Stosik grudniowy Zerra

12/28/2012

Oto i jest. Mój grudniowy, niewielki bo niewielki, ale zawsze - stosik książek i komiksów. Wszystko to egzemplarze recenzenckie (prócz "Obrońców Królestwa"). Znajdują się tu:



- Mądrości Shire - Noble Smith, wydawnictwo SQN (zrecenzowane)
- Feed, Przegląd Końca Świata t.1 - Mira Grant, wydawnictwo SQN (video recenzja)
- Chłopcy - Jakub Ćwiek, wydawnictwo SQN (zrecenzowane)
- Obrońcy Królestwa - Maja Lidia Kossakowska, wydawnictwo Runa
- Upadek Smoka - Peter F. Hamilton, wydawnictwo Zysk i S-ka (video recenzja)
- Jak szybko i skutecznie rzucić palenie - Treusch Dirk, wydawnictwo Studio Astropsychologii (zrecenzowane)
- Jak z bankruta stać się milionerem - Wojciech Chmielewski , wydawnictwo Studio Astropsychologii (zrecenzowane)
- Assassin's Creed tomy 1,2,3 - Eric Corbeyran, Djillali Defali, wydawnictwo SQN (zrecenzowane)
- Kłamca, Viva l'arte

Zobacz także:

9 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja niebawem się za niego biorę właśnie :)
      Przed "końcem świata" nie zdążyłem :P

      Usuń
  2. Zrób, żeby linki do recenzji były w innym kolorze, bo prawie je przeoczyłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt.

      Jednak jakkolwiek bym nie zmienił koloru czcionki - i tak będzie szara, a po najechaniu kursorem błękitna.

      Jedyne co mogłem zrobić w tym wypadku, to zmienić kolor tła pod tekstem. :|

      Usuń
  3. Jaki tam niewielki - całe mnóstwo czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość już przeczytana :)
      Ledwie się człowiek obejrzy, a przeczytane będą wszystkie i trzeba będzie brać się za następne stosy, które to czekają od kilku miesięcy na półkach :P
      Na szczęście czytać lubię, więc problemów z tym nie mam :]

      Usuń
    2. I tak trzymać :) Mam "Feed" w kolejce, więc będę zaglądać, żeby zobaczyć, czy mamy podobne wrażenia po lekturze :)

      Usuń