Zabawa 55

5/20/2013

Jakiś czas temu zostaliśmy zaproszeni do Zabawy 55 przez Patrycję, za co dziękujemy ;) Nie braliśmy w tym jeszcze udziału, więc nie do końca wiemy o co chodzi, ale pójdziemy tropem innych :D Nie obiła nam się o uszy jakoś do tej pory ta zabawa, ale podobno coraz więcej osób bierze w niej udział. Nie można być innym :) Ale żeby już nie przedłużać, to wypełnimy wszystko wspólnie i jakoś sprawiedliwie się podzielimy. No, to zaczynamy...


10 książek, które bardzo mi się spodobały (seriously, tylko 10?!):
  • "Gra o Tron" (bo tylko to na razie czytałem autorstwa G. R. R. Martina)
  • "Władca Pierścieni" (J. R. R. Tolkien)
  • Demoniczny Cykl (Peter V. Brett)
  • Wiedźminy (A. Sapkowski)
  • Anielskie zastępy i PLO (Kossakowska & Grzędowicz Team xD)
  • Trylogia "Igrzyska Śmierci" (Suzanne Collins)
  • Trylogia "Delirium" (Lauren Oliver)
  • Cała "Klątwa Tygrysa" (Colleen Houck)
  • "Tam, gdzie śpiewają drzewa" (Laura Gallego Garcia)
  • "Córka dymu i kości" (Laini Taylor)
9 książek, które mi się nie spodobały (kurde, czemu aż tyle? xD):
  • "Bohaterowie do wynajęcia"
  • "Jak szybko i skutecznie rzucić palenie"
  • "Sacred. Anielska krew"
  • "Tropem Xameleona"
  • "Jak z bankruta stać się milionerem"
  • "Dom nocy. Naznaczona"
  • "Zaułek potworów"
  • "Skończ z cierpieniem, ciesz się życiem!" 
  • "Nowa Ziemia. Świat po wybuchu" ( nie w sensie, że mi się nie podobała ale zawiodła mnie)
8 blogów, które najczęściej czytam (odwiedzamy wszystkich :P):
7 książek, które chcę przeczytać (poza tymi, które czekają na półkach):
  • Cykl o Koniaszu (Miroslav Zamboch)
  • Achaja (Andrzej Ziemiański)
  • Opowieści z Narni (C. S. Lewis)
  • Cykl Miecz Prawdy (Terry Goodkind)
  • Cała seria "Jutro" (John Marsden)
  • Cała seria "GONE" (Michael Grant)
  • Trylogia "Divergent" (Veronica Roth)
6 powodów, by sięgnąć po książkę:
  • Bo tak! (sory, to musiało się tu znaleźć :P)
  • Świetna okładka (no tak, nie ukrywajmy - to dużo daje)
  • Rozrywka w najczystszej postaci :)
  • Interesująca fabuła
  • Uzależnienie od czytania ;)
  • Kontynuacja ukochanej serii
5 powodów by nie sięgać po książkę:
  • Gdy jest w cyklu liczącym sobie 20 części...
  • Lenistwo?
  • Negatywne opinie
  • Brak czasu
  • Gdy jest to kopia jakiejś innej książki
4 miejsce, gdzie najlepiej mi się czyta:
  • W autobusie (tsaa...)
  • W kolejce (kłamię... po prostu gdzie indziej nie czytam, bo nie mam czasu...)
  • W łóżku!
  • Na fotelu
3 autorów, na których książki zawsze czeka się za długo:
  • Peter V. Brett (oj tak!)
  • George R. R. Martin :]
  • Laini Taylor
2 dobre ekranizacje:
  • Gra o tron (serial :))
  • Władca Pierścieni
1 autor niesłusznie zapomniany:
  • Jakiś niesłusznie zapomniany zapewne... Nie pamiętamy :P

Zobacz także:

10 komentarze

  1. "Delirium", "KT" i "Igrzyska" również baardzo mi się podobały, "Naznaczona" nie podobała mi się w ogóle, a "Gone" i "Jutro" także mam w planach. czyli w większości się zgadzam z odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy podobny gust :) gdyż fioletowe odpowiedzi należą właśnie do mnie ;) Ostatnio zaopatrzyłam się w pierwszy tom z serii "Jutro" :) ... na "GONE" dalej poluję :D

      Usuń
  2. Oj, GONE polecam ;) A Martina muszę przeczytać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozostało mi już nic innego jak polować na "Fazę pierwszą" :D

      Usuń
  3. Ajjj, nie przekonam Was chyba do nazwy mojego bloga :pp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, że wzięliście udział :D

    Widzę, że nie tylko ja miałam problem z pierwszą dziesiątką, uwielbiam "Demoniczny cykl" i "Igrzyska śmierci", o reszcie chociaż słyszałam(bądź czytałam :)), polecam Wam serie "Gone" i "Jutro", ciekawe ;) Co do czekania na książki Petera V. Bretta, zgadzam się w 100% :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Długo to trwało, ale jesteśmy ostatnimi czasy dość zajęci :P W każdym razie - udało się :)

      Tak, Peter V. Brett powinien już mieć wydane wszystkie swoje książki w Polsce :P Ileż można czekać... :D

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Fajna zabawy, widzę że ogarnia coraz więcej blogerów :)

    OdpowiedzUsuń