Grudniowy stosik Zuz

1/03/2014

Witajcie w 2014 roku! Oby był dla nas wszystkich znacznie lepszy, niż poprzedni. Jeszcze ten jeden raz chciałabym cofnąć się do 2013 roku i podsumować jego ostatni miesiąc. Jestem z siebie bardzo dumna, gdyż w grudniu zebrałam się w sobie, przełamałam barierę i przeczytałam 7 książek. A to wszystko dlatego, że... w styczniu sesja. Życie jest piękne, a potem przychodzi sesja. Dlatego też w tym miesiącu trochę zwolnimy... Wszystko wokół, książki, filmy, a nawet przypadkowe reklamy, czy gazety wysyłają mi wiadomość - "ucz się hiszpańskiego". Dlatego też, nie przedłużając, zaprezentuję mój mini stosik. 



Od dołu:
  • "Krąg" S. Mats, E. S. Bergmark - prezent od Zerra :*
  • "Milion Słońc" B. Revis - wygrana w konkursie
  • "Rekrut" R. Muchamore - od Egmontu [recenzja]
  • "Nigdy, przenigdy" S. Shepard - od Otwartego [recenzja]
  • Mój kalendarz na 2014 rok

 Poza tym dostałam jeszcze "Babeczki. Słodkości i przekąski" od mojej przyjaciółki. Ten wyjątkowy zestaw zawiera książkę z przepisami oraz sześć silikonowych foremek do upieczenia babeczek. Już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję.

Zobacz także:

13 komentarze

  1. "Krąg" naprawdę jest wart przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejszy chyba z tego wszystkiego jest ten zestawik na samym końcu :D
    Powodzenia podczas sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik. Krąg czytałam i bardzo mi się podobał a Milion słońc i Nigdy Przenigdy chętnie bym przygarnęła :D Przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie kończę "Krąg" i bardzo, bardzo polecam! Resztę książek chętnie bym przygarnęła :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewielki stosik, ale za to jakie książki cudne! Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik, jednak najbardziej intrygują mnie te Babeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar przeczytać "Gra w kłamstwa", a jeśli mi się spodoba, to również "nigdy przenigdy"

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją uwagę przykuły te cudowne sówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Krąg" to książka jak dla mnie fantastyczna! Tyle naczytałam się recenzji, ze teraz muszę po nią sięgnąć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tylko "Krąg" - póki co czeka na swoją kolej na półce ;3
    miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Krąg" jest świetny, także miła lektura gwarantowana :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń