Zgaduj zgadula okładkowa - odsłona #2

5/23/2013

Hej!

Wczoraj ruszyliśmy z quizem i opublikowaliśmy pierwszą, zagadkową okładkę [klik].

Dziś przedstawiamy wam te samą okładkę tylko z pewnymi podpowiedziami ;)

Jak myślicie, w której książce zapowiedzianej przez Fabrykę Słów górują MIŁOŚĆ, SKANDALE i KŁOPOTY?

Kto pragnie odzyskać KASĘ I... ZAUFANIE tatusia?:)

JAKI TYTUŁ NOSI KSIĄŻKA, KTÓREJ NIEDOKOŃCZONĄ OKŁADKĘ PRZEDSTAWIAMY?

Czy wiecie już co to za książka? Czekamy na wasze komentarze! :)

Zobacz także:

10 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm Tak myślę, myślę... To chyba będzie "52 reasons to hate my father"

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo "Hard Eight" albo "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Raczej nic z fantastyki, bo okładki zupełnie inaczej wyglądają. Seria o pannie Plum również utrzymana jest w innej stylistyce, dlatego zdecyduję się na:
    ,,52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" / ,,52 REASONS TO HATE MY FATHER" - Jessici Brody.

    OdpowiedzUsuń
  6. ,52 REASONS TO HATE MY FATHER" - Jessici Brody.

    - ,,52 powody, dla których nienawidze mojego ojca''

    OdpowiedzUsuń
  7. Jessica Brody "52 reasons to hate my father" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody

    OdpowiedzUsuń
  9. "The Juliette Society"? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "52 powody, dla którego nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody

    OdpowiedzUsuń