Hih Five! - Najbardziej wyczekiwane premiery filmów 2014

1/05/2014


HIGH FIVE! to akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...  Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Jeśli chcesz przyłączyć się do akcji - nic prostszego! Zgłoś swój udział Pod tym postem - w komentarzu, skopiuj powyższy tekst oraz grafikę wraz z podlinkowaniem do podstrony z rankingiem i utwórz na swoim blogu własny HIGH FIVE! :)


Nowy rok i nowy ranking! Dzisiaj będzie filmowo! W 2014 roku do kin wejdzie mnóstwo świetnych filmów, które na pewno z chęcią obejrzę! Nie chciałbym jednak wybiegać w przyszłość aż dwanaście miesięcy do przodu, więc skupię się na kilku produkcjach, które ukażą się na srebrnych ekranach za jakieś kilka miesięcy lub też i szybciej. Do dzieła!

Ranking stworzony przez: Zerra
Temat: Najbardziej wyczekiwane premiery filmów 2014


Noe: Wybrany przez Boga

Film na podstawie komiksu, który również z chęcią bym najpierw przeczytał! Mam nadzieję, że jeszcze przed obejrzeniem filmu mi się to uda. Opis filmu jest krótki: "Biblijny Noe ma apokaliptyczne wizje potopu. Podejmuje działania, które mają uchronić jego rodzinę przed nadchodzącym kataklizmem."





Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz

Ok... Jako wieloletni fan produkcji Marvela. I tych filmowych, i tych komiksowych na pewno pokuszę się o obejrzenie. Jednakże... Ten tytuł... Jest po prostu śmieszny. No nic. Zobaczymy jak to będzie, choć pierwsza część Pana Kapitana mnie nie zauroczyła. Nie mam pojęcia jaki jest faktyczny plakat tej produkcji, bo w sieci krążą dosłownie dziesiątki wzorów...



X-Men: Przeszłość, która nadejdzie

I kolejny film ze stajni Marvela. Bo jakże by inaczej. X-Meni od zawsze byli jedną z moich ulubionych serii tego wydawnictwa i jakoś najbardziej do mnie docierali. Do tej pory obejrzałem wszystkie filmy, choć niektóre z nich dość średnio oceniam... Jednak na pewno obejrzę i tę produkcję!





 
Jak wytresować smoka 2


Jeden z najlepszych filmów animowanych, jaki obejrzałem już nie jako dzieciak. Smoki, wikingowie, świetna grafika... Czegóż więcej do szczęścia potrzeba fanowi fantastyki? Na 2 część przygód Szczerbatka (i tego tam jego ludzkiego, mniej ważnego kumpla) czekałem z wytęsknieniem od obejrzenia pierwszego filmu. Niepokoi mnie jednak fakt, że film będzie w 3D...



Transformers: Age of extinction

To już czwarty z kolei film o rozwalających naszą kochaną planetę robotach. Poprzednie części nie były zachwycające... Ba. Były dość dalekie od tego. Niemniej jednak - z ciekawości obejrzę także ten tytuł (nie tłumaczę, bo nigdy nie wiadomo jak to u nas nazwą...).








Jak widać na załączonych obrazkach... Mój ranking jest mocno fantastyczny. Mam tak zresztą ze wszystkim, co zapewne wiedzą ci, którzy zaglądają tu od czasu do czasu. Miałem się skupić na tych filmach, których premiera nie jest tak odległa, ale jakoś dotarłem aż do czerwca 2014... No nic :) Dajcie znać czy jakiś z powyższych tytułów was również interesuje. No, i zachęcam gorąco do stworzenia własnego H5! na waszych blogach!

Zobacz także:

14 komentarze

  1. 2014 będzie obfitował w zatrzęsienie ciekawych filmów, w życiu nie wybrałbym tylko 5, może do 20 udałoby mi się ograniczyć :)

    Wszystkie filmy z Twojej listy chętnie zobaczę, choć ani w Noe ani w Transformersach nie pokładam zbyt wielkich nadziei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka to zabawa, że trzeba się ograniczyć jedynie do 5. I ja miałem z tym problemy, ale jak mus, to mus :) Tak samo w Transformersach nie pokładam nadziei... Co do Noego, to mam liczę, że najpierw zapoznam się z komiksem, jak się uda ;)

      Usuń
  2. Ja chętnie zobaczę "Noe" i "Jak wytresować smoka 2" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Jak wytresować smoka 2' z chęcią obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie "Noe" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałem już okazję przeczytać pierwszy tom komiksu na podstawie, którego nakręcono Noego i szczerze mówiąc wypadł dobrze, a więc jestem ciekawy jak wyjdzie to w filmie, co więcej wcześniej widziałem już zwiastun i wypadł błyskotliwie, zresztą chyba jak wszystkie zwiastuny, a więc wnioski wyciągnę dopiero z całości, będę czekał na film! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że zdążę poznać komiks przed jego ekranizacją :)

      Usuń
  6. Ja tam czekam na Captaina America, Hansel&Gretel, American Hustle, Grand Budapest Hotel ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga część "JWS"?! Uwielbiam ten film. Nie bój się 3D, ostatnio filmy są naprawdę do tego dostosowane, choć w tym może być mało efektów.
    P.S. Ten "ludzki, mniej ważny kumpel" nazywa się Czkawka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jednak będę upierać przy tym, że zdecydowana część filmów, bądź też animacji, zrobionych w 3D tak naprawdę niczego więcej z tej okazji nie prezentuje. Po seansach mam tylko niepotrzebne odciski na nosie i bolące oczy od przesiadywania w beznadziejnie skonstruowanych okularach. Niepokoi mnie strasznie to, że kinematografia zmierza do 3D, bo głównie w przypadku filmów z napisami (które wolę oglądać) jest to spora mordęga dla widza... Niekiedy wolę odczekać kilka miesięcy od premiery kinowej i po prostu obejrzeć sobie film na spokojnie w domu.

      P.S. Czkawka, no fakt. Wyleciało mi z głowy :) Bo przecież... nie oszukujmy się, większość z nas ogląda ten film dla smoków :P

      Usuń
  8. Zgłaszam swój ranking :) http://magica-mundi.blogspot.com/2014/02/high-five-i-stosik.html (P.S. Czemu tego rankingu nie ma w spisie wszystkich tematów?)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zgłaszam swój ranking ;) o tutaj
    Pozdrawiam, Luna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zgłaszam swój ranking :) Jak to mówią lepiej późno niż wcale
    http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/2014/03/high-five-9-najbardziej-wyczekiwane.html

    OdpowiedzUsuń