Marcowy stosik Zerra

4/02/2013

Teraz czas na mnie! Moja reaktywacja! :) Pracę znalazłem, wypłata na koncie, to od jakiegoś czasu szaleję w księgarniach. I tych stacjonarnych, i tych internetowych. Kilka książek jeszcze jest w drodze do mnie, no ale trudno - załapią się na następny stosik :) No i od samych wydawnictw również kilka egzemplarzy otrzymałem :) Znajdzie się tu też coś od autora oraz z konkursu :)

Ze stosu, który zamieściłem tu na koniec lutego [klik], udało mi się przeczytać jedynie 3 książki... No, ale teraz spędzam codziennie trzy godziny w drodze do pracy i z powrotem, zatem od jakiegoś czasu czytanie idzie mi szybciej. Jeśli ktoś nie wie - to ja czytam tylko w środkach komunikacji miejskiej. W domu nie mam na to czasu, więc i tak nie jest źle ;)

No, to jedziemy!



Od góry:


  1. "Atlanci. Tom 1. Kakrachan" - Olis Nari Lang (od wydawcy - [recenzja] oraz [wywiad z autorem])
  2. "Dreszcz" - Jakub Ćwiek (zakupione za wirtualne pieniądze, wygrane z konkursie na Gandalfie - video recenzja w przygotowaniu)
  3. "Czerwona Mgła" - Tomasz Kołodziejczak (zakupione - do przeczytania)
  4. "Królewski wygnaniec. Księga pierwsza trylogii Valisarów" - Fiona McIntosh (od wydawcy - [zrecenzowane])
  5. "Gildia Magów. Księga pierwsza trylogii Czarnego Maga" - Trudi Canavan (od wydawcy - [zrecenzowane])
  6. "Gra w pochowanego" - Przemysław Borkowski (zakupione w promocyjnej cenie :) - do przeczytania)
  7. "Żywe Trupy. Tom 2. Droga do Woodbury" - Robert Kirkman, Jay Bonansinga (od wydawcy - [zrecenzowane])
  8. "Żywe Trupy. Tom 1. Narodziny Gubernatora" - Robert Kirkman, Jay Bonansinga (od wydawcy - zrecenzowane [tutaj])
  9. "I w ogóle" - Artur Wieczyński (od autora - zrecenzowane [tutaj], niebawem wywiad z autorem!)
  10. "Avatar. Tajny raport o świecie Pandory" - Maria Wilhelm, Dirk Mathison (zakupione w promocyjnej cenie :) - do przeczytania)
  11. "Fantasy Komiks. Tom 20" - Autorzy różni (zakupione - zrecenzowane [tutaj])

+ po stronie prawej
"Game of Thrones. Photos from inside HBO's"  - album zawierający zdjęcia i grafiki z planu serialu "Gra o Tron". Wygrałem go w konkursie portalu Filmy Fantastyczne, ku mojemu wielkiemu zdumieniu :) Jest się z czego cieszyć, bo podobno jest to edycja limitowana, która nie jest w ogóle dostępna do zakupu. Choć wnętrze wcale nie powala... Ale, ale! Bardzo się cieszę, gdyż serial uwielbiam, ale z książkami jeszcze nie miałem okazji się zapoznać - nad czym ogroooomnie ubolewam :( W każdym razie - recenzji tegoż albumiku nie będzie, bo i bez sensu :)


No cóż, to wszystko z moich marcowych zbiorów. Nie załapało się kilka książek, które zakupiłem zaledwie wczoraj przez internet, ale trudno ;) Stos może nie powala wielkością... Głównym powodem jest to, że nieco ograniczam się z nowymi książkami... Na półce mam jeszcze tyyyyyle do przeczytania!

Jak wam się podoba? Czytaliście coś? Polecacie, nie polecacie? Sami z chęcią po coś byście sięgnęli? Czy może wyczekujecie na jakąś recenzje, aby przekonać się, czy książka warta przeczytania? :) Piszcie! :)

Przypominam również o naszym konkursie, o którym więcej przeczytacie [tutaj].

Zobacz także:

40 komentarze

  1. bardzo podobał mi się "Avatar" Camerona (choć uważam, że był trochę przydługi), tak więc czekam na recenzję "Tajnego raportu o świecie Pandory" :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobał, choć ubolewam, iż miałem okazję obejrzeć tylko raz (w kinie). W przyszłości na pewno muszę sięgnąć do filmu raz jeszcze :) I tak, fakt, był przydługi nieco...

      Recenzja nie wiem kiedy się pojawi :) Ostatnio strrrasznie napięty grafik...

      Usuń
  2. Czytałam i zrecenzowałam już 2 tomy "Żywych Trupów" oraz "gildie magów" wszystko polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żywe Trupy już przeczytałem ;) Jedna recenzja jest, druga niebawem ;)

      Gildii Magów nie czytałem, ale dużo dobrych opinii słyszałem, to też w końcu udało mi się zdobyć egzemplarz :) Zobaczymy :)

      Usuń
  3. Świetny stos! Czytałam Ćwieka "Dreszcz", który bardzo mi się podobał! Reszty nie miałam okazji czytać, ale ciekawi mnie "The walking dead" ;) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Dreszcz dla mnie też świetny - video recenzję szykuję :)

      Żywe Trupy polecam - recenzje tomu pierwszego już możesz przeczytać, a druga recka niebawem ;)

      Usuń
  4. Super stosik :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "Gildię magów" :D Do "Gry o tron" powoli się przekonuję, a wszystko dzięki tacie, który ogląda ten serial i "zmusił" do obejrzenia pierwszego odcina trzeciej serii :D Teraz poluję na książki :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast Gildii Magów jeszcze nie znam :) Wypowiem się, jak już przeczytam :) Ale na pewno będzie dobrze :D

      GoT serial polecam, choć ten pierwszy odcinek trzeciego sezonu nieco mnie rozczarował... Mało się działo :( A tyle czekałem! :|

      A książki Martina, to moje marzenie :3

      Usuń
  6. Od dawna mam ochotę na ''Gildię magów'', od niedawna natomiast kusi mnie ''The Walking dead'', bo o serialu krążą już niemal legendy i mam na niego ochotę, ale wolę najpierw przeczytać książkę.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - serial o truposzach robi furorę na całym świecie. Ma milionową - dosłownie - widownię! Muszę się za niego zabrać, a książki gorąco polecam! Serio, warto! :)

      Usuń
  7. Świetny stosik dla fana fantastyki, którym jestem. Z chęcią przeczytałam wszystkie pozycje, ciekawi mnie jednak najbardziej "Królewski wygnaniec", książki z wydawnictwa Galeria Książki zwykle mi sie bardzo podobają. ;) "Gildia Magów" jest już za mną, świetna powieść, pochłania się ją w krótkim czasie. :)
    Miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem fanem fantastyki, w każdej postaci, do czego zresztą się przyznaję w opisie swej skromnej osoby na łamach tego bloga :P

      Z Galerią Książki nie miałem zbyt dużej styczności, ale teraz się to zmienia :) W RO (internetowej telewizji), gdzie prowadzę program "Na Marginesie" objęliśmy nawet wydawnictwo patronatem :)

      A teraz jestem w trakcie lektury Królewskiego wygnańca właśnie :) Bardzo intrygujące :)

      Mój apetyt na Gildię Magów rośnie z każdą chwilą :D

      Usuń
  8. Stos imponujący, szczególnie Dreszcz i The Walking Dead. :) Canavan czytałam, świetna trylogia, teraz pora na jej kolejne książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny stosik , kilku pozycji zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  10. Najchętniej podkradłabym powieść Trudi Canavan. Wydaje mi się, że większość osób zna już jej twórczość a tylko ja pozostałam w tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie tylko ty... Ja również jestem w polu :P
      Niebawem się to jednak zmieni :)

      Natomiast o podkradaniu... Niestety muszę rozczarować :P Tylko jedna osoba w ogóle ma prawo dotykać moich książek (oprócz mnie). Mam pewną obsesję na tym punkcie :3 Tak więc książki są pod ścisłym nadzorem xD

      Usuń
  11. Chyba sama fantastyka, więc nie widzę nic dla siebie. A i gratuluję znalezienia pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama fantastyka, bo 90% tego co czytam, to właśnie fantastyka :) Rzadko kiedy sięgam po coś innego, choć nie twierdzę, że nie lubię ;)

      Dziękuje bardzo! :)

      Usuń
  12. Gildia Magów... ach, kiedy ja tę trylogię czytałam... do tej pory jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, no wszyscy czytali! To nie fair :P
      Niebawem sam się przekonam, czy faktycznie taka ekstra :)

      Usuń
  13. raczej gandalf.com.pl a nie .pl :P

    Z wyżej wymienionych chętnie przeczytałbym Twoją opinię o "Gildii magów", jakoś nie zachwyca mnie ta książka - może zmienisz moje zdanie?

    Nieestetycznie wyglądają loga wydawnictwa SQN (tzn. jedno logo, ale w innym układzie). IMO wszystkie loga wydawnicze powinny mieć taką samą pozycję. Chyba jest to spowodowane mniejszą objętością książki "Narodziny Gubernatora", jednak.. no jestem estetą i nawet takie duperele mi przeszkadzają.

    W tym "Game of Thrones" są tylko zdjęcia, czy może coś jeszcze?

    Poza tym, co wczoraj wyrwałeś w internecie? (chodzi mi oczywiście o książki xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję, że chodzi o książki ;)


      PS. to wszystko będzie kiedyś moje ];>

      Usuń
    2. Faktycznie com.pl, ale to już takie czepialstwo :PP

      Zobaczymy jak to z tą Gildią Magów będzie :)

      Jeśli chodzi o Żywe Trupy, to w ogóle obie książki są w zupełnie odmiennych wydaniach... SQN zmieniło papier i w ogóle... Ale o tym poczytać można będzie nieco w mojej recenzji Drogi do Woodbury ;)

      W GoT są niestety tylko same fotki... No, ale i tak cieszę się, że dostałem coś tak rzadkiego w swoje łapska :)

      Odnośnie wyrwanych w internecie książek, to pochwalę się, jak już do mnie dotrą :P Wrzucę na naszego FB, więc zapraszam do zajrzenia ;)

      Usuń
    3. Zuzia - Tak łatwo się moich książek nie pozbędę :P Będę walczył! :D

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że nie tylko na facebooku będzie o tym wzmianka ;)

      Z niecierpliwością więc czekam na recenzję nowych Truposzy od SQN!

      Usuń
    5. Jako że nie trzeba mieć konta na fejsbuku żeby przeglądać Wasze wpisy, pobawiłem się w detektywa :d
      "Już niedługo książka do mnie dotrze" także widzę kolejna dobra książka od Fabryki słów :) To może teraz zdradzisz, gdzie natrafiasz na takie promocje, gdzie zamawiasz? ;>

      Usuń
    6. Niestety, tylko na facebooku będziemy informować jeśli dotrą do nas jakieś nowe książki... Nie chcemy sobie zaspamować bloga kilkanaście razy w miesiącu, że mamy nowe egzemplarze :) Bez sensu :P Zatem zapraszam do obserwowania fb naszego ;)

      Chyba jeszcze w tym tygodniu recenzja truposzy się ukaże, ale nie dam sobie głowy uciąć :P

      O, widzę, że szpieg pełną gębą ;) Heh ;) Czyli wiesz już o jednej książce, która do mnie idzie ;) Ale to nie jedyna :P

      Gdzie natrafiam na promocje, gdzie zamawiam? Oj, to zdecydowanie trudne pytanie. Zamawiam wszędzie. Serio. Jest kilka księgarni, gdzie robię to częściej, ale zwykle po prostu buszuję w sieci w poszukiwaniu interesującej mnie książki i chcę kupić tę najtańszą ;) Chociaż, przyznam, że czasem jestem tak spragniony jakiejś książki i tak podekscytowany, iż ją znalazłem, że zamawiam bez sprawdzenia tańszych możliwości...

      A promocje są wszędzie. Nie tylko w księgarniach! Także chociażby w Biedronce czy Tesco, gdzie można kupić czasem książkę za 5-10 zł wartą około 35, zatem robi różnice :) Aczkolwiek - to nie są znów tak częste przypadki.

      Poza tym w wielu mniejszych księgarniach są często przecenione sztuki tych starszych książek :) Jako, że ja mam jeszcze chyba ze 150 takich właśnie starszych, które gdzieś tam kiedyś chciałbym mieć, no to poluję :)

      Usuń
    7. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)

      Usuń
    8. Nie ma za co ;)
      Służę pomocą ;)

      Usuń
  14. Najs! Zazdroszczę albumu. :D Nigdy nie miałam szczęścia do takich konkursów, więc miło widzieć, że "zwykłym śmiertelnikom" naprawdę się udaje wygrać. ;)
    Poza tym "Kakrachan" czeka na mnie na półce, ale jak zrobiłeś wywiad to ja nie wiem. XD Też chcę~! :D
    Hmm, hmm ciekawe zbiory. Miłego czytania życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam niesamowite szczęście :) Wygrałem kilka konkursów pod rząd :) Dumny jestem szczególnie z ostatniego (u Fabryki Słów), gdzie wygrałem koszulkę z Malowanym Człowiekiem :] No, i moja fotka wisi u nich na fb xdd

      Kto powiedział, że jestem zwykłym śmiertelnikiem? ;p W ogóle, ludzie którzy czytają książki nie są zwykłymi śmiertelnikami ;)

      Lektura Kakrachana jest już za mną, ale nie mogę się zebrać i napisać recenzji... A wywiad, cóż - nie tylko jeden nas czeka, ale dwa ;) Więc zapraszam do czytania, jak już się ukażą ;)

      Dzięki, pozdrawiam!

      Usuń
  15. 'Gildie magów' jak najbardziej polecam, mi sie bardzo podobała, ale obawiam się , ze jest to raczej pozycja przeznaczona dla tych co mają nascie lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, ja się czuję młody :P W końcu nie tak dawno temu miałem jeszcze naście lat ;)

      Czytałem sporo książek, które były przeznaczone dla tych młodszych i, muszę przyznać, że większość z nich mi się podobała :) Zobaczymy jak to będzie z Gildią ;)

      Usuń
  16. Mam pytanie o album GoT. Wysłali Ci maila że wygrałeś czy po prostu wysłali i po jakim czasie do Ciebie dotarła? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałem, że coś udało mi się wygrać. Po prostu pewnego dnia znalazłem w skrzynce :) Później sprawdziłem u nich na stronie i faktycznie - byłem jednym ze zwycięzców ;)

      Usuń
    2. A długo szła przesyłka po zakończeniu konkursu?

      Usuń