Książek nigdy za wiele: Zuz 2/2015

4/03/2015

Cześć!
Przez ostatni czas zebrało mi się kilka nowych książek, którymi chciałabym się dziś pochwalić.


"Nie uśmiechaj się, bo się zakocham" i "Próba ognia" to książki, które zgarnęłam w konkursie dla recenzentów organizowanym przez wydawnictwo Jaguar. Niepozorna "Próba ognia" (recenzja tu) okazała się być tak niemożliwie rewelacyjną książką, że do dziś mam po niej "kaca". Drugiej książki - "Nie uśmiechaj..." - jeszcze nie miałam okazji przeczytać, ale zapowiada się interesująco.

"Przeznaczenie bohaterów" i "Althea & Oliver" przysłała mi Feeria. Pierwszą książkę miałam okazję czytać jeszcze przed premierą (recenzja) i okazała się fajną młodzieżówką. Natomiast "Althea & Oliver" jest aktualnie przeze mnie czytana. Już trzy razy zmieniałam o niej zdanie, więc moją opinię poznacie dopiero w recenzji.

 
"Gregor i niedokończona przepowiednia" i "Chowańce. Gwiazdy przeznaczenia" to dwie książki, na które najbardziej czekałam... Może wydawać się to dziwne, zwłaszcza, że są to książki dla dzieci... Ale... SUZANNE COLLINS! To wszystko tłumaczy. Jeśli chodzi o "Chowańce" to nie mogłam oprzeć się ich opisowi... i tak znalazły się u mnie :)

"Po zmierzchu" i "Eleonora & Park" uciekły wydawnictwu Otwartemu, by znaleźć się na mojej półce. Jeszcze ich nie czytałam, więc nie mogę powiedzieć nic więcej. Na fotce załapała się też książka "Chłopak na studniówkę".

Całość prezentuje się tak:


Czytaliście coś z moich książkowych nowości, a może na coś polujecie? Dajcie znać w komentarzach.

Zobacz także:

13 komentarze

  1. Bardzo zazdroszczę "Po zmierzchu", niezwykle podobały mi się poprzednie tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, ale "Próba ognia" czeka na mnie na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowych nabytków! "Althea&Olivier" również stoi na mojej półce... przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, bo same cudeńka w tym stosiku *.* Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ogromnie nowości z Otwartego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, zazdroszczę E&P oraz A&O :D

    Przyjemnego czytania książek, które jeszcze przed Tobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Althea&Oliver czytałam. Ba! Książka nawet jest wydana pod naszym patronatem :) A co to Eleonory&Parka - zamówiłam sobie i czekam, aż mi przyjdzie i doczekać się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę kilka książek, które z chęcią bym ci podkradła. Życzę miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nagromadzenia aż tylu ciekawych pozycji. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę "Próby ognia" <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta Eleonora i Park mnie ciekawią :P

    OdpowiedzUsuń