Liebster Award #9

1/17/2014

Z przyjemnością informuję, że zostałam nominowana do LIEBSTERA przez Marze!

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego 
blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”


1. Książka, którą ostatnio przeczytałaś

Ostatnią książką, jaką przeczytałam był "Kurier". Bardzo spodobała mi się ta książka, co widać po recenzji. Mam nadzieję sięgnąć po kolejne części :)

2. Czy jest książka, która skłoniła Cię do zmiany samego siebie? Jaka?


Przeczytałam wiele książek, które skłoniły mnie do refleksji i na pewno w pewien sposób zmieniły mój sposób postrzegania świata. Myślę, że jest to nieodłączna część czytania książek, Jednak nie istnieje taka lektura, która jawnie zmieniłaby moją osobę.

3. Twój ulubiony bohater książkowy?


Trudne pytanie, ponieważ w prawie każdej książce na takiego trafiam. Z pewnością są to Karou (z "Córka dymu i kości"), Lena (z "Delirium") i Katniss (z "Igrzysk Śmierci"). Czyli - silne, żeńskie postacie.

4. Jak często korzystasz z biblioteki? 


Od czasu ukończenia szkoły - wcale. Nie odczuwam potrzeby odwiedzania biblioteki, gdyż na moich półkach piętrzą się nieprzeczytane książki :)

5. Gdybyś mogła/mógł spotkać się z jakimś pisarzem, kto by to był?


Hmmm... Kolejne trudne pytanie. Myślę, że najchętniej spotkałabym się z Lauren Oliver, która jest jedną z moich ulubionych autorek. 
 
6. Czy prowadzisz blogi inne, niż czytelnicze?


Nie :)

7. Co najbardziej przeszkadza Ci podczas czytania?


Z czynników zewnętrznych, to słabe światło i niewygodne miejsce, a najbardziej uciekające poduszki ;) Natomiast jeśli chodzi o samą książkę, to zbyt duża ilość opisów, które nic nie wnoszą do fabuły.

8. Gdybyś miała wybrać magiczną/nadnaturalną zdolność, co byś wybrała? 


Manipulacja czasem! :) Zatrzymywałabym go, aby w spokoju czytać oraz wykonywać podstępne uczynki. Ponadto, przyśpieszałabym czas podczas stania w kolejce, czy na nudnych wykładach :)

Już jakiś czas minął od ostatniego razu, gdy kogoś nominowaliśmy. Od tamtej pory poznaliśmy wielu świetnych bloggerów i trafiliśmy na wiele ciekawych blogów, więc tym razem nie może obejść się bez nominacji! Niestety nie jesteśmy w stanie wymienić wszystkich...


 Pytania:
  1. Co uważasz za swój największy sukces jako bloggera?
  2. Jaki gatunek literacki króluje w twojej biblioteczce?
  3. Czy udało Ci się spełnić chociaż jedno postanowienie w 2013 roku? Jeśli tak, to jakie?
  4. Gdzie widzisz siebie za 5 lat? Czy nadal będziesz bloggerem?
  5. Ile książek czytasz miesięcznie? Jak znajdujesz na to czas?
  6. Jaki jest przepis na idealną książkę dla Ciebie?
  7. Jaką książkę zawsze polecasz wszystkim wokół?
  8. Czy natrafiłaś na książkę, którą wszyscy się zachwycali, a Tobie wcale się nie spodobała? Jeśli tak, to jaka to była?
Jeszcze raz dziękuję Marze za nominacje. Było to bardzo miłe z jej strony :) Mam nadzieję, że podobają się wam moje odpowiedzi, i że dowiedzieliście się o mnie czegoś nowego :)

Zobacz także:

3 komentarze

  1. Manipulacja czasem- to by była ciekawa zdolność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za nominacje bejb:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :D Na dniach postaram się udzielić odpowiedzi :D Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń