Kwietniowy stosik Zuz

5/02/2013


Przed wami wszystkie moje kwietniowe "zdobycze". Tak jak pisałam przy okazji marcowego stosiku, zbliża mi się matura, więc kwietniowy i majowy stos będą dość skromne. Miało być jeszcze +5 książek, ale nie doszły na czas, także zobaczycie je dopiero w majowej prezentacji :)

Jednak nie liczy się ilość, ale jakość ];> A wszystkie pozycje, które do mnie przywędrowały w kwietniu, są świetne!



Od dołu:

  1. "Kroniki Tempusu: Królowa musi umrzeć" K. A. S. Quinn - z wymiany na LC
  2. "Reckless 2. Nieustraszony" Cornelia Funke - od Egmontu [recenzja]
  3. "Reckless. Kamienne ciało" Cornelia Funke - od Egmontu [recenzja]
  4. "Królestwo łabędzi" Zoe Marriott - moja zagubione książka, także od Egmontu. [recenzja]
  5. "Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick - prezent od Zerra :*
  6. "Klątwa Tygrysa. Przeznaczenie" Colleen Houck - od wydawnictwa Otwartego [recenzja]
 Poza tym chciałabym wam zaprezentować moją świetną koszulkę "Nie mogę spać bo czytam książki", która jest prezentem-niespodzianką od Zerra :*

 Co myślicie o moim stosiku? Polecacie coś? Znaleźliście coś dla siebie ? :)

Zobacz także:

38 komentarze

  1. jaką książkę muszę posiadać, abyś po przeczytaniu "KT: Przeznaczenie" zgodziła się na wymianę? :D

    mój profil na fincie znasz, a oprócz tamtych książek mam w zanadrzu jeszcze kilka nieprzeczytanych za które mogę się natychmiastowo zabrać - np. "Cyrk nocy", "Drżenie", "Niezgodna". no i "Wybrani", chwilowo u koleżanki ale jak coś to mogę ją pogonić ;p zastanów się, bardzo proszę *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam "KT: Przeznaczenie" i jestem... rozsypana ;o Raczej nie będę wymieniała tej książki ale zastanowię się :)

      Usuń
  2. "Klątwa Tygrysa" i "Reckless" szybciutko muszą się u mnie znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Klątwa Tygrysa" z pewnością! :D Co to "Reckless" to na razie się nie wypowiem, gdyż dopiero zabieram się na czytanie :)

      Usuń
  3. Świetne pozycje, niestety jeszcze nic ze stosika nie czytałam :( Świetna koszulka :D Życzę miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przez te całą maturę jestem trochę do tyłu... ale nadrobię to z nawiązką ;)

      Usuń
  4. Niestety niczego nie polecę, bo jeszcze nie czytałam. Co prawda ,,Poradnik pozytywnego myślenia" czeka na półce na dogodny moment ;) Cornelię Funke znam z atramentowej trylogii, którą baaaaaardzo lubię, ale ,Reckless" jest mi obce jak na razie. Koszulka jest przegenialna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu poluję na atramentową trylogię :) Jeśli "Reckless" mi się spodoba to z pewnością nikt mnie nie powstrzyma przed jej zdobyciem :D

      Usuń
  5. Faktycznie świetne tytuły :3 Aż mnie natchnęło, żeby zabrać się za pierwszą część KT, którą odłożyłam po kilkudziesięciu stronach na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekać! :D Koniecznie zabierz się za nią już dziś :P Pierwsza część średnio mi się podobała, ale każdy kolejny tom jest lepszy od poprzedniego! Do tej pory uważałam, że "Wyprawy" nie da się przebić ale "Przeznaczenie" kompletnie rozwaliło system :D jest genialne :)

      Usuń
  6. Królestwo łabędzi bardzo chciałabym <3 A Poradnik pozytywnego myślenia jest całkiem dobrą lekturą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Królestwo łabędzi" jest bardzo fajną książką, ale jednak nie powaliło mnie :) "Poradnik..." jeszcze czeka aż go przeczytam :)

      Usuń
  7. Muszę przyznać, że książki Colleen Houck wyglądają fantastycznie z każdej strony. ''Poradnik...'' posiadam, ale jeszcze czeka.
    Fantastyczna koszulka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym - wyglądają fantastycznie :)! Zwłaszcza na półce :)

      Usuń
  8. Widzę kilka ciekawych lektur, więc niecierpliwie wyczekuję recenzji. A koszulka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie ze stosika ukończyłam tylko 2 książki - "Królestwo..." i "Przeznaczenie" :) Jeszcze dziś zabieram się za "Reckless" :)

      Usuń
  9. Same ciekawe pozycje, które chętnie widziałabym u siebie :D No, ale przynajmniej jedną posiadam - "Królestwo łabędzie", i niedługo zamierzam się do niej dobrać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być łabędzi* :)

      Usuń
    2. Hihi :) "Królestwo..." to przyjemna i cieniutka lekturka :)

      Usuń
  10. Przede mną również "Poradnik pozytywnego myślenia", a potem obejrzę film i porównam. Ciekawa jestem co będzie lepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo planuję zrobić :) Coś czuję, że jednak książka wygra :)

      Usuń
  11. Świetny stos! Poluję na Klątwę tygrysa, ale pierwszy tom, bo jeszcze nie miałam okazji czytać tej serii i na Poradnik pozytywnego myślenia ;) Królestwo łabędzi już za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Poluj, poluj bo "Klątwa Tygrysa" to rewelacyjna seria! :)

      Usuń
  12. "Klątwę Tygrysa" mam w najbliższych planach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stosik! Ja z niego posiadam tylko drugą część Reckless, teraz muszę zdobyć pierwszą... xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj :) ja na szczęście mam dwie części :) dziś się zamierzam zabrać za 1 :)

      Usuń
  14. super stos, ale koszulka i tak najlepsza! :)
    Powodzenia na maturach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (nie) dziękuję :D :) Od jutra zabieram się porządnie za naukę... matmy ;c grr...

      Usuń
  15. Wspaniałe pozycje, a taką koszulkę muszę zamówić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A koszulka naprawdę jest ekstra :) Dobry materiał i mocny nadruk :)

      Usuń
  16. Śliczny stosik! Podkradłabym "Poradnik pozytywnego myślenia" :3
    A, koszulka po prostu świetna! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zacząć go pilnować ;) hihi, dzięki :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  17. 'Królestwo łabędzi' to ksiazka z kategori tych, ktore chce posiadac, czekam na recenzje! A koszula fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Recenzja jest w trakcie tworzenia :D :)

      Usuń
  18. Świetny stos :D Zazdroszczę szczególnie "Klątwy tygrysa" :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lektura była na prawdę świetna :) Chociaż chwilami miałam ochotę udusić autorkę ;)

      Usuń