Marcowy stosik Zuz

4/01/2013


Hej! Przyszła pora na to, co wszyscy książkoholicy lubią najbardziej - stosik! Wszystkie książki, które wam zaprezentuję, trafiły do mnie w ciągu marca :) Niestety, kilka egzemplarzy nie dotarło na czas... ale co się odwlecze, to nie uciecze ;) Mój stosik z lutego był bardzo skromny w porównaniu z tym. Aktualnie jest to mój rekord! :) Kwietniowy i majowy stos też na pewno będą niewielkie, gdyż wielkimi krokami zbliża się matura... I rozumiecie :) Trzeba poczytać inne książki - zwłaszcza te do matury ustnej ;) Jednak nie jest to mój największy problem. Gorzej z matematyką... Brrr... 
Przejdźmy do przedstawienia moich zdobyczy.


Od dołu: 

  1. "Tam, gdzie śpiewają drzewa" L. Gallego - rewelacyjna książką od Wydawnictwa Dreams (zrecenzowane - [klik])
  2. "Spojrzenie elfa" K. Lankers - z wymiany na LC
  3. "Dziedzic wojowników" C. W. Chima - od Galerii Książki (zrecenzowane - [klik])
  4. "Zagubiony heros" R. Riordan - od Galerii Książki [recenzja]
  5. "Kroniki Idhunu" L. Gallego - zakup własny, nie mogłam się powstrzymać ;)
  6. "W otchłani" B. Revis - od Publicatu (zrecenzowane - [klik])
  7. "Mroczny sekret" L. Bray - od Publicatu (zrecenzowane - [klik])
  8. "Zatruty tron" C. Kiernan - od Publicatu [recenzja]
  9. "Blask" A. K. Ryan - z wymiany na LC
  10. "Michael Vey. Więzień celi 25" R. P. Evans - od Fabryki Słów (zrecenzowane - [klik])
  11. "Dotyk Julii" T. Mafi - bez okazji od Zerra :* [recenzja]
  12. "Wybrani" C. J. Daugherty - od Wydawnictwa Otwartego [recenzja]
  13. "Requiem" L. Oliver - od Wydawnictwa Otwartego (zrecenzowane - [klik])
  14. "Dni krwi i światła gwiazd" L. Taylor - najwspanialszy prezent z okazji dnia kobiet od Zerra :*
+ "Pretty Little Liars. Olśniewające" S. Shepard - od Wydawnictwa Otwartego, niestety nie załapała się na foto (zrecenzowane - [klik])

Muszę się pochwalić moją nową zakładką, którą moja przyjaciółka załatwiła mi z Egiptu. Jest to papirus z moim imieniem :) Jego przód możecie zobaczyć na poprzednim zdjęciu.

Jak się wam podoba mój stos? Znaleźliście coś dla siebie? Polecacie coś?:)
A może ktoś zna egipski... tzn. arabski i powie mi czy przypadkiem nie umieściłam mojego imienia do góry nogami? ;)

Zobacz także:

48 komentarze

  1. Blask bardzo mi się podobał, a Tam, gdzie śpiewają drzewa trochę mnie męczy bo od dłuższego czasu czytam i dopiero jestem na setnej stronie. Nie porwało mnie od początku, ciekawe czemu...
    Zakładka wygląda bardzo fajnie, ale niestety arabskiego nie znam... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Blask" jeszcze trochę poczeka na półce, bo w planach mam inne książki :) "Tam, gdzie..." mnie akurat wciągnęło od pierwszych stron :) ale ja baaaaardzo lubię takie klimaty :)

      Usuń
  2. Kurczę ale Ci zazdroszcze "Więźnia celi 25" chciałabym ją bardzo już przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudowny stos. zazdroszczę wielu tytułów. kilka już też co prawda czytałam. "Wybrani" są już u mnie i czekają na swoją kolej.

    życzę udanego kwietnia (odruchowo zaczęłam pisać marca :P) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)Jestem bardzo dumna z moich zdobyczy :) Moi "Wybrani" też czekają na swoją kolej :) ... ale to już niedługo :)
      Pozdrawiam i również życzę udanego KWIETNIA :) ...

      Usuń
  4. ale stosisko... pare pozycji mamy wspolnych:) kusi mnie calkiem dolna pozycja, ktora tak zachwalalas:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my wiemy co dobre :D "Tam..." stało się jedna z moich ulubionych książek :D i każdemu będę ją polecać! :D Tylko pamiętaj, że musisz "Córkę..." przeczytać! :D

      Usuń
  5. Zazdroszczę tylu książek... Żadnej nie czytałem, niestety :(
    Hehe :P Trolololo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz grzeczny to Ci pożyczę :* ;p

      Usuń
  6. Fantastyczny stos! Czytałam tylko "Dotyk Julii". Mam kilka takich zakładek, ale bez imienia z tyłu :P
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie "Dotyk Julii" na razie też czeka w kolejce :)

      Usuń
  7. Cuudo! "Blask jest fenomenalny", zresztą "Tam, gdzie śpiewają drzewa" też, ale o tym już wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jakoś niedługo wychodzi 2 tom "Blasku"? Ja jeszcze tego nie zdążyłam przeczytać :) W sumie to nic nigdy z Jaguara nie czytałam jeszcze :)

      Usuń
    2. Drugi tom wychodzi, bodajże, 17 kwietnia. Już nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
    3. Czyli jednak prawda :) To muszę się w końcu zabrać za pierwszy :D

      Usuń
  8. Stosik zacny - moje marcowe zbiory też przedstawiają się dużo bardziej imponująco, niż lutowe (bądź przeklęta, Tania Książko!). W sumie ciekawa jestem "Blasku" i "Michaela Vey'a", ale tego drugiego już mam i będę niedługo czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Tanie książki są fajne :D ... chociaż fakt - można się spłukać :) "Michaela Vey'a" przeczytałam... i... co myślę dowiecie się z mojej recenzji :)

      Usuń
  9. Genialny stos. Kilka książek czytałam, a resztę mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny stos! Widzę same smaczne książki :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten stos miażdży (ale w ten pozytywny sposób) - jest piękny. :) "Zatruty tron", " W otchłani" i "Mroczny sekret" to moi ulubieńcy, a "Blasku", "Requiem", "Tam gdzie śpiewają drzewa" i "Wybranych" Ci zazdroszczę - muszę przeczytać te książki. :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Jestem z niego na prawdę dumna :) Właśnie wczytuje się w "Mroczny sekret" i... podoba mi się ^^

      Usuń
  12. Ło Boziu, wszystkie książki są wspaniałe! Niektóre posiadam, o innych marzę. Wspaniały stos ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Marzec był dla mnie na prawdę udany! :)

      Usuń
  13. Jaki ładny stosik. *.* Wszystkie pozycje cieszą oczy. Widzę, że nie tylko ja mam wielką ochotę na "Kroniki Idhunu". Czekam na recenzję, jeżeli książka jest dobra, to na pewno sobie sprawię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Po "Tam, gdzie..." było mi mało i musiałam dorwać coś tej autorki :) Akurat była wyprzedaż w Matrasie więc za książkę dałam tylko kilka zł ^^ :3

      Usuń
  14. Widzę kilka znanych mi tytułów ;)Co do ,,Requiem" i ,,Dotyku Julii" to według mnie mogłyby być zdecydowanie lepsze; są dobre,ale widać niewykorzystany potencjał. ,,Mroczny sekret" w sumie też można pod to podciągnąć. Bardzo podobało mi się ,,W otchałni",więc ten tytuł polecam. ,,Blask" jeszcze czeka na swoją kolej, tak samo jak i ,,Tam, gdzie śpiewają drzewa".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za "Requiem" biorę się jak tylko skończę "Mroczny sekret". Szkoda, że to już koniec serii Delirium :( Ciekawe czy Otwarte wypuści te "delirium short story" :) "W Otchłani" mi również bardzo przypadło do gustu, niestety kontynuacja podobno dopiero w styczniu 2014 ;/

      Usuń
  15. No nie wiem, czy stosik to odpowiednia nazwa, powiedziałabym, że niezły stos ;) Świetne pozycje, prawie same nowości. Ciekawi mnie książka "Michael Vey. Więzień celi 25", "Wybrani" oraz "Mroczny sekret", ale to już od dawna. ;)
    Miłego czytania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :)Aktualnie właśnie pochłaniam "Mroczny sekret"... ciekawe czy ten sekret na prawdę będzie taki mroczny ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) recenzje już niedługo ;)

      Usuń
  17. Cudowny stos! <3 Pozycje od Otwartego <3 Blask <3 Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D aż nie wiadomo za co się zabrać :) Na szczęście już ustaliłam harmonogram ;)

      Usuń
  18. Same perełki, niektóre z nich (większość) bym ukrafła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Chyba muszę zacząć ich pilnować ;)

      Usuń
  19. Same cudeńka! Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę dwóch ostatnich w szczególności :d Za to Requiem, Mroczny sekret i Zatruty tron mam już za sobą i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że każda z tych książek jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tam gdzie..." jest cuuuudowna! :) "Spojrzenia Elfa" jeszcze nie miałam okazji czytać... czeka sobie w kolejce :) Za "Requiem" zabiorę się jak tylko skończę "Mroczny sekret" :) I nie mogę się już doczekać :)

      Usuń
  21. "Dni krwi i światła gwiazd" i Dotyk Julii! <3 Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Córka dymu i kości" była świetna :) niedługo dowiem się czy 2 tom jest jeszcze lepszy :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  22. uwielbiam "Mroczny sekret", jedna z najlepszych książek jakie kiedykolwiek czytałam :)Ogólnie cała trylogia tak mi się podoba ;) Jestem ciekawa jaka będzie Twoja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuję, że mi również bardzo się spodoba :D

      Usuń
  23. Ha, nawet ja załapałem się na screenie!

    Z tych książek powyżej 'Requiem' się najciekawiej chyba zapowiada, pewnie kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :D ^^

      Moim faworytem są "Dni krwi i światła gwiazd" :) ale za "Requiem" już dziś się zabieram :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń