Kwietniowy stos Zerra

5/03/2013

Stos, bo nie stosik. Stosisko, rzekłbym nawet :) Jakoś tak się złożyło, że na moją półkę przybyło w kwietniu dość sporo nowych zdobyczy. Czy to wygranych w jakimś konkursie, czy to od wydawcy, czy wreszcie - zakupionych z własnej kiesy :P Jak zwykle spora część wypłaty poszła na książki, szlag! Ale co tam, nieważne! Już się chwalę co tam mam nowego... (w dwóch zdjęciach, bom się nie zmieścił) :P
To jedziemy, od góry najpierw, a później od lewej:


Koszulka z ilustracją okładkową "Chłopców" Jakuba Ćwieka. Video-recenzja dostępna [tutaj]. (Zakupione razem z koszulką dla Zuzi oraz z zapinką z motywem z "Dreszcza" <też Ćwieka> - "Tak, twoją matkę też")
  1. "Coś na progu" NR 3 [07-08.2012] - czasopismo (numer starszy, ale miły upominek, gdyż wygrane od Szuflady, od której również breloczek w prawym dolnym rogu :) Czy recenzja będzie? Nie wiem...)
  2. "Gra o tron. Powieść graficzna. Tom 1" - Daniel Abraham, Tommy Patterson, na podstawie serii książkowej George'a R. R. Martina (zakupione w promocji, do przeczytania niebawem)
  3. "Listy lorda Bathursta" - Marcin Mortka (zakupione, do przeczytania)
  4. "Opowieści ze świata Wiedźmina" - Autorzy różni w hołdzie Sapkowskiemu (zakupione w promocji, do przeczytania)
  5. "Wielka księga horroru. Tom 1 i 2" - Autorzy różni (zakupione, do przeczytania)
  6. "Wielka księga fantastycznego humoru. Tom 1 i 2" - Autorzy różni (zakupione, do przeczytania)
  7. "Wielka księga fantasy. Tom 1 i 2" - Autorzy różni (zakupione, do przeczytania)
  8. "Z miłości do prawdy" - Karina Pjankowa (zakupione, do przeczytania)
  9. "Wojna w blasku dnia. Księga 1" - Peter V. Brett (zakupione, przeczytane - recenzja wkrótce)
  10. "Michael Vey. Więzień celi 25" - Richard Paul Evans (od Zuzi, jej recenzja [tutaj])
  11. "Początek nieszczęść królestwa" - Robert Foryś (zakupione, do przeczytania)
  12. "Szamanka od umarlaków" - Martyna Raduchowska (zakupione, do przeczytania)
  13. "Bestia" - Kamila Turska (zakupione, do przeczytania)

No i jedziemy dalej! Tutaj foto pstryknięte od razu po tym, jak otrzymałem przesyłki :) Po prawej stronie są dwie książki, które zostały także zawarte powyżej, zatem proszę nie zwracać uwagi ;p Liczy się co innego - GRA O TRON! I w tym miejscu serdeczne dzięki dla wydawnictwa Zysk i S-ka, które to sprezentowało mi taką wielką pakę :)

  1. "Gra o tron" - George R. R. Martin (kończę czytanie, recenzja będzie :))
  2. "Starcie królów" - George R. R. Martin
  3. "Nawałnica mieczy. Stal i śnieg" - George R. R. Martin
  4. "Nawałnica mieczy. Krew i złoto" - George R. R. Martin
  5. "Uczta dla wron. Cienie śmierci" - George R. R. Martin
  6. "Uczta dla wron. Sieć spisków" - George R. R. Martin
  7. "Taniec ze smokami. Część I i II" - George R. R. Martin


+ 7 zakładek serialowych do książek, z tym że większość się już rozeszła :P

Łącznie? 22 książki, 1 komiks, 1 czasopismo, koszulka, zapinka, breloczek, 7 zakładek. Bada-bum-tss! Jestem dumny z mojego stosiska :)

Czytaliście coś? Czytacie? Polecacie, nie polecacie? :) Ja aktualnie bardzo mocno przytulam się do Gry o tron, gdyż obiecałem ją zrecenzować, a nie chciałbym żeby czytanie zabrało mi pół roku :P Choć i tak zapowiada się na długą przygodę... W międzyczasie postaram się jednak przeczytać też jakąś inną książkę, w ramach relaksu :P

Maj zatem będzie dla mnie miesiącem posuchy, jeśli idzie o nowe nabytki, gdyż i tak na moich półkach piętrzy się już ponad 50 nieprzeczytanych pozycji :P A czas leci...


Niebawem szykujemy konkurs wraz z wydawnictwem SQN, gwoli przypomnienia :) Do wygrania będą książki o truposzach, zatem zapraszamy do obserwowania nas na bieżąco ;)

Zobacz także:

31 komentarze

  1. oj oj, zazdrość to zła rzecz, ale mega zazdroszczę zawartości z drugiego zdjęcia :). I nie chodzi tutaj o Wielkie księgi fantasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki ;) Co prawda spodziewałem się od wydawnictwa jedynie 3 pierwszych książek (tych w nowej oprawie), a dostałem wszystkie :P Cóż z tego, że nie pasują :]

      Usuń
  2. Oj gra o tron majstersztyk :) koszulkę najchętniej bym Ci ukradła bo jestem po lekturze "chłopców" no i się zakochałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapałem czytam tom pierwszy, ale muszę przyznać, że za bardzo nie różni się od serialu :P W sumie wiem o wszystkim, co się w książce zaraz wydarzy... No, ale - nie odbiera mi to wcale przyjemności. Bardzo fajną sprawą jest to, że tutaj mogę wiedzieć, co myślą sobie ci bohaterowie, a w serialu tego nie uświadczysz :P

      Jeśli o koszulkę chodzi, to nie oddam :]
      Ale zapraszam na: www.facebook.com/TessShirt
      Tam właśnie zrobiłem koszulkowe zakupy ;)

      Usuń
    2. A dziękuję skorzystam z linku :)

      Usuń
  3. Zacne stosisko, bardzo fabryczno-zyskowe...
    Czyżby Ciebie także wciągnął dedalus? Po tych księgach opowiadań tak wnioskuję...
    Życzę czasu, bo na tyle książek baaardzo się przyda.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, fabryczno-zyskowe, bo akurat tak wyszło ^^ Zdecydowanie najwięcej czytam Fabryki Słów akurat :P A Dedalusa nie czytałem. Swego czasu kupiłem już kilka "wielkich ksiąg...", więc od bardzo długiego czasu chciałem zdobyć resztę :P Jeszcze chyba kilka zostało do zebrania ;)

      Dzięki - oj tak, czasu u mnie jak na lekarstwo...
      Również pozdrawiam! ;)

      Usuń
    2. Dedalus to księgarnia duzo tam bardzo taniej fantastyki :)

      Usuń
    3. Haha :) Myślałem, że chodziło o jakąś książkę :P Kurde, właśnie zajrzałem do księgarni i faktycznie widzę tak niskie ceny fantastyki, że szok! Chyba się obłowię niebawem :P
      Dzięki wielkie za zwrócenie mi na to uwagi :)
      Sam bym nie dotarł :P

      Usuń
  4. Bardzo mnie ciągnie do Gry o Tron, oglądam serial i jest świetny. ;) Czekam na Twoje wrażenia. Z górnego zdjęcia najbardziej interesuję mnie "Wojna w blasku dnia", ale niestety nie wiem, kiedy uda mi się ją przeczytać. ;) I jak zwykle z takiej okazji, miłej lektury. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że serial jest świetny :) Jak już wspomniałem - książka zbyt wiele od tego nie odbiega :P A "Wojnę w blasku dnia" już jakiś czas temu przeczytałem, ale kurczę nie mam nigdy czasu, żeby zabrać się za recenzję :P Postaram się jednak...

      Dzięki ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. No patrz. I znalazłam coś dla siebie. Książkę, która dotąd jakoś nie obiła mi się o uszy, a wygląda ciekawie. Która? "Szamanka od umarlaków". Coś w sam raz dla mnie :)
    Konkurs z SQN z truposzami? Ponownie coś dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Szamanki..." jeszcze nie czytałem. Prawdopodobnie za szybko nie przeczytam :PP No, ale mam i może sobie poczekać na swoją kolei :) Też jestem ciekawy czy fajna książka :)

      Konkurs niebawem, jesteśmy w trakcie zbierania patronów :)

      Usuń
  6. Mam identyczne wydanie Gry o tron, wszystkich części, wyjątkowo ładne i dużo lepsze od tych serialowych okładek. Widzę, że masz serialowe dwa pierwsze tomy, ja mam taki tylko pierwszy, ale ten jakoś wyjątkowo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam, że mi bardziej podobają się te nowe wydania, choć nie jestem zwolennikiem okładek filmowych czy serialowych :P

      Usuń
  7. Łał, to naprawdę wielkie stosisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :P Chyba sporo czasu minie, zanim to wszystko przeczytam :D

      Usuń
  8. Hmm... Tak w sumie to chciałbym... No ja ******, wszystko. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stos. Oddawaj całą Grę o tron! ;P Albo nie, poczekam, aż wyjdzie cała seria w filmowych okładkach (tzw. syndrom ,,muszę mieć pasujący komplet").
    Na truposzaki czekam niecierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciał mieć całą serię w pasujących okładkach, ale co tam - tyle książek mi się dostało, to płakać nie będę :P

      Usuń
  10. O cholera! Że już tak to powiem :D Normalnie moja szczęka znalazła się gdzieś na podłodze jak zobaczyłam "Grę o tron"! Ja też chce! :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Dziękuję :) W końcu udało mi się zdobyć książki Martina :)

      Usuń
  11. Świetny stosik. Zazdroszczę ci go :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Piękny i potężny stosik! Gratuluje Gry o Tron, choć w temacie nie jestem w ogóle... Chyba będę to musiała kiedyś nadrobić ale jeszcze nie teraz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nadrób koniecznie :) Tego nie można nie znać :PP

      Usuń
  13. Skoro już w fabrycznych książkach siedzisz i jak widzę zainteresowałeś się Wielkimi Księgami, to polecam WK Ekstremalnego SF, bardzo dobra pozycja, zaskakująco wręcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W fabrycznych książkach siedzę już lat kilka ;) Choć nie zawsze pochwalam to, co się tam wyprawia :P Ale przemilczę :) Odnośnie Wielkich Ksiąg, to wiem, wiem. Na wszystkie poluję, ale skoro polecasz, to tym bardziej ;) Niemniej - przez kilka najbliższych tygodni raczej zakupy książkowe mogę sobie wybić z głowy. Wydatki są też inne...

      Usuń