Nina Dobrev odchodzi z Pamiętników Wampirów?

4/09/2015

Nina Dobrev odchodzi z serialu Pamiętniki Wampirów?! Nina potwierdziła te doniesienia za pośrednictwem Instagrama - wrzuciła do sieci wzruszający post, którym poinformowała fanów serialu Pamiętniki Wampirów o swoim odejściu.
„Właśnie spędziłam przepiękny weekend nad Lake Lanier w Georgii wraz z moją rodziną ‘TVD’, czyli obsadą i ekipą ‘Pamiętników Wampirów’. Chciałabym jako pierwsza ogłosić Wam, że nie było to po prostu zwykłe świętowanie – to moja impreza pożegnalna. Od zawsze chciałam, by historia Eleny była moją przygodą na 6 sezonów, a przez te 6 lat odbyłam podróż życia. Byłam człowiekiem, wampirem, doppelgangerem, szaloną nieśmiertelną, doppelgangerem udającym człowieka, człowiekiem udającym doppelgangera. Zostałam porwana, zabita, zmartwychwstałam, byłam torturowana, przeklęta, moje ciało zostało wykopane z grobu, byłam martwa i niemartwa, a jeszcze tyle nas czeka przed majowym końcem sezonu. Elena nie zakochała się raz, ale dwa razy, w prawdziwie bratnich duszach, a ja sama nawiązałam najlepsze przyjaźnie, jakie kiedykolwiek będę miała i stałam się częścią rodziny, którą zawsze będę kochać (…) Chciałabym podzielić się tym pożegnaniem z Wami wszystkimi – niesamowitym fandomem, który okazał więcej miłości, wsparcia i pasji, niż ktokolwiek mógł się spodziewać siedem lat temu, kiedy to młoda kanadyjska dziewczyna z serialu ‘Degrassi’ przyjechała do L.A. na casting do tego ‘telewizyjnego Zmierzchu’ ;-) Kocham Was wszystkich. Zapnijcie pasy. Jeśli myślicie, że wiecie, co nadchodzi, tak naprawdę wcale tego nie wiecie…”
- napisała na Instagramie Nina Dobrev. 


Jak myślicie, to prawda, a może taki chwyt marketingowy, by wzbudzić zainteresowanie wokół serialu? Pomimo, że od jakiegoś czasu Elena mnie irytuje, to i tak nie wyobrażam sobie "TVD" bez jednej z głównych postaci, a wy?

Dla przypomnienia kilka Elenowych gifów:

Macie jakieś ulubione odcinki, sceny z udziałem Niny Dobrev?

Zobacz także:

7 komentarze

  1. I co, z tym sezonem będzie koniec serialu? Mnie też często wkurzała i sezon z szukaniem lekarstwa mnie wkurzał, że miałam ochotę przestać to oglądać ale teraz znów jest w miarę ciakwie. Jakoś nie widzę opcji by podstawić inną aktorkę w jej miejsce, chociaż ta nie koniecznie mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż niezbyt lubię tę postać, bez niej serial nie ma racji bytu. Mam nadzieję, że to jakiś żart czy coś... :C

    OdpowiedzUsuń
  3. @aleksandra_czyta

    Ma być jeszcze 7 sezon, więc bardzo dziwna sprawa... Mnie też wkurzało poszukiwanie lekarstwa, które i tak potem wszyscy olali :/
    Dla mnie najlepsze były pierwsze 3 sezony :) i Katherine! On była świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na samym początku serialu uwielbiałam Elene i podziwiałam ją, później również zaczęła mnie nieco irytować, ale mimo to szkoda, że odchodzi. Pamiętam jak bardzo kibicowałam Delenie ♥ Gdyby Nina odeszła serial by stracił już sens, moim zdaniem (mimo, że piszę to z bólem serca) lepiej jest go zakończyć. Damon jest moją ulubioną postacią i gdyby tak się stało to bardzo by mi go brakowało, ale już zajął swoje miejsce w moim serduchu, więc koniec serialu by tego nie zniszczył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ją bardzo lubię. :D
    W sumie na początku myślałam, że 6 sezon będzie tym ostatnim, bo czytałam o tym chyba w wywiadzie z Paulem Wesleyem i nawet się już z tym pogodziłam. Myślałam, że zacznę już po TVD inny serial, a tu znowu trzeba będzie przeczekać jednej sezon xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale, że jak to.... No cóż, przynajmniej znowu mam szansę u Damona <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało mi się obejrzeć chyba trzy sezony i dałam sobie spokój. Według mnie nie warto oglądać, nawet dla Damona, którego uwielbiam. Chociaż w sumie nie wiem, jak dalej mają wyglądać TVD bez Eleny. Nie lubię ani postaci tej dziewczyny, ani aktorki, która się w nią wcieliła, ale to dziwne...

    OdpowiedzUsuń