Zapowiedź książki "Dziewięć żyć Chloe King. Wybrana"

1/07/2014

 26 luty 2014

„Dziewięć żyć Chloe King. Wybrana” Liz Braswell to trzecia, ostatnia część bestsellerowej trylogii o Chloe King, na podstawie której został nakręcony serial „Dziewięć żyć Chloe King”. 

Chloe King wreszcie zaczyna panować nad sytuacją. Zrozumiała, kim jest, gdzie jest jej miejsce i co chce teraz robić. Jest przecież niezwykła i ma niespotykane zdolności.

 Dwie rywalizujące ze sobą grupy uważają, że została „wybrana” do roli przywódcy. Ona jednak nie kupuje tego całego gadania o starożytnej wojowniczce, a już na pewno nie ma zamiaru tworzyć superbohaterskiego alter ego jak postacie ze starych komiksów. 

Dla Chloe bycie tą Jedyną oznacza, że może robić to, na co tylko ma ochotę, czyli dobrze się bawić i tylko sporadycznie spotykać się z ludźmi kotami.

Kiedy jednak znajduje jednego ze swoich przyjaciół wykrwawiającego się na śmierć, zdaje sobie sprawę, że czas walki jeszcze nie minął. I tak naprawdę nigdy się nie skończy. 

Mai i Bractwo Dziesiątego Ostrza nie ustaną w morderczej rywalizacji, dopóki Chloe nie zaakceptuje swojego przeznaczenia –nie obejmie przywództwa.

Jestem bardzo zainteresowana tą trylogią, ale niestety pierwszy tom nadal stoi nieprzeczytany na mojej półce. Oglądałam serial o tym samym tytule i nie był najgorszy, miał swoje lepsze i gorsze momenty :) A jak wam podoba się historia o Chloe King?

Zobacz także:

6 komentarze

  1. Nie czytałam jeszcze poprzednich tomów, ale mam je w planach na ten miesiąc, więc cieszę się, że już niedługo pojawi się trójka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede mną jeszcze drugi tom, ale chętnie sięgnę :) Jestem ciekawa kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede mną również jeszcze tom pierwszy. Ale okładki to są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się naczytałam dosć dużo recenzji negatywnych o pierwszej częsci, wiec juz nie mam takiej ochoty ani na pierwsza, ani na druga/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety negatywne opinie u innych osób mogą działać jak najbardziej na moją mentalność, że mówię tej serii głośne NIE!
    Aczkolwiek jak nie pokochać książki choćby dzięki jej okładce? <3 Śliczna jest okładeczka tego tomu :)
    I tak i tak przeczytam tą serię gdy będę mieć okazję ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z tą serią jeszcze, więc póki co odpuszczam. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń