Zapowiedź książki "Wyspa Motyli"

7/10/2013

 15 lipca 2013


Diana, wzięta prawniczka, nigdy nie przypuszczała, że z dnia na dzień wyjedzie na drugi koniec świata. Trzymając w ręku zdjęcie młodej kobiety na tle wzgórz, decyduje się wyruszyć na Cejlon, by rozwikłać rodzinną tajemnicę sprzed stu lat. Diana chce spełnić ostatnią wolę ukochanej ciotki, poznać swoje korzenie i uciec od niewiernego męża. Na urzekającej wyspie spowitej aromatem herbacianych krzewów odkrywa historię namiętnego, zakazanego uczucia, które na zawsze zmieniło losy jej rodziny. Czy to sprawi, że Diana znajdzie szczęście i miłość?

 

Tajemnica z przeszłości i namiętna miłość - ukryte pośród herbacianych wzgórz. 

Corina Bomann jest autorką książek dla dorosłych i dla młodzieży, mieszka w Berlinie i uwielbia marzyć o dalekich podróżach do egzotycznych krajów. Wielki sukces odniosła jej powieść "Wyspa Motyli", która rozeszła się w nakładzie 250 000 egzemplarzy i przez wiele tygodni okupowała listy bestsellerów „Der Spiegla” i Amazon.de.

I jak się wam podoba nowa pozycja wydawnictwa Otwartego? Zdradzę w tajemnicy, że już niedługo na naszym blogu pojawi się jej recenzja ;)

Zobacz także:

6 komentarze

  1. może być ciekawie :) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis wróży romantyczną historię, okładka przyciąga, jednak ja zawsze wolę się ubezpieczyć i przeczytać recenzję. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu piękna okładka tego wydawnictwa! Treść też mi się spodobała i jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest już u mnie i jestem jej bardzo ciekawa. Opis tak naprawdę zbyt wiele nie mówi. Książka może okazać się fenomenem a może być baaardzo przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam już na tę pozycję - strasznie się cieszę, że wpadnie w moje łapki. Opis faktycznie wiele nie mówi, okładka natomiast jest zniewalająca ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa zapowiedź, a recenzję przeczytam z ciekawością.

    OdpowiedzUsuń