Recenzja książki "Gra o tron" (Video)

6/18/2013

Oj, strasznie długo to trwało, ale w końcu - uporałem się z materiałem filmowym :) Drugi odcinek ZerrTV - programu o literaturze, a w nim pierwszy tom sagi "Pieśń lodu i ognia", czyli "Gra o tron" autorstwa George'a R. R. Martina. Nie obyło się bez pewnych błędów i potknięć, za które z góry przepraszam. Rozgadałem się niemiłosiernie, ale mam nadzieję, że aż tak się nikt nie zanudzi :)

Autor: George R. R. Martin
Seria/cykl wydawniczy: Pieśń lodu i ognia, t.1
Gatunek: Fantasy
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Liczba stron: 844
Ocena: 10/10


Recenzja bierze udział w wyzwaniu "Czytam fantastykę".

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Książka czeka na mojej półce w kolejce pozycji do przeczytania, jednak ochota na nią przechodzi mi po każdym sezonie serialu. Ten, który właśnie się skończył, był moim zdaniem najsłabszym. Obawiam się, ze skoro nie jestem wielką fanką filmu, to powieść też mi się nie spodoba. Cóż, pewnie kiedyś się przekonam.
    Co do recenzji, to naprawdę dobra, szczególnie, że chyba nie siedzisz w tym od dawna. Masz potencjał i pewnie będziesz coraz lepszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie serialu, to zgadzam się... Nie dość, że dzieje się tam coraz gorzej, to jednocześnie spada też jakość. Robi się nieco nudnawo i nie dziwie się, że mogła Ci przejść ochota na książki. Jednakowoż pragnę nadmienić, że książki są ciekawsze niż ekranizacja. Przynajmniej według mnie :)

      Dziękuję za dobre słowa, ale chyba jednak nie zasłużyłem w pełni... No, bo siedzę w tym już od niemalże roku :) Video recenzje wystartowały niemal równocześnie z niniejszym blogiem, tyle tylko, że ukazywały się na kanale "Raport Obieżyświata" :) Przy okazji - zapraszam również tam ;) Mam nadzieję być coraz lepszy, a w każdym razie - nauczyć się lepszej pracy z kamerą, obróbki, no i nie zanudzać tak długimi wywodami :) Mam nadzieję, że filmy będą coraz krótsze, bo nikt nie będzie chciał tego oglądać :P

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Wysoka ocena za książkę R.R.Martina w zasadzie słuszna. Co do filmu nie zrażajcie się książka o niebo lepsza (chociaż sam serial nie jest taki zły, oglądałem wszystkie trzy serie).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani książka ani film niezbyt mnie interesują. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że zaliczam Ci tę recenzję do wyzwania. Bo niby dlaczego nie miałabym tego zrobić? Liczy się recenzja, a nie jej forma - pisana czy nakręcana. Także kolejny tytuł został przypisany Ci w wyzwaniu :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to dzięki :) Zawsze jednak lepiej się upewnić :)
      Pozdrawiam

      Usuń