Stosik Zuz: Lipiec 2014

8/10/2014



Gdzie ten lipiec? Czyli kolejny miesiąc, który przeminął zbyt szybko, ale na pocieszenie niezły stosik książek...

Szczerze mówiąc - nie wiem kiedy ten lipiec zdążył przeminąć. Niestety, pod względem czytelniczym, nie był to dobry miesiąc. Mimo iż zaczął się wielkim książkowym hukiem, dzięki spotkaniu "A może nad morze? Z książką 2", o którym możecie posłuchać TUTAJ. Nie byłam przykładnym książkoholikiem, planszówkoholikiem, ani nawet serialoholikiem - choć bardzo chciałam. I żeby nie było, że się lenie - to wszystko z powodu pracy. Książki i gry same się nie kupią. Tylko jeszcze żeby czas dawali w gratisie...


Na pierwszy ogień pójdą książki, które przytargałam z wspominanego już "A może nad morze? Z książką 2". Pierwsza jest dosyć nietypowa, gdyż jest to książka dla dzieci, ale i dla dorosłych, "Kiedy kiedyś czyli Kasia, Panjan i Pangór", pomaga rozmawiać z najmłodszymi o śmierci. "Babilon" udało mi się wygrać w jednym ze świetnych konkursów, tak samo "UGI". "Król złodziei", "Namaluj mi słońce", "Pełnomocnik", "Anioł w kapelusz" i fenomenalny "Dziennik Edwarda chomika 1990-1990" otrzymałam jako taki "pakiet startowy" na spotkaniu. Natomiast "Ciągłość urywana. Z pamiętnika prostytutki", "Dopóki widzę twój cień" i "Lawenda", której niestety nie udało mi się upolować w zeszłym roku, dorwałam ze spotkaniowego bookchange :)
"Zastępcza żona" to owoc nieoczekiwanego wyróżnienia w konkursie na recenzję maja 2014 organizowanego przez Tanią książkę. "Lawendowy pokój", który podobno nieźle miesza w głowię i zmienia punkt widzenia czytelnika otrzymałam do recenzji do Wydawnictwa Otwartego, również ukochane "Hopeless" dotarło do mnie dzięki uprzejmości tego wydawnictwa. Jednak nie do recenzji, gdyż ta ukazała się już dawno temu [TUTAJ]."Niezbędnik obserwatorów gwiazd" dorwałam w Biedronce za śmieszną kwotę. Tak samo "Biegnij chłopcze, biegnij" krzyczało do mnie z półki w Empiku "Kup mnie, kup! Aż 50% taniej!".

I co myślicie o moich zdobyczach? Polecacie coś? Jak mija wam lato? Dużo czasu znajdujecie na czytanie?

Zobacz także:

12 komentarze

  1. "Lawendowy pokój" i "Niezbędnik..." to książki, które, najbardziej chciałabym przeczytać, więc jestem oczywiście ciekawa recenzji. Z autorem tej drugiej już miałam do czynienia i bardzo mi się podobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Niezbędnika...", "Hopeless" i "Lawendowego pokoju" <3 i oczywiście czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", "Lawendowy pokój" i "Hopeless" bardzo chciałabym przeczytać, w szczególności ostatnią pozycję pragnę zakupić w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Lawendowy ogród" pragnę przeczytać :). Miłej lektury życzę!

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Niezbędnik" jest jedną z moich ulubionych książek, czekam na Twoją recenzję. Ja również kupiłem go w Biedronce, mimo że czytałem go już dawno. Ale skorzystałem z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Hopeless przymierzam się od dawna, ale jakoś ciągle nie mogę się przemóc. Ta okładka jest okropna.
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdobycze :) Za sobą mam "Niezbędnik...", "Lawendowy pokój" oraz "Namaluj mi słońce". Każda na inna, każda na swój sposób bardzo dobra :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same rarytasy, kilka jest już na mojej liście do przeczytania. Jestem ciekawa lawendowego pokoju :)
    Zapraszam do konkursu: http://czerwonetrampkiksiazki.blogspot.com/2014/07/konkurs-rocznicowy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Spory ten stos ;) Życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Niezbędnik obserwowania gwiazd' najbardziej mnie interesuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ładny stosik, ja obserwatora również zgarnęłam w biedronce, cóż... chyba jak wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły stosik. Ja niestety nie czytałam ani jednej książki z wymienionych. Może kiedyś to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń