Zapowiedź książki "Sekret Julii"

6/22/2013


Oni chcą mnie znaleźć. Ja znajdę ich pierwsza


 17 lipca 2013  

Druga część bestsellerowej powieści "Dotyk Julii", 
która podbiła serca czytelników na całym świecie!

Julia z Adamem uciekają z kwatery Komitetu Odnowy i trafiają do Punktu Omega, przystani dla dzieci o szczególnych zdolnościach. Wreszcie są bezpieczni. Sielanka zakochanych trwa jednak krótko. Julia poznaje sekret, który może przekreślić ich wspólne marzenia o szczęściu…


  
 


"Nareszcie wiem, co muszę zrobić, 
wreszcie jestem gotowa pomóc,
 wreszcie mam wrażenie, 
że może tym razem będę w stanie
utrzymać swoją moc pod kontrolą, 
i muszę spróbować. 
Więc cofam się chwiejnie. 
Zamykam oczy.
I daję z siebie wszystko. "





Tytuł oryginału: Unravel Me
Autor: Tahereh Mafi
Seria/cykl wydawniczy: Dotyk Julii tom 2
Wydawnictwo: Otwarte/Moondirve
Liczba stron: 400

Zobacz także:

4 komentarze

  1. "Dotyk Julii" nie zachęcił mnie swoimi ocenami. Raczej nie szybko sięgnę po tę serię.

    Btw. kiedy będą wyniki konkursu "zombie, zombie, zombie"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki już niebawem :) Jak przekopiemy się przez te wszystkie e-maile :D
      Dobrze wiedzieć, że tyle osób jest przygotowanych na zombie apokalipsę :D

      Usuń
  2. Ooooo... Wszędzie widzę zapowiedzi. A jednocześnie słyszę opinię mojego ulubionego Pana z księgarni "Pani se lepiej weźmie tą Chustkę" niż ten "Dotyk Julii" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia skąd tyle złych opinii o tej książce... Mi bardzo się spodobała :) Przypomina trochę moje dwie ulubione serie "Delirium" i "Igrzyska Śmierci" :d

      Usuń