8 maj - Premiera książki "Klątwa Tygrysa: Przeznaczenie"

5/08/2013



Dziś ma premierę:
"Klątwa Tygrysa: Przeznaczenie" 

Z tej okazji ogłaszamy dzisiejszy dzień - Narodowym Świętem Tygrysów! Zwłaszcza tych zaklętych... ;)

Czwarta część niezwykłej serii "Klątwa Tygrysa" w zaledwie kilka godzin podbiła listę empik.com w kategorii "książka młodzieżowa".

Z własnego doświadczenia mogę wam powiedzieć, że... ta książka jest REWELACYJNA!

Zapraszam serdecznie do mojej recenzji !


Koniecznie obejrzyjcie trailer:



Macie już własne egzemplarze czy jeszcze stoicie w kolejce?:)

Jeśli nie mieliście jeszcze okazji zapoznać się z historią zaklętych tygrysów to... pamiętajcie 
- nie da się oszukać PRZEZNACZENIA ;)

Zobacz także:

10 komentarze

  1. Jeszcze jej nie posiadam, ale czekam na kuriera, który miał zjawić się dzisiaj, ale się nie pojawił.
    Wasz blog wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niedobry! Pewnie teraz siedzi i ją czyta! :)
      Dziękuję, mi też baaardzo się podoba ten tygrysi motyw :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ah... Tyle świetnych recenzji, a ja nawet nie mam pojęcia o czym jest ta historia :) Z każdym dniem moja ciekawość rośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz?! Tak być nie może :D Ale pamiętaj... Przeznaczenia nie da się oszukać i "Klątwa Tygrysa" w końcu i na Ciebie rzuci urok :)

      Usuń
  3. W moim przypadku książki nie są jeszcze przeczytane, ale gdzieś po Polsce krążą i niedługo wpadną w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twój kurier/listonosz będzie już po ich lekturze i nie "przedłuży" ich drogi do Ciebie :D

      Usuń
    2. Znając życie paczki dotrą w piątek lub w poniedziałek rano :). Mam jakieś niesamowite "szczęście", że większość przesyłek przychodzi wtedy, kiedy jestem poza domem :P

      Usuń
    3. Do mnie za to... większość przesyłek nie trafia nawet jak jestem w domu :D bo pan listonosz lubi zostawiać mi awizo, nie sprawdzając nawet czy jestem w domu :D Chyba boi się mojego psiaka...

      Usuń
  4. Ja nadal wypatruję listonosza z paczką, który ma przykaz od razu po jej odebraniu, podrzucić do mnie :P Dobrze, że to znajomy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście :D chociaż nigdy nie wiadomo ;> przecież to "Klątwa Tygrysa" !:)

      Usuń