Konkurs z Egmontem! (Zakończony)

7/01/2013

Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych obserwatorów na konkurs organizowany wspólnie z wydawnictwem Egmont!


Przekroczyliśmy niedawno liczbę 150 obserwatorów! Serdeczne dzięki dla wszystkich naszych czytelników :) Z tej okazji mamy kilka książek do rozdania! Więcej dowiecie się w poniższym regulaminie! Powodzenia :)

  • Organizatorami niniejszego konkursu są właściciele Recenzjum, we współpracy z wydawnictwem Egmont, które jest fundatorem nagród.
  • Nagrody:
    • “Magiczna gondola” Völler Eva
    • “Złoty most” Völler Eva
    • “Zasupłana historia” Tyszka Agnieszka
  • Każdy uczestnik może starać się o jedną z powyżej wymienionych książek.
  • Zwycięzcy zostaną wybrani przez organizatorów konkursu - Zerra i Zuz.
  • Zadanie konkursowe: Odpowiedz na pytanie "Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś wygrać wybraną przez siebie książkę?"
  • W komentarzu poniżej należy podać odpowiedź na pytanie, swój nick (pod którym nas obserwujecie), książkę (którą chcielibyście zdobyć), a także adres e-mail.
  • Konkurs trwa od 01.07.2013 do 15.07.2013 do godz. 23:59 (dwa tygodnie!)
  • Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni po zakończeniu konkursu. Zwycięzcy zostaną powiadomieni mailowo.
  • Nagrody do zwycięzców zostaną wysłane w terminie do 7 dni po otrzymaniu adresów zwycięzców.
  • W konkursie mogą brać udział jedynie osoby zamieszkałe na terenie Polski.
  • Nie ma dodatkowych wymogów. Żadnego "lubię to", ani "udostępnij", jednak każda forma promowania konkursu będzie przyjęta z wdzięcznością. Np. umieszczenie baneru konkursowego na swoim blogu.
  • Uczestnictwo jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do edycji regulaminu.

    Edit: Regulamin konkursowy został zmieniony, a wszyscy, którzy zgłosili się do udziału wcześniej - zostali powiadomieni mailowo. Bardzo przepraszamy za zamieszanie!

    Powodzenia! :)

Zobacz także:

40 komentarze

  1. Ha! Bede pierwsza:) Jakby co to obserwuje albo jako Alicja Okonska albo jako Mrowcia. Nie pamietam tego nigdy. Powalcze tak jak poprzednio o Zasuplana historie. Mail to a.okonska.ao@gmail.com. A czemu ta ksiazka a nie inna? Poniewaz 2 pozostale juz mam, dlatego ze jestem specjalistka w "zasuplanych historiach", bo Zuza mowi ze jest fajna a ja bardzo chcialabym ja zrecenzowac i dlatego ze uwielbiam biale okladki i Egmont:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Selena Żaneta
    zaneta1117@op.pl

    Bardzo, bardzo, ale to bardzo chciała bym mieć książkę "Złoty most". Kocham książki o podróżach w czasie i gdybym wygrała tą książkę na pewno właściwie bym ją spożytkowała. Przeczytałam już "Magiczną gondolę" i koniecznie muszę mieć "Złoty most". Mam w lipcu urodziny więc zróbcie mi taki mały prezent i pozwólcie wygrać, proooszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie z trzech książek będących nagrodami mam, więc się nie zgłoszę :) Ale życzę powodzenia wszystkim tym, którzy przystąpią do konkursu :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Monika H.
    E-mail - monika.h6@o2.pl
    książka którą chce: Magiczna gondola

    Książki wydawnictwa Egmont mają w sobie coś co mnie przyciąga i sprawia ze chcę je przeczytać. Może to sprawka pięknych okładek ale myślę ze nie tylko. Kocham książki o podróżach w czasie i z wielką chęcią je czytam lecz te z wydawnictwa Egmont są moim zdaniem najbardziej wciągające i wzruszające w porównaniu ze wszystkimi innymi. Od bardzo dawna chciałabym przeczytać Magiczną gondole lecz niestety z powodu jej popularności nigdy nigdzie nie mogę jej dostać i dlatego będę prze szczęśliwa mogąc ją wygrać w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Nessie
    mój mail: n.e.s.s@wp.pl
    Wybieram książkę "Magiczna gondola"

    Zawsze bardzo lubiłam czytać o podróżach w czasie. Chyba ten temat nigdy się nie wyczerpie a ja będę ciągle szukać tej jednej najlepszej książki o tej tematyce. Jestem ciekawa czy "Magiczna gondola" nie jest czasem 'tą' jedyną. Być może malownicza i urokliwa Wenecja sprawi, że nie będę mogła zapomnieć tej powieści? Może Wenecja jest jeszcze piękniejsza w XV w.? Jestem bardzo ciekawa jak autorka poradziła sobie z opisami a tym bardziej interesuje mnie ta niebanalna historia :) Okładka kusi już od początku, tak samo jak i okładka kolejnej części. Bardzo chciałabym zacząć tę serię, a wasz konkurs może mi to umożliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sophie Carmen
    Chciałabym zdobyć "Magiczną gondolę"
    Dlaczego ja i dlaczego ta książka?

    Najpierw o książce.

    Mam na nią od dawna chrapkę.
    Ano dlatego że jest ciekawa.
    Głównie dlatego że lubię podróży w czasie…
    I Wenecję.
    Czemu jeszcze tego nie mam?
    Zapomniałam! Dlatego że nigdzie nie mogłam tego znaleźć/
    Nawet ciągnie mnie do tej książki od kilku miesięcy.
    Anna to ładne imię.

    Poskładajcie pierwsze litery w wierszu w wyraz.
    A teraz dlaczego ja
    Genialny jest ten pomysł!
    Oryginalnie pisze recenzję!
    Nawet znajdzie się na nią miejsce w mojej biblioteczce!
    Dawno nie czytałam takiej książki!
    Oczywiście recenzja także się znajdzie
    Lubię was! Bardzo <3
    A to jak będzie? ;)

    Poskładajcie pierwsze litery w wierszu w wyraz.

    I co wyszło? ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako Alice
    moj mail: cukiereczek13xd@onet.pl
    Wybieram książke 'Magiczna gondola'

    Dlaczego do właśnie do mnie ma trafić ta ksiazka? No własnie nie wiem... Moze dlatego, ze kocham Wenecje. Chciałabym zapoznać się z tą książką, ponieważ nie czytałam nic o podróżach w czasie, a bardzo chciałabym to zrobic. Do tego zachęcają mnie jak najbardziej pozytywne recenzje. Być moze to za mało argumentów, aby wejść w posiadanie tej książki, ale oprócz tego jestem czytelniczkom, molem ksiazkowym, który każdą książke chciałby przeczytać. Wole poznawać nowe postacie w ksiażce niż w życiu realnym. Czytanie to moja ucieczka od równieśników, za którymi nie przepadam. A każda kolejna ksiązka to wiecej godzin czasu spedzonego w fantastycznym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jako Małgorzata Pyzik wybieram "Zasupłana historia" dlatego, ę nieraz uważam, że to ja jestem taka zasupłana i , ze dużo czasu mi trzeba by w niektórych okolicznościach i sytuacjach się rozsupłać :) dlatego jestem ciekawa takiej historii pyzikenator@gmail.com pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako: Kasia Przepiórka
    kasia.przepiorka@wp.pl
    wybieram książkę: “Złoty most” Völler Eva

    Bardzo chciałabym mieć tę książkę przede wszystkim ze względu na moje zamiłowanie do tego typu lektur. Uważam, że "zrobię z niej pożytek". W jaki sposób? Otóż recenzja na blogu to nie nowość, ale bardzo chciałabym zapoznać szersze grono z dziełami tej autorki. Mam tu na myśli moich rodziców (z czym nie powinno być najmniejszego problemu, gdyż od dawna zaszczepili we mnie manię książkofila), ale ze szczególną mocą chciałam przemówić do bliskiego mi przyjaciela. Podczas naszej ostatniej rozmowy zgodził się na to, abym (jeżeli tylko wyrażę taką chęć) zaszczepiła go manią czytania książek. Pragnę podkreślić, że jest on zagorzałym fanem gier komputerowych, ale ostatnio przejawia coraz głębsze zainteresowanie tym co robię i powoli pragnie mnie naśladować. Bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że wygrana książka tylko mi w tym pomoże. Kiedy ja ją przeczytam, z pewnością będę próbowała w jakiś sposób namówić go do zrecenzowania tej pozycji :)
    Nie wiem czy jest to wystarczająca argumentacja, jednakże mówię szczerą prawdę i wyraziłam jasno swoje zamiary co do tej książki i mam nadzieję, że dzięki niej będzie coraz bardziej wspierał mnie w blogowaniu, czytaniu i recenzowaniu :)
    Pozdrawiam gorąco
    16 - letnia Zakochana w Książkach
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Liss Carrie
    E- mail: carriexx@wp.pl
    Wybieram "Magiczną gondolę"

    Dlaczego to ja powinnam wygrać? Wbrew pozorom to bardzo trudne pytanie! Mogłabym się teraz rozwodzić nad tym jak bardzo lubię czytać o podróżach w czasie, jak długo poluję na tę książkę, ale to byłoby zwykłe lanie wody, a tutaj nie o to chodzi. Trzeba przedstawić jeden trafny argument, który zdecyduję o wygranej. No więc: Powinnam wygrać, ponieważ bardzo chcę przeczytać "Magiczną gondolę". Prosta odpowiedź, może banalna, ale na pewno prawdziwa. A chyba szczerość jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako: KasikO
    e-mail: blog.ksiazek.swiat@gmail.com
    Wybieram: “Zasupłana historia” Tyszka Agnieszka

    Dlaczego powinnam wygrać? To niezwykle trudne pytanie. Ale spróbuje na nie odpowiedzieć. Powinnam napisać coś w stylu bo lobię czytać, bo już dawno mnie ciągnie do tej książki, bo wasza jej recenzja jeszcze bardziej mnie przekonuje w tym że książka jest warta przeczytania, bo sama mam czasem zasupłane różne rzeczy i historie... Ale nie napisze tego bo to takie banale, a że już napisała. Mówi się trudno:) Oj, dobra napiszę po prostu że to jest znowu moja koleje żeby coś wygrać od co, a dlaczego nie miała by to być właśnie Zasupłana historia?

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Podkomisarz_Bunny
    E-mail: podkomisarz_bunny@poczta.onet.pl
    Wybieram: "Magiczna gondola" Völler Eva

    Dlaczego książka powinna trafić w moje ręce? Po pierwsze moją uwagę zwróciła jej okładka zwiastująca tajemniczy klimat powieści. Po drugie jestem zakochana w tak pięknym państwie, jakim są Włochy, więc z chęcią zagłębię się w krajobraz cudownej Wenecji. Po przeczytaniu streszczenia stwierdziłam, że to historia idealnie nadająca się na letni wieczór i dlatego właśnie zgłosiłam się do konkursu - mam nadzieję, że mi się poszczęści :) Życzę powodzenia również pozostałym uczestnikom!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Ewa Formella (lub Książki Idy). E-mail ksiazkiidy@gmail.com. Bardzo chciałabym przeczytać "Złoty most" dlatego, że jestem zakochana w Paryżu bez względu na wiek w jakim miasto jest pokazane i chociaż na krótki czas chciałabym powrócić do czasów mojej młodości, kiedy jako nastolatka zaczytywałam się w tego typu literaturze, czasami nawet kosztem szkoły, a do której lubię czasami wrócić z pewnym sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako: Lilith
    alilithk@gmail.com
    wybieram książkę: "Magiczna gondola" Völler Eva

    Ta książka chodzi mi po głowie od dnia premiery. Czytałam o niej wiele pochlebnych recenzji. Jednak nie było mi dane jej przeczytać.Próbowałam swoich sił w różnych konkursach ale szczęście jakoś mnie omijało. Kocham książki fantasy i od dziecka marzy mi się podróż do Wenecji. Ach ten karnawał,te maski,woda,gondole...rozmarzyłam się :> Chciałabym na dłużej zanurzyć się w tych marzeniach podczas czytania tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: kate627
    E-mail: recenzje.kasia@onet.pl
    Wybieram książkę: Złoty most - Eva Völler

    Szczerze, to nie cierpię takich zadań konkursowych. Nie są one zbyt wymyślne :) Ale muszę wziąć udział, ponieważ nie mam jak w inny sposób zdobyć tej książki.
    A więc tak. Powinnam... Nie, tak nie można zacząć. Hm, niech pomyślę... Ta pozycja, gdyby zechciała, mogłaby się pojawić na mojej półeczce, ponieważ... I tutaj jest kłopot.
    Może dlatego, że przeczytałam pierwszą część i bardzo mnie ona urzekła? Nie, to za nudne.
    A może dlatego, że uwielbiam Paryż? Nie, to nieprawda. Nienawidzę Francji, a najbardziej jej stolicy. Przyprawia mnie ona o dreszcze.
    A może dlatego, że lubię niemieckie autorki? Nie, raczej nie. Czytałam niewiele książek naszych zachodnich sąsiadów, choć były one bardzo ciekawe.
    A może dlatego, że lubię podróże w czasie? To akurat prawda, ale co w tym oryginalnego? Raczej nic.
    A może dlatego, że wolę nasze rodzime okładki od tych orginalnych? To jest prawda w 100%. Niemieckie okładki są takie... nijakie.
    A może dlatego, że kocham tego gargulca na okładce? Przemawia on do mnie i idealnie komponuje z tym złotym kolorkiem. Aż chce się przeczytać taką książeczkę. Tak, to najlepszy wybór :) Właśnie dlatego ta pozycja zawita u mnie na półce :D Albo i nie...
    A może dlatego, że wolę nasze rodzime okładki od tych orginalnych? To jest prawda w 100%. Niemieckie okładki są takie... nijakie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam, że nie usunęłam tego skopiowanego tekstu o niemieckich okładkach... Przepraszam!
      W ramach rekompensaty umieszczę baner na swoim blogu :)

      Usuń
  16. Obserwuję jako : izabelcia_1999
    E-mail : izaprzywara@gmail.com
    Wybieram książkę : ''Magiczna gondola'' od Evy Völler.

    Chciałabym wygrać tę książkę, gdyż zawiera to co lubię najbardziej : podróże w czasie, piękne miasto, czyli Wenecja, pełno tajemnic, szczyptę magii i oczywiście zdrową dawkę romantyzmu. :) Nie mam pojęcia jak oprzeć się tej pozycji. Im więcej o niej myślę, tym bardziej jestem zdołowana, że jeszcze jej nie mam. A po przeczytaniu ''Trylogii czasu'', moja chęć jeszcze wzrosła. Już teraz wiem, że pokocham tę książkę. :) Tak więc mam nadzieję, iż ja będę tym szczęśliwcem, gdyż dzięki temu spędzę wiele niezapomnianych chwil z bohaterami tejże pięknej historii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nick : Avie
    E-mail : miki120@op.pl
    Wybieram książkę pt. Złoty most” od Evy Völler.

    Chciałabym wygrać tę książkę, czyli, że ja przeczytać, ponieważ uznałam ją za interesującą. Lubię dzieła w tym stylu, czyli takie tajemnicze z nutką romantyzmu i fantastyki.
    O książce wiedziałam dawno, ale jakoś nie miałam okazji jej nabyć i przeczytać, bardzo bym chciała się z nią zapoznać i mam nadzieję iż zdobędę taką możliwość dzięki wam. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nick: Zuzia
    E-mail: zkudlinska@gmail.com
    Wybieram: "Zasupłana historia"

    Odpowiedź: Powiem szczerze: Nienawidzę tego pytania! Gdyby miał jakaś ludzka formę chętnie bym je udusiła, żebym nie musiała odpowiadać. Mogę tylko tupać, krzyczeć, że książka należy się tylko mi i nikomu więcej! A jak nie to ześlę na ciebie klątwę! Trochę żałosne nieprawdaż? Przecież nie można sobie ot tak przywłaszczyć sobie książki. Książki są święte i są dla mnie czymś ważnym. Są najlepszym lekarstwem na smutek i zawsze znajdą odpowiedź! Właśnie dlatego nie będę się wyżalać przed wami:). Chciałabym tylko powiedzieć tej książce, którą wybrałam, że mieszka sobie dziewczyna w Poznaniu, która chce zgłębić twoją duszę. Książka jest dla mnie jak żywa osóbka, wiec musi dla kogoś żyć, to dlaczego nie dla mnie?

    I akurat mnie nie ma w czasie ogłaszania wyników, to jeślibym wygrała możesz poczekać na mój adres?

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Wiktoria M (Katniss)
    mail: katniss.blog@wp.pl
    staram się o "Magiczną gondolę"

    Dlaczego zależy mi właśnie na tej książce? Odpowiedź jest prosta :) Od czasu przeczytania "trylogii czasu" mam chętkę na inne książki o podróżach w czasie. Uwielbiam odrywać się od rzeczywistości, a cóż innego lepiej w tym pomaga od książek? Na "magiczną gondolę" zerkam już od dawna i jakoś nie mogę się zdecydować, choć bardzo bym chciała, dlatego uważam, że ten konkurs to duża szansa na przeczytanie tej lektury :)

    baner nadal znajduje się na moim blogu :)

    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Grzegorz Justyna Rojek
    złoty most
    Uwielbiam książki bowiem każda coś mi daje, wzbogaca mój świat
    i sprawia,że choć na chwilkę odrywam się od problemów dnia codziennego sprawcie więc,że znów poczuję się wyjątkowo.To ja powinnam otrzymać tę książkę bowiem bardzo ale to bardzo potrzebuje odmiany i poczucia się wyjątkowo a ta książka może to sprawić.
    justynawolny@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Lianat
    mail: lianat25@gmail.com
    "Złoty Most"
    Chciałabym dostać tą książkę w swoje łapki, ponieważ jestem dziwna. Dlaczego dziwna? Dlatego, że czuję iż nie należę do tych czasów. Mam wrażenie jakby ktoś wyrwał mnie z przeszłości i przeniósł do przyszłości. Dokładnie jak bohaterów "Złotego Mostu" tyle, że w drugą stronę :). Dzięki takim książkom mogę choć przez chwilę poczuć, że wróciłam we właściwe dla mnie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: ma ra
    e-mail: mara180893@gmail.com
    "Magiczna gondola"

    Dlaczego powinnam wygrać “Magiczną gondolę” Evy Völler? Być może dlatego, że w przeciwieństwie do innych uczestników nie miałam okazji usłyszeć o tej książce. Po przeczytaniu powyższych wypowiedzi ten tytuł mnie zaintrygował. Sądzę, że przeczytanie czegoś nowego, różniącego się od kryminałów, które czytam byłoby ciekawym doświadczeniem. Może dzięki temu zainteresowałabym się książkami o podobnej tematyce, jak własnie "Magiczna gondola". Wszystko zależy od szanownego jury. Czy pozwolicie mi odkryć magiczny świat Wenecji?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako: Patrycja Waniek
    patusia.dorota@o2.pl
    wybieram książkę: “Złoty most” Völler Eva

    A dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Przeżyłam z już z Wami Klątwę Tygrysa i wróciłam do normalności(no dobra prawie, wciąż co jakiś czas liżę się po rękach, koci zwyczaj). Pokonałam zombie napadające na Ziemię, cały mój misterny plan unicestwił ich aż dwieście (do teraz lecą mi w głowie piosenki Bibera i czuję zapach czosnku, kto wymyślił, by go jeść?). Teraz czas na coś spokojnego, na czas odpoczynku, czas refleksji. Właściwie mówiąc szczerze, to pierwsza część średnio mi się spodobała, ale czemu by nie poznać dalszych losów Anny. Może stanie się coś ciekawego, skręci kostkę i pozna ciekawszego faceta albo pozna siostrę bliźniaczkę, która dziwnym trafem również przenosi się w czasie. Niezbadane są wyroki literatury, coś chyba zmąciłam w tym zdaniu... Dalej. Mam jeszcze kilka banalnych powodów. Jednym z nich jest okładka. Nie będę ukrywać wygląda cudownie, w sumie to dla niej samej można by ją kupić... Mam jeszcze kilka, ale swoim pisaniem nie chcę Was zanudzać. Po co macie się przemęczać z czytaniem moim dziwnych myśli, lepiej zabierajcie się za książki. :)

    Pozdrawiam
    Patrycja :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Domi Nika
    E-mail:domka0808@gmail.com
    Wybieram:“Zasupłana historia” Tyszka Agnieszka

    Odpowiedź:Ciekawią mnie tematy związane ściśle z tym, co dzieje się poważnego w ludzkiej psychice, dlatego historia zapisana w książce pani Agnieszki Tyszka zapewne wciągnęłaby mnie od pierwszych stron. To niezwykłe jak każdy z nas mając mniej więcej takie same szanse życiowe, wykorzystuje je w różny sposób i przeżywa odmienne stany emocjonalne. Czytając opis historii Kai nie mam wątpliwości, że owa książka przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: surenkaaa
    E-mail: surenka@wp.pl
    Zakochałam się w zbiorze opowieści zatytułowanym "Co się zdarzyło w Wenecji?". “Magiczna gondola” Völler Eva to pozycja, która z pewnością mnie zainteresuje, gdyż przepadam za włoskim klimatem. Marzę o tym, żeby przenieść się w te regiony z pomocą książki i przeżyć przygodę w weneckim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Nina Kratka
    e- mail: karka0912@o2.pl
    Chciałabym książkę "Magiczna gondola"
    Powinna wygrać tą książkę, dlatego że kocham po prostu czytać. Tak często zajmuję się czytaniem, że codziennie słyszę jak mama mówi:"Możesz w końcu przestać czytać i wyjść na dwór?" Często cytuję mojego ulubionego bohatera i chce mi się śmiać kiedy widzę moich zdezorientowanych kolegów. Mam nadzieję, że kiedy wygram tę książkę, będę miała dużo wspaniałych cytatów do nauczenia się. ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Patka
    Baner posłusznie wstawiłam ;)
    mail: patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    moje uzasadnienie będzie się nieco różnić od pozostałych, ale mam nadzieję, że uznacie to za plus ;) Bardzo zależy mi na książce "Magiczna gondola" i z tej okazji postanowiłam napisać do niej... list :P
    Oto on:

    Droga książko!
    Piszę ten list, ponieważ wiem, że gdzieś tam jesteś i czekasz na mnie. Pewnie jeszcze nawet o tym nie wiesz… Ale ja wiem. Wiem, co czujesz. Kiedy otwierasz oczy, i każdego dnia na nowo odkrywasz, że jesteś zupełnie sama. Że nikt już nie gładzi czule Twojego grzbietu i nikt nie chce odkryć tajemnic, które kryjesz w swoim wnętrzu. Jesteś gdzieś tam i ronisz atramentowe łzy wtulając się w kąt pokoju niemalże niewidzialna. Tak bardzo sama…

    Lecz ja chciałabym to zmienić. Pokazać Ci, że wcale nie musi tak być. Chcę Cię przygarnąć do swojego serca i poznawać całymi dniami wciąż na nowo. Pokazać, że ja też Cię potrzebuję. Potrzebuję przyjaciela, który wyrwie mnie z otchłani samotności, któremu będę mogła powierzyć swoje tajemnice, marzenia, fantazje, problemy… Przyjaciela, z którym mogłabym rozmawiać godzinami, który opowiadałby mi historie tak szalone, że porywałyby mnie od tego świata pełnego problemów na długie godziny. Przyjaciela, który byłby ze mną zawsze i wszędzie, gotowy mnie pocieszyć nawet w środku nocy. Takiego, który dodaje otuchy samą obecnością, nie dręczy pytaniami, nie robi na złość i nigdy się nie obraża. Przyjaciela, którego kocha się bezwarunkowo i z wzajemnością. Takiego, który po prostu jest.

    Obie jesteśmy takie same. Jak dwie dryfujące łodzie, pełne emocji i tajemnic, które nie mogą znaleźć drogi do własnego portu. Lecz mogą znaleźć siebie. Mogą nawzajem się uratować. Jeśli tylko na to pozwolisz… Jeśli mnie wybierzesz. Do Ciebie należy wybór. Ja będę czekać.

    Na zawsze Twoja,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Crazy14x5 :)
    karolinamarianna@onet.pl
    Książka, o którą się staram to “Złoty most” Evy Völler.
    Dlaczego to ja powinnam wygrać tę książkę? Może będzie to banalne, ale marzę o niej. Chciałabym wziąć ją do ręki i móc zatracić się w zawartych w niej wydarzeniach, cofnąć się wraz z bohaterami do XVII-wiecznego Paryża... Nie wiem, czy to wystarczający powód, ale to jest właśnie takie moje, małe pragnienie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Niekończące się marzenia
    agaaa006@wp.pl
    Książka, która mnie interesuje to "Zasupłana historia"
    Niedawno na pewnym zaufanym blogu przeczytałam recenzję do tej właśnie książki, jak dotąd nie słyszałam o niej, jednak opinia była nie tyle pozytywna, a wręcz namawiająca do przeczytania.
    Myślę,że dobrze by było poznać autorkę dzięki tej właśnie udanej pozycji:)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Nada
    Mail: nada2217@gmail.com
    Zgłaszam się po..."Złoty most". :)
    Dlaczego to właśnie Nada powinna otrzymać powieść pani Völler - oto jest arcytrudne pytanie. Otóż dlatego - wystukuję na klawiaturze w odpowiedzi - iż jeśli pozycja ta trafi do mnie korzyści odniesie nie tylko moja, troszkę niedzisiejsza osoba spragniona przygód i podróży w czasie, ale także sama...książka. Zostanie ona przeze mnie przytulona, pogłaskana po grzbiecie, z radością przeczytana, a następnie delikatnie odłożona na półkę tuż obok siostry - "Magicznej gondoli". Powinno jej się to spodobać prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Marcela Pomper
    e-mail: marcela32@onet.eu
    Książka, którą chciałabym wygrać: “Magiczna gondola” Eva Völler
    Dlaczego to właśnie JA ? :

    O "Magiczna Gondolo" !
    Jesteś mym utrapieniem, nadzieją i zmorą!
    Szukam Cię już ponad rok,
    Choć cały czas uciekasz, chowasz w mrok.
    Podróżuję po całym internecie,
    A Tyś gdzieś ukryta w magicznym kwiecie.
    Czy będę Cię szukała przez stulecie ?
    Może jednak uda mi się wygrać w Waszym blogowym świecie ?
    Skończę wreszcie męki mej udręki,
    I dostanę Ją w końcu do ręki ?
    Do pięknej Wenecji bym się wtedy udała,
    Czerwoną gondolą popływała...
    Może w przystojnym chłopcu się zakochała ?
    I przy okazji w podzięce bym Wam pocztówkę wysłała ;)
    Na tajemniczą przygodę jestem gotowa,
    Nawet gdyby to była wyprawa krzyżowa.
    Wystarczy tylko oddać To Cudeńko mnie,
    A utulę Ją w śnie.
    W biblioteczce już miejsce na Nią czeka,
    Podarujcie mi Ją- a uszczęśliwicie udręczonego człowieka!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Nefmi
    E-mail: nefmisblog@onet.pl

    "Magiczna gondola" Eva Völler

    Dlaczego ja powinnam wygrać tę książkę? Może dlatego, że wielkimi krokami zbliżają się moje imieniny, a przecież nie ma lepszego prezentu dla książkoholiczki, niż książka :)
    Przyznam, że książka idealnie trafiła w mój gust, ponieważ uwielbiam książki o podróżach w czasie. Natomiast okładka przyciąga jak magnes, jest zapowiedzią tajemnicy i ciekawej fabuły (przynajmniej tak myślę :)).
    Poza tym kocham książki. Pozwalają one przenieść mi się w inny świat, oderwać od szarej rzeczywistości. I chętnie przeniosłabym się w świat wymyślony przez Evę Völler.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako: Estijana
    E-mail: paulina.g4@op.pl

    "Złoty most" E. Voller

    Bardzo chciałabym tą książkę, ponieważ mam już "Magiczną gondole", zabieram się za czytanie, po tym jak trzy dni temu odwiedziłam Wenecję, aby przy czytaniu lepiej wczuć się w klimat. Na "Złoty most" poluję już jakiś czas, moim marzeniem jest przeczytać wszystkie książki o podróżach w czasie od Egmontu, a to się nie stanie jeśli mi nie pomożecie, ponieważ wszystkie oszczędności wydałam już na wyjeździe, z pewnością książka zachęci mnie, aby odwiedzić również Paryż;) Liczę na wasze wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako Anita Ochojska
    E-mail: mojkop97@gmail.com
    “Magiczna gondola” Völler Eva

    Dlaczego ja? Ponieważ jakiś czas temu czytałam o tej książce w internecie i bardzo mnie ona zaciekawiła. Wygrana w konkursie dałaby mi okazję przeczytać wreszcie tą książkę ponieważ jeszcze jakoś nie było okazji, a jak bym już ją miała to zabrałabym się za czytanie. A później trafiłaby do mojej, już całkiem sporej, kolekcji książek. No oczywiście jeślibym nie pożyczyła jej znajomym, bo bardzo często pożyczam książki więc wygrana nie byłaby tylko pożytkiem dla mnie. Oczywiście książka ta jest w dokładnie takiej tematyce jaka uwielbiam. Dzięki przeżyciom z tej książki będę mogła mieć okazję na dodatkowe wakacje, które przeżyję z bohaterką książki. Mam nadzieję, że będę miała na to okazję.

    OdpowiedzUsuń
  37. Po pierwsze wyjaśnię, dlaczego chcę wygrać książkę Egmontu... Jest to wydawnictwo, które wspominam z łezką w oku, ponieważ kojarzy mi się z dzieciństwem. To właśnie oni wydawali komiks Kaczor Donald. To była gazetka, po którą biegłam już z samego rana do kiosku, gdyż nie mogłam doczekać się nowego numeru. Potem był jeszcze Gigant, czyli większy zbiór komiksów, który do tej pory stoi na mojej półce, choć jestem już dorosła. Kiedyś tata zabrał mnie na targi książki, a tam owe wydawnictwo podarowało mi zakładki z Kaczorem Donaldem. Byłam wniebowzięta. Słysząc o mej fascynacji tym komiksem polecili, żebym napisała do Telewizji Polskiej zapytanie, czy nie wyemitowaliby ponownie tej bajki. Dobrych parę lat nie była już grana jako dobranocka. Wysłałam więc list. Jakież było moje zdziwienie, gdy nagle, z miesiąc później na wieczorynkę zaczęto puszczać Kaczora Donalda i Myszkę Miki. Nie wierzyłam wręcz w swoje szczęście :) Teraz chciałabym mieć jakąś poważniejszą książkę Egmontu, gdyż taka już bardziej pasuje do mojego wieku ;)
    A dlaczego „Zasupłana historia”?
    1. Dzień w dzień wiążę sobie supełki na sznurku w kieszeni, żeby niczego nie zapomnieć. A zdarzało mi się już: przypomnieć sobie o urodzinach kogoś bliskiego tydzień po terminie, o garnku z marchewką, gdy poczułam już woń spalenizny, o konkursie, gdy zobaczyłam już wyniki. Ginkgo biloba niestety nie działa, supełki - a i owszem :)
    2. Ostatnio robią mi się supełki na włosach. Trochę mnie to martwi, bo to oznacza, że nie są za zdrowe. Trzeba będzie iść po poradę do fryzjera.
    3. Życie mam tak zasupłane i zakręcone jak świński ogonek. Tyle w nim zawiłości, że już sama się gubię. Ale przynajmniej nie jest nudno.
    4. Nigdy jeszcze nie wygrałam u Ciebie książki i chciałabym, żeby to był ten pierwszy raz. Mam też nowy regał na książki, który jest do połowy pusty i do połowy pełen. Cieszyłabym się, gdybym mogła tę ciekawą powieść dołączyć do mej biblioteczki.
    5. Chętnie czytam książki, które działają na moją wrażliwość, pokazują perypetie życiowe, uczą, jak radzić sobie w obliczu problemów.
    6. Prezent książkowy, otrzymany z konkursu jest czymś przewspaniałym i właśnie niesie ze sobą jakąś określoną historię. Ta wygrana kojarzyłaby mi się z Twoim blogiem i ze wspomnieniami o Donaldach :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    Gosieńka
    dziecina1@o2.pl
    Obserwuję jako Klementynka.
    Interesuje mnie „Zasupłana historia”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner konkursowy oczywiście wrzuciłam na swego bloga :)

      Usuń
  38. Książki to moje hobby, pasja, miłość, a czytanie to niewątpliwie jeden z celów mojej egzystencji na tym, "łez padole", jak mawiają poeci.
    Jestem fanatycznym fantastą. Czytaczem czytadeł. Molem książkowym. Książkoholikiem, który niczym literacki wampir poszukuje wciąż nowych ofiar. Ofiarami tymi są książki, opowiadania, powieści, bogu ducha winne dzieła, które stworzono z myślą o tysiącach podobnych mnie pasjonatów, poszukujących wciąż nowych linijek tekstu do zgłębienia i fabuł do odkrycia.
    Czym byłby mój świat bez książek fantastycznych? Kolejnym nudnym
    kawałkiem egzystencji zwanym popularnie życiem. Byle przerwać od wschodu do zachodu, od stycznia do grudnia. Łóżko, praca, jedzenie, telewizor i znów łóżko. I tak w kółko. Kopiuj wklej. Codzienność do kwadratu pomnożona przez tysiąc. Ponura egzystencja. W końcu jakoś trzeba zapełnić czas pomiędzy narodzinami i śmiercią. Monotonia, monotonia, monotonia. Ucz się, jedz i pracuj, powtarzane jak mantra przez setki
    pokoleń. Jednak, gdy zasiadam w ulubionym fotelu w dłoniach trzymając nową książkę opowiadająca o fantastycznych krainach i istotach, na moment przenoszę się do innego świata. Do fantastycznej ostoi ducha, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Czytanie to moje drugie, pełne przygód życie, bez którego to prawdziwe nie byłoby nawet w połowie tak atrakcyjne.

    obserwuję jako: Erivan
    derufin90@gmail.com
    wybieram książkę: “Magiczna Gondola” Völler Eva

    OdpowiedzUsuń