolwiek dotrą do obiecanej im nowej Ziemi?

 Czas żniw : 6.11.2013

Rok 2059. Dziewiętnastoletnia Paige Mahoney pracuje w kryminalnym podziemiu Sajonu Londyn. Jej szefem jest Jaxon Hall, na którego zlecenie pozyskuje informacje, włamując się do ludzkich umysłów. Paige jest sennym wędrowcem i w świecie, w którym przyszło jej żyć, zdradą jest już sam fakt, że oddycha.


 Gorączka 2 : 6.11.2013

Seth i Eva przetrwali atak wirusa. Niestety z niewiadomych przyczyn stan Evy się pogarsza. W dodatku ofiarami zabójczej gorączki padają kolejni ludzie. Seth musi wyruszyć w niebezpieczną podróż w czasie, aby zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa. Ale nawet nie wie, jak katastrofalne skutki będą miały wydarzenia, które wywołał…
 
 
 Nieskończoność : 6.11.2013

Jest rok 2264. Mroczna Zima już minęła. Średnia długość życia to sto pięćdziesiąt lat. Większość prac wykonują roboty. Ludzie posługują się mózgołączem, które pozwala im na zapisywanie wspomnień w globalnej bazie danych. Zaimek osobowy „ja” wyszedł z użycia. W tym stechnokratyzowanym społeczeństwie miłość jest czymś niepożądanym. Finn Nordstrom, dwudziestosześcioletni historyk i tłumacz martwego języka niemieckiego zostaje poproszony o zbadanie tajemniczego znaleziska – dziennika dziewczyny z XXI wieku. Tymczasem w innej czasoprzestrzeni Eliana odwiedza ulubioną berlińską księgarnię. Spotka w niej przystojnego mężczyznę, który nie wie… do czego służy guma do żucia. Co połączy tych dwoje?

 Demony miłości : 6.11.2013
Drugi tom „Kronik rodu Lacey” przenosi czytelników w barwne i fascynujące czasy Anglii Tudorów. Lady Jane Rievaulx, dwórka królowej Elżbiety I, oczekuje przybycia na dwór Jamesa Laceya. Uczucie tych dwojga przez lata było poddawane wielu próbom. Niegdyś James, uciekając przed demonami własnej duszy, wybrał się w niebezpieczną podróż do Ameryki. Lady Jane zaś została skazana na małżeństwo z niechcianym, znienawidzonym cudzoziemcem. Teraz niezależna i piękna Jane w walce o swoje osobiste szczęście będzie musiała stawić czoło utartym obyczajom i konwenansom. Czy James Lacey zdąży wrócić, aby wybawić ją z opresji i ocalić ich trudną miłość?

Po wakacyjnym zastoju, wydawnictwa ruszyły pełną parą!...Moja półka już czeka na te 11 pozycji książkowych :) Czy tak jak ja czekacie, na którąś z wymienionych lektur? :)

*Podane daty i informacje znalazłam w internecie, więc mogą ulec zmianie.

Zobacz także:

9 komentarze

  1. W sumie nic dla mnie, bo sporo z tych tytułów to kontynuacje serii, z którymi nie miałam okazji się zapoznać, ale ta Nieskończoność mnie intryguje, pryznajmniej ta część w której nie ma mowy o wątku miłosnym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pozycje! Wiele z nich bym chciała przeczytać *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej intryguje mnie Nieskończoność. Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alchemię miłości mam u siebie już, ciekawi mnie jeszcze Gorączka 2... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, ile cudownych tytułów ^^ Aż się oczka świecą na samą myśl o nich. Tylko skąd brać znów kasę :/
    Hmm... Gdyby tu zaglądał jakiś Gwiazdor, to ja poproszę tak: "Alchemię miłości", "Grę w kłamstwa", "Betę", "Gorączkę 2", "Nieskończoność". I przypominam, że też byłam grzeczna w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się tego nazbierało, jestem ciekawa tych wydań :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na "Gorączkę 2" i marzę o "Dziedzictwu" (zobaczymy, kiedy uda mi się zdobyć). :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Czas żniw" stuprocentowo biorę. Nad ,,Milionem słońc" jeszcze się zastanowie, ale w sumie mają u mnie zielone światło po dobrym pierwszym tomie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele z tych książek tez chcę przeczytać, a "Dziedzictwo" już leży w mojej szufladzie :D

    OdpowiedzUsuń