Zapowiedź książki "Milion Słońc"

7/06/2013

Kontynuacja "W Otchłani" - "Milion Słońc" już
23 września 2013 roku!


Po obaleniu dyktatury dotąd kierujących misją na pokładzie "Błogosławionego", znów panuje radość i spokój. 
Wkrótce Starszy dowiaduje się jednak, że załoga statku skrywała przed nim tajemnicę, która może przesądzić o ich przyszłości. 
Tymczasem Amy, dusząc się coraz bardziej wśród stalowych ścian, rusza tropem wskazówek pozostawionych dla niej przez tajemniczego Oriona, a nowa fala morderstw niespodziewanie staje się zalążkiem buntu… 
Rozpoczyna się walka o przetrwanie, w której stawką jest życie wszystkich pasażerów.. 
Czy kiedykolwiek dotrą do obiecanej im nowej Ziemi?


Zaskoczyła mnie ta informacja, gdyż wydawało mi się, że na "Milion Słońc" będziemy musieli czekać co najmniej do stycznia 2014 roku! Bardzo się cieszę i już nie mogę się doczekać.

Moją recenzję poprzedniego tomu "W Otchłani" znajdziecie [tutaj]

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Pierwsza część mi się nie podobała... ale może sięgnę po tą drugą

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przeczytać tom pierwszy... Kiedyś. Od dłuższego czasu czaję się na tą serię i jakoś do tej pory nie dorobiłam się książki, ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam niestety pierwszego tomu, jakoś mnie do niego nie ciągnęło. Ale jeśli spotkam w bibliotece to pewnie się zabiorę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza część jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co przede mną część pierwsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także nie mogę się już doczekać! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie czytałam pierwszego tomu. Ale to nic. Pojawi się kontynuacja, to sprawię sobie oba tomy jednocześnie :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    http://magicznyswiatksiazki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra wiadomość ;) Już się cieszę na tę książkę!

    OdpowiedzUsuń