Czerwcowy stosik Zerra

7/03/2013

Kolejny miesiąc minął, a mi nie udało się przeczytać/uzyskać zbyt wielu książek. "Pieśń lodu i ognia" skutecznie powstrzymuje mnie przed zakupem nowych lektur (nie tych szkolnych!:)). Przede mną jeszcze sporo stron Martinowskiej twórczości, ale czuję, iż ten miesiąc będzie "bogatszy" jeśli chodzi o książki :P Poza tym - teraz była sesja! (A w zasadzie jeszcze jest...)  

Zatem prezentuję czerwcowy stosiczek ^

Od dołu:
- "Fantasy Komiks 21"
- "Wojna w blasku dnia. Księga II" - Peter V. Brett (niebawem video recenzja!)
- "Kłamca, 1-4" - Jakub Ćwiek

+ Koszulka z motywem z książki "Malowany Człowiek" wygrana u Fabryki Słów :) Się pochwalę :P


Szału nie ma, dupy nie urywa... Ale co moje, to moje :)

Zobacz także:

26 komentarze

  1. Faktycznie z tą koszulką mogli się bardziej postarać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik piękny, co do koszulki lepiej bym tego nie ujęła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogranicz te emotikony, bo bardzo źle wyglądają te wszystkie ":P". Nie masz dziesięciu lat ani nie prowadzisz prywatnej rozmowy. Emotikony są w ogóle niepotrzebne a tylko sprawiają wrażenie, że wpis jest nieprofesjonalny albo pisany przez 12latka.

    Co do stosiku - może i mały ale zacny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybiarzu... Jak już wpadasz, to siejesz pożogę i zniszczenie. Powiedz mi, proszę, co jest "profesjonalnego" w stosikach? Zauważ, że nie nadużywam, ba! - niemal nie używam - emotikonów w przypadku innych tekstów. Tutaj pozwalam sobie na odrobinę "szaleństwa", a przecież nikt nigdy nie narzekał (prywatnie jednak - faktycznie często zdarza mi się wstukać uśmieszek, czy insze takie...). Nie wiem czy wpadasz tu tylko po to, żeby mi dopiec, czy może po prostu tak się składa, że odwiedzając tego bloga po prostu nie masz humoru... To jak w końcu, mam 10 czy 12 lat? ;)

      No trudno. Ja tam się nie zalewam łzami, gdy ktoś mnie krytykuje lub coś wypomina. Mam nadzieję, że ty również się w tym wypadku nie obrazisz, gdyż nie to było moim celem :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że warto utrzymywać poziom we wszystkich wpisach, nawet tych lekkich - jak te o stosikach.

      Nie wpadam tu ani po to, żeby komukolwiek dopiec, a mój humor nie ma tu nic do rzeczy (ale skoro już pytasz, to jest całkiem niezły). Po prostu piszę to, co mi przychodzi do głowy podczas lektury.

      Nie mam się o co obrażać przecież. Poza tym warto czasem dla równowagi wysłuchać mniej entuzjastycznego głosu (czyli mojego) w całym tym zalewie ochów i ahów. Dbam po prostu byś nie wpadł w niezdrowe samouwielbienie.

      Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu (nie wiesz kiedy Zły Grzybiarz znów zaatakuje, miej się na baczności!).

      Usuń
  4. Nie jest źle :P Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo "Kłamca" - poluję na tę serię ;)
    Przyjemnej lektury no i gratuluję wygranej, chociaż rzeczywiście wydawnictwo mogło się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Polowałem, polowałem i... ustrzeliłem. Całkiem tanio :) Dzięki, pozdrawiam!

      Usuń
  6. Kłamca mi się marzy - po Dreszczu i Chłopcach chce więcej Ćwieka :) Brett ciagle pojawia mi się gdzieś w polu widzenia, ale kiedy się wezmę za tą serię pojęcia nia mam niestety... Powodzenia w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, a wstyd aż się przyznać, że jeszcze nie czytałem "Kłamcy". Muszę to jak najszybciej nadrobić, bo komiks mam już za sobą :P Bardzo polecam Bretta! I dzięki!

      Usuń
  7. Czekam na video recenzje Wojny w blasku dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się! :) Będzie nieco długa... Bo jak zaczynam gadać o książkach Brett'a... To nie potrafię skończyć.

      Usuń
  8. Dobry Ćwiek nie jest zły, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłeś chociaż Wojny w blasku dnia nie wstawiać, cały czas żałuję, że nie mogę jej przeczytać... :P
    Świetny stos i oczywiście koszulka. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, żałuj... Bo naprawdę świetna!
      Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Cały ja... W tym swoim wiecznym zabieganiu zapomniałem o jednej książce, która powinna znaleźć się w czerwcowym stosiku. Mam na myśli "Krew tyrana", którą przecież niedawno czytałem... Gad demyt...

    OdpowiedzUsuń
  11. "Kłamcy" czytałam tylko pierwszy tom i cholera mnie strzela, że nigdzie w mieście nie mogę dorwać drugiego tomu, a co tu dopiero mówić o reszcie :P "Wojna w Blasku Dnia t.2" po prostu niesamowita! Tylko po zakończeniu załączył mi się "nerw", że nie wiadomo kiedy dalsza części. Bo naprawdę jest nad czym myśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 tomy Kłamcy sam bym z chęcią przygarnął, ładnie się muszą prezentować na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Kłamcy może też videorecenzja :P

    OdpowiedzUsuń