High Five! - Moje plany czytelnicze na wakacje

6/26/2013

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...
 Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Jeśli chcesz przyłączyć się do akcji - nic prostszego! Zgłoś swój udział Pod tym postem - w komentarzu, skopiuj powyższy tekst oraz grafikę wraz z podlinkowaniem do podstrony z rankingiem i utwórz na swoim blogu własny HIGH FIVE! :) 

Hej!
Z racji tego, że już za rogiem czekają wakacje, to mój rankingowy temat będzie właśnie do nich nawiązywał. W letnim okresie podobno ma się znacznie więcej czasu na czytanie i, co za tym idzie  - nadrabianie zaległości czytelniczych, chociaż ja i tak twierdzę, że to w zimowe wieczory najprzyjemniej się czyta ;) Jednak coś w tym musi być, bo i ja postanowiłam sobie, że w wakacje postaram się zapoznać z niektórymi, odkładanymi na później pozycjami :) W rankingu przedstawię książki, które nie pojawiły się przy okazji tematu "Książki, które czekają na mojej półce", których nawiasem mówiąc - nie udało mi się jeszcze przeczytać i mam nadzieję zrobić to też w wakacje ;)

Ranking stworzony przez: Zuz
Temat: Moje plany czytelnicze na wakacje

"GONE. ZNIKNĘLI. Faza pierwsza: Niepokój"
Michael Grant

 
Jest to książka, na którą polowałam od zawsze. W końcu udało mi się ją zdobyć i tak oto czeka na półce. Przyznam się bez bicia, że z ciekawości przeczytałam kilkadziesiąt pierwszych stron i... No i właśnie... Nic. Mam nadzieję, że później odnajdę w niej to "coś". Czytałam o niej praktycznie same bardzo dobre opinie i mam nadzieje, że się nie zawiodę. 





"Czerwień Rubinu"
Kerstin Gier

Kolejna książka, którą bardzo mocno pragnęłam umieścić w mojej biblioteczce, i po którą do tej pory nie zdążyłam sięgnąć. Wiem, że na jej podstawie powstał film, na który również mam niemałą ochotę - jednak wyznaję zasadę "najpierw książka, potem film". Jestem bardzo ciekawa historii, którą kryję ta lektura. Czytałam różne opinie na jej temat i odrobinę zaczynam się martwić. Zatem pozostało mi już tylko przekonać się na własnej skórze.

 "Gwiazd naszych wina"
John Green

Jest to pozycja, którą - jak zauważyłam - wszyscy wychwalają, dlatego też bardzo mnie zaciekawiła. Wydaje mi się, że opisuje ona historię, którą od czasu do czasu każdy powinien przeczytać. Uważam, że będzie to dla mnie dobra odskocznia od fantastycznych światów i postaci.


"Jutro, kiedy zaczęła się wojna"
John Marsden

Kolejna seria, na którą mam chrapkę od dawna. Trochę przeraża mnie ilość części, z których składa się ten cykl... Jednak biorąc pod uwagę ich grubość, to może nie jest tego aż tak dużo, dzięki czemu nie jest ciągnięta na siłę i nie traci sensu... Ale to się dopiero okaże, o ile pierwszy tom mi się spodoba. Widziałam kiedyś kawałek filmu na podstawie tej powieści i niestety nie zachwycił mnie. Mam nadzieję, że z książką będzie inaczej.

"Spojrzenie efa"
Katrin Lankers

Książka ta trafiła do mnie już kupę czasu temu i nadal czeka na to, aż ją przeczytam. Urzekła mnie jej okładka i elficki motyw, chociaż z tego, co wyczytałam w opiniach na jej temat, jest to raczej średnia pozycja. Mimo wszystko - planuję się z nią zapoznać i sama przekonać czy jest to lektura dla mnie.






Co myślicie o moich planach? Czytaliście jakieś z tych książek? Możecie rozwiać moje wątpliwości? Co planujecie czytać w wakacje?

Mam nadzieję, że podobał wam się mój ranking i, że stworzycie swój własny. Przypominam, aby linki do waszych High Five wklejać pod odpowiednimi postami :) Czyli oczywiście - wasze plany czytelnicze na wakacje pozostawcie w komentarzu pod tym wpisem.

Zobacz także:

36 komentarze

  1. "Czerwień Rubinu", uwielbiam! Mam nadzieję, że i tobie się spodoba. "Jutro" czyta się szybko więc pewnie nawet nie zauważysz kiedy wszystkie części będą za tobą.
    Ja również mam zamiar przeczytać "Gwiazd naszych wina". Już w piątek ta książka trafi w moje ręce, nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Czerwień rubinu" wspominam bardzo miło. Reszty z twojej listy nie czytałam, ale zamierzam w wakacje przeczytać "Jutro" i zrobić drugie podejście do serii "Gone". Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Pozdrawiam
    P.S jak mi się uda to niedługo i ja stworze ten ranking :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zakochana w całej serii "Jutro" i polecam ją z całego serca. Jest po prostu wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Jutro"(całą serię), "Gone"(cztery książki) i "Czerwień rubinu"(trylogię w całości), każda książka była inna, jednak wszystkie bardzo mnie zainteresowały i oczarowały, każda na swój odmienny sposób. Naprawdę polecam te książki. :)
    W moich planach na pewno pojawi się kontynuowanie serii Gone, bo kupiłam sobie kolejna część i tak jak Ty zabiorę się za "Gwiazd naszych wina", również niedawno zakupione. Nie będę Ci tu wypisywać wszystkich moich planów, bo boję się, że bym pisała i pisała. Mam nadzieję jednak, ze choć połowa z nich się uda. Mam taka samą nadzieję względem Ciebie :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam "Gwiazd naszych wina" oraz "Jutro" w wakacyjnych planach. "Gone" w trochę dalszych, a biorąc pod uwagę że nie mam swojego egzemplarza, to może trochę potrwać, zanim się do niej dobiorę :)
    "Czerwień" czytaj, bo warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobię plan, a co! Ale pewnie się go nie będę trzymać, bo ostatnio nadrabianie zaległości ciężko mi wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gwiazd naszych wina" również znajduje się w moich planach czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała przeczytać "gwiazdy naszych wina" :)

    U mnie ranking http://wybranyswiathistorii.blogspot.com/2013/06/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za udział w zabawie :D dodałam do listy :)

      Usuń
  9. Zdecydowanie "Czerwień Rubinu" i to w pierwszej kolejności - tutaj nie ma się nawet nad czym zastanawiać ! :D
    Potem zaraz GONE i Gwiazd naszych ;)
    "Spojrzenie elfa" sama muszę jeszcze przeczytać - mam w swoich planach na te wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam GONE, seria wprost genialna, zostało mi niecałe sto stron ostatniego tomu... geniusz :)
    A oto i moje plany na wakacje:
    http://dzieciemroku94.blogspot.com/2013/06/high-five-plany-czytelnicze-na-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że sama chciałabym tę listę książek niebawem zrealizować *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego rankingu czytałam tylko Czerwień rubinu. Gorąco polecam całą Trylogię Czasu. Bardzo fajna, lekka lektura, która wciąga w swój czarodziejski świat :)

    A oto moje zestawienie:
    http://poradnikpozytywnegoczytelnika.blogspot.com/2013/06/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ze swojej strony mogę bardzo polecić "Czerwień rubinu", "Gwiazd naszych wina" i "Spojrzenie elfa". ;3

    U mnie na blogu również pojawił się ranking:
    http://alone-with-books.blogspot.com/2013/06/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Oto mój ranking : http://anne18-recenzentka.blogspot.com/2013/06/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  15. I oto mój ranking: http://alezaczytana.blogspot.com/2013/06/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie także pojawił się ranking ->
    http://czytelniczo.blogspot.com/2013/06/high-five-plany-czytelnicze-na-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  17. "Gwiazd naszych wina" musisz koniecznie przeczytać. Ja sama trochę się wzbraniałam, a potem... ta powieść oczarowała mnie ;)

    Mój ranking:
    http://ludzka-sokowirowka.blogspot.com/2013/06/high-five-3.html

    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  18. nie czytałam nic z tej listy, lecz z każdą mam zamiar się kiedyś zaznajomić :D
    Moje plany:
    http://ksiazkialiny.blogspot.com/2013/06/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie również pojawił się ranking:
    http://kuferliteracki.blogspot.com/2013/06/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ranking! ;)

    U mnie pod linkiem http://magica-mundi.blogspot.com/2013/07/high-five.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje plany czytelnicze są tutaj http://www.stulecieliteratury.pl/2013/07/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu udało mi się zrobić mój :)
    http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/2013/07/high-five-4-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja zrobiłam ten ranking :)
    http://ksiazki-blair.blogspot.com/2013/07/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój ranking http://krainatysiacaksiag.blogspot.com/2013/07/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. http://wkrainieksiazek.blogspot.com/2013/07/high-five-moje-plany-czytelnicze-na.html Moj ranking który pojawi się 25.07:)

    OdpowiedzUsuń