Liebster Blog - Zuz

12/01/2012


Zostałam nominowana do:

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Nominowana zostałam przez dwie osoby:

Alicję 
i
Cassie_Cath 



Pytania od Ali:
1. Jaka była najzabawniejsza sytuacja w Twoim życiu?
Strasznie trudne pytanie. W moim życiu było aż nadto sytuacji, po których bolał mnie brzuch ze śmiechu ;) Głównie w ciągu mojej nauki w technikum, kiedy razem z koleżankami wpadałyśmy na szalone pomysły kolorowania mydła czy specjalnych kanapek.
 2. Najdziwniejszy prezent otrzymany na urodziny/święta itp?
Nigdy nie dostaje dziwnych prezentów, ponieważ nie znoszę niespodzianek i zawsze sama wybieram prezent.
 3. Kim chciałbyś zostać w przyszłości i dlaczego?
Całą klasę maturalną próbuję do tego dojść :) Chciałabym zostać kimś kto całkiem sporo zarabia, a przy tym ma dużo czasu wolnego. Dodatkowo żeby było to różnorodne i rozwijało moje umiejętności. Znacie taki zawód? :)
 4. Jeśli mogłabyś zmienić się w jakieś zwierzę to w jakie i dlaczego?
 Niestety nie potrafię się na żadne zwierzę zdecydować…
 5. Jaka jest najgorsza książka którą czytałeś?
Mam nadzieję, że nikt się nie poczuje się urażony ale najgorszą książką, która czytałam i nie dotrwałam do końca jest.. „Naznaczona” z cyklu „Dom Nocy”… brrr…
 6. W jaką grę komputerową mógłbyś grać godzinami?
„Assassin's Creed”, „Dragon Age” i czasami „The Sims”.
 7. Co byś zrobił gdybyś dowiedział się, że jutro nastąpi koniec świata?
Po prostu Carpe Diem.
 8. Komu mogłabyś powierzyć najskrytsze sekrety?
O takich rzeczach wie tylko jedna osoba, której mogę całkowicie zaufać, mój najdroższy.
 9. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie.
 10. Po czyje książki sięgasz najchętniej?
Lubię różnorodność, nie mam jednego typu.
 11. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem recenzji?
Nikt nie chciał słuchać moich wywodów na temat książek, które przeczytałam więc postanowiłam o nich pisać.
 12. Z jaką gwiazdą muzyki umówiłbyś się na randkę bez zastanowienia?
Znam takiego jednego, z którym śpiewam karaoke. Jest moja gwiazdą :)


Pytania od Cassie_Cath: 
1. Co Cię inspiruje do napisania nowego rozdziału/notki? / Czym się kierujesz wybierając kolejną książkę do przeczytania?
Trudno powiedzieć, książka musi mieć w sobie to coś. Musi mnie zainteresować tematyka. Czasami kieruje się tylko dobrymi opiniami innych i muszę przyznać, że różnie na tym wychodzę
 2. Co byś zabrała na bezludną wyspę i dlaczego ?
Oczywiście, że mojego psa. Zapłakałby się za mną gdybym przeniosła się tam bez niego;)
 3. Co Cię skłoniło do założenia bloga ?
W moim przypadku to był KTOŚ :) Najlepszy współrecenzent jakiego można sobie wyobrazić.
 4. Jakie jest Twoje hobby ? 
Hahaha, nie uwierzycie ale czytanie książek ;) tak po za tym to lubię dużo spać i jeść!
 5. Na co wydałabyś milion złotych ? 
Na mieszkanie, samochód, wielkie zakupy w centrum handlowym, napad na empik… Datki na schroniska i fundacje pomocy zwierzętom.
 6. Gdzie byś chciała pojechać (kraj, miasto) i dlaczego ? 
Chiny, Hongkong. Swój wybór uzasadniam tym, że zawsze chciałam zobaczyć Pandy Wielkie, a w Hongkongu, w ZOO znajduje się cudowna parka przedstawicieli tego gatunku
 7. Z jakimi miejscami kojarzą Ci się Twoje najlepsze przygody ?
Nie posiadam takich miejsc, moje najlepsze przygody przytrafiały mi się w przeróżnych i na pozór normalnych miejscach, np. w szkole, czy podczas podróży na Hel ;)
 8. Jakie jest Twoje ulubione danie ? 
Nie mam jednego ulubionego dania, ponieważ uwielbiam jeść. Moją ulubioną kuchnią jest kuchnia włoska <3
9. Jak najchętniej spędziłabyś tegorocznego sylwestra ? 
Jakoś spokojnie, z moim ukochanym.
 10. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Nie powiem bo się nie spełni! ;)
 11. Najlepszy prezent, który kiedykolwiek dostałam to ... 
Aktualnie nr na mojej liście prezentów jest mój piesek, a zaraz za nim znajduje się trylogia „Igrzysk Śmierci”.





Nominuję do Liebster Blog :
Powinno być 11 osób ale myślę, że te 7* wystarczy :) Jeśli kto jeszcze chce wziąć udział w zabawie to zapraszam :)

Pytania dla tych osób : 
  1. Ulubiony film/serial?
  2. Jeśli mogłabyś/mógłbyś mieć dowolną umiejętność, to co by to było?
  3. Czego nigdy byś na siebie nie ubrał/a?
  4. Ulubione miejsce na ziemi?
  5. Gdybyś mógł/mogła sam/a wybrać sobie imię, jak by brzmiało? 
  6. Jaka książka wywarła na Tobie największe wrażenie?
  7. Jesteś optymistą/ką, realistą/ką czy pesymistą/ką?
  8. Wymień 5 cech, za które lubisz siebie.
  9. Rzecz bez której nie możesz się obejść .
  10. Na co marnujesz najwięcej czasu?
  11. Twój "must have" to...

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Dziękuję za nominację. :D Zaraz biorę się za odpowiadanie na pytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pogadam z Zuz, może cię dopisze :PP

      Usuń
    2. Jasne :) nie ma sprawy :) już Cię dopisuję :)

      Usuń
  3. "Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia."
    Raz, że powinno być chyba "przyznawana blogom", a dwa...
    Wszystkie nominowane blogi (prócz mojego oczywista) mają grubo ponad 100 obserwatorów. To mało, tak? To co ja mam powiedzieć?! :(
    Ech, no i odmawiam odpowiedzi na pytania, gdyż są sformułowane w formie żeńskiej :P
    Pozdrawiam,
    Grzybiarz- buntownik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybiarzu :]
      Grabisz sobie... :P
      Edytowałem, poprawiłem, teraz jest dobrze?
      Czy waszmość życzy sobie czegoś jeszcze? :D
      Nie malkontentowuj nam tu, tylko odpowiedz na pytania.
      Sam chciałeś! :P

      P.S. My tam nie mamy ponad 100 obserwatorów i nie marudzimy :] Choć, przydałoby się więcej oczywiście :)

      Usuń
    2. Cicho, nabijam Wam komentarze :P
      Dobrze jest, choć mógłbym się do czegoś jeszcze przyczepić, ale mi się już nie chce!
      Poza tym nie chcę sobie grabić, wolę grzybiarzyć!
      Niczego więcej nie chcę!
      Ogarnę to w wolnej chwili, znaczy odpowiem na pytania itd.
      Do niczego nie się przyznaję!

      P.S. Wiadomo.
      P.P.S. :)

      Usuń
    3. No i są już odpowiedzi!

      http://mnichhistorii.blogspot.com/2012/12/306-bawimy-sie-nominacja-do-liebster.html

      Usuń