Lipcowy stosik Zerra

8/03/2013

Kolejny miesiąc za pasem, a tutaj - w porównaniu do ubiegłego - nieźle się obłowiłem w książkach. Między innymi dzięki spotkaniu blogerów w Sopocie, o którym mieliście okazję usłyszeć w naszej krótkiej >relacji<. W tym miesiącu również spora zmiana w sferach prywatnych, ale może o tym kiedy indziej :) W każdym razie - miałem nieco problemu z zebraniem wszystkich nowo uzyskanych książek w jednym miejscu, ale udało się. No, a zatem już spieszę donosić, co też i trafiło w me szpony...

Egzemplarze z góry:
- Opowiadania z roku 2012 nominowane do nagrody Zajdla (z wymiany na spotkaniu)
- "Żmija" - A. Sapkowski (j.w.)
- "Znak" - komiksy z serii Crossgen (jedyne 2 wydane w Polsce tomy - szukałem długo i w końcu zakupiłem)
- "Meridian" - (j.w.)
- "Tellos" - pięciotomowy komiks fantasy (długie poszukiwania i zakup)
I od lewej:
- "Krew tyrana" - Fiona McIntosh (egzemplarz od wydawcy - >zrecenzowane<)
- "Nowicjuszka" - Trudi Canavan (j.w. - niebawem recenzja)
- "Wielki Mistrz" - Trudi Canavan (j.w. - niebawem recenzja)
- "Opowieści grozy wuja Mortimera" - Chris Priestley (upominek od Egmontu)
- "Jak uczyć się szybko i skutecznie" - Christian Drapeau (Zuzia gdzieś tam w domu wyszperała i mi dała)
- "Czas zabijania" - John Grisham (z wymiany na spotkaniu, ale już powędrowała w ręce kogoś innego, komu bardziej się przysłuży :)
- "Ława przysięgłych" - John Grisham (j.w.)
- "Klient" - John Grisham (j.w.)
- "World War Z" - Max Brooks (egzemplarz od wydawcy - niebawem recenzja)
- "Avo. Mozaika" - Adam Piechota (Zuzia przeczytała, zrecenzowała i dała mi w prezencie :)
- "Buzz" - Anders De La Motte (z wymiany na spotkaniu)
- "Assassins Creed. Porzuceni" - Oliver Bowden (wygrana w konkursie!)
- "Tygrysi księżyc" - Antonia Michaelis (upominek od Egmontu)

+ Gadżety od Literackiego Sopotu (braknie długopisu, o którym zapomniałem :P)

Cóż, trochę się tego uzbierało. W najbliższym czasie mam jednak co czytać, więc zapewne większość z tych książek nieco będzie musiała poczekać na moment, aż po nie sięgnę... Ale być może czytaliście coś, znacie i polecicie? A może na którąś z tych książek sami polujecie? Dajcie znać ;)

Zobacz także:

31 komentarze

  1. Naprawdę PIĘKNY stosik. Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny stosik :)
    Czytałam "klienta" Grishama - świetna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja już raczej nie przeczytam... Oddałem komuś, kto bardziej lubi takie klimaty :)

      Usuń
  3. Piękny stosik. Czytałam z niego tylko "Żmiję" i niestety mi nie przypadła do gustu, ale może Tobie bardziej się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co wyczytałem w internetach... Raczej też mi się nie spodoba, ale postanowiłem sprawdzić :) Poza tym - książka z wymiany, więc nie będę żałował wydanych pieniędzy w razie czego :P

      Usuń
  4. "Żmija" słabiutka, jakby nie od Sapka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem, słyszałem... Ale przeczytam :) Kiedyś...

      Usuń
  5. Super stosik, z chęcią podkradłbym ci "World War Z" i "Żmiję". ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj podebrałabym Ci dwie książki. Poluję bowiem na "World War Z" oraz "Porzuconych" :)
    Przyjemnej lektury :)
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "World War Z" całkiem dobra, natomiast nic z "Assassina" jeszcze nie czytałem. No, nie licząc komiksów :)
      Dzięki!

      Usuń
  7. "Nowicjuszka" również czeka u mnie na półce i nie mogę się doczekać, aby ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele lepsza niż część poprzednia! A "Wielki Mistrz" jeszcze lepszy :) Już jestem po lekturze obu, więc mogę ocenić :P

      Usuń
  8. Niesamowity :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba nic dla mnie... moje gusta czytelnicze są bardziej podobne do gust Zuzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Ja się nie obrażam :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. "Jak uczyć się szybko i skutecznie" posiadam :P. Chętnie bym przygarnęła książki Canavan, bo wciąż jest mi to autorka nieznana :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna również jej nie znałem, ale muszę przyznać, że pisze całkiem dobrze :) Ot, taka inna wersja (nieco może dojrzalsza) Harrego Pottera, choć w gruncie rzeczy zupełnie inne klimaty :P

      Usuń
  11. Zupełnie nie moje klimaty, ale życzę miłego czytania :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny stosik :) Widzę "Wielkiego Mistrza", jak pięknie. Uwielbiam ostatni tom "Trylogii Czarnego Maga" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja już też! Hehe :) Naprawdę - najlepsza część z całej trylogii, muszę przyznać :)

      Usuń
  13. Żmija jak dla mnie tragiczna książka. :( ale może Tobie się spodoba. :)
    I czytałem jeszcze jedynie Canavan. :) cała trylogia prosta w odbiorze, ale właśnie to + baśniowość, sielanka, lekki język są jej głównymi plusami.
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze "Żmiją" będę się tam zapoznawał kiedyś, ale sądzę, że również nie będę zachwycony. W każdym razie warto spróbować. A odnośnie trylogii, to się zgodzę :) Dość lekkie i całkiem dobrze napisane książki. Choć nie obyło się i bez "zgrzytów" :P Dzięki!

      Usuń
  14. O, dużo ciekawych pozycji :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy stosik! Książki Trudi Canavan mam zamiar niedługo przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stosiszcze :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń