Czerwcowy stosik Zuz

7/04/2013





Hej!
Czas leci nieubłaganie i jak co miesiąc przyszła pora na stosik. Czas matur już minął (zdałam wszystko :D) zatem mogłam sobie pozwolić na większy stosik, nie tylko recenzencki, ale też własny.
Mam nadzieję, że w wakacje zdołam przeczytać więcej niż zazwyczaj ;) Nie przedłużając już - przedstawiam wam moje książki, które przywędrowały do mnie w czerwcu.


 Od dołu:

1. "GONE. Zniknęli. Faza pierwsza: Niepokój" M. Grant (prezent)
2. "Geneza" J. Khoury (wymiana z Sophie)
3. "Gwiazd naszych wina" J. Green (prezent) [video recenzja]
4. "Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy" J. Evanovich (z Glamour)
5. "Zbuntowane anioły" L. Bray (od Publicatu) [recenzja]
6. "Królestwo cieni" C. Kiernan (j.w) [recenzja]
7. "Skrzydła Laurel" A. Pike (j.w) [recenzja]


8. "Wizje" D. Sacredoti (od Dreams)  [recenzja]
9. "Pretty Little Liars. Rozpalone" S. Shepard (od Otwartego)[recenzja]
10. "Magiczna gondola" E.Völler (od Egmontu) [recenzja]
11. "Złoty most" E.Völler (j.w) [recenzja]
12. "Zasupłana historia" A. Tyszka (j.w) [recenzja]
13."Sekrety sióstr" C. Dowlnig (od Remi) [recenzja]
14. "Sprzedana" C. Thurlow (j.w) [recenzja]

+ płócienna siatka "I <3 W O" (od Otwartego) i notatnik z motywem "Wiatr" (od Dreams)


Dajcie znać jak podoba się wam mój stos :) 
Znaleźliście coś dla siebie? Czytaliście coś i  możecie polecić?

Zobacz także:

27 komentarze

  1. Świetny stos. Bardzo chciałabym się zapoznać z serią GONE, "Gwiazd naszych wina" oraz książkami E.Völler.
    Wspaniałych chwil z książką życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Wielu tytułów jestem bardzo ciekawa :) Polecam GONE, genialna seria, choc pierwsze tomy nie są aż tak dobre jak późnijesze. Magiczna gondola bardzo mi się podobała, chciałabym przeczytać kontynuację :) Zazdroszczę "Gwiazd naszych wina" i Genezy. Miłego czytania! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam kilkadziesiąt pierwszych stron "GONE" i mój entuzjazm opadł... takie trochę średnie się wydaje :(
      Dzięki :)

      Usuń
  3. zazdroszczę "Gone" oraz "Genezy". "Magicznej gondoli" raczej nie polecam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie właśnie zaczytuję się w "Magicznej gondoli" i bardzo mi się podoba :D:)

      Usuń
  4. Super! Przyznam że zabrałabym prawie cały stosik <3 A Glamour z książką szukam, szukam i znaleźć nie mogę :[ Wszędzie jest tylko Glamour Pad :[
    Polecam "Skrzydła Laurel" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo szukałam, aż znalazłam w Immedio :)

      Usuń
  5. Widzę, że wszyscy rzucili sie na Glamour:) Też będę teraz czytać pierwszy tom Śliwki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka okazja, nie można było jej przegapić! :)

      Usuń
  6. Cudny stosik, sporo książek nawet pokrywa sie z moim, np. "Jak upolować faceta", "Gwiazd naszych wina", "Gone"(choć ja dwie ostatnie części), "Zbuntowane anioły" :)
    Co czytałam i co mogę polecić? Na pewno "Królestwo cierni" seria jest świetna, mi osobiście pierwsza część podobała sie bardziej, ale ta też jest warta uwagi, podobała mi się.
    Czytałam też "Magiczną Gondolę" i nie spodobała mi się szczególnie, mimo to ciekawi mnie druga część.
    Miłego czytania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak upolować faceta" to najczęstsza pozycja na stosie w tym miesiącu :D hihihi...

      Usuń
  7. Chętnie bym Ci ukradła "Gone" "Gwiazd naszych wina" i przde wszystkim "Genezę" <3 Pilnuj półek bo już biegnę :p

    Pozdrawiam serdecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że moje półki są pod stałą obserwacją :D

      Usuń
  8. Ile wspaniałych książek! Ukradłabym Ci "Magiczną gondolę" i pewnie kontynuację oraz "Genezę". Za sobą mam "GONE" i "Gwiazd naszych wina", którą uwielbiam. Pozdrawiam i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast kraść zapraszam do naszego konkursu gdzie możesz wygrać "Magiczną Gondole" :)

      Usuń
  9. Piękny stos... zazdroszczę nabytków, zwłaszcza "Genezy" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mega zadowolona, że udało mi się ją upolować :D i nie jest wcale taka gruba jak myślałam :)

      Usuń
  10. Cudeńko *.* zazdrszczę Genezy, Złotego mostu.... Ja ciągle czekam na swój egzem9larz Zasupłanwj historii i jak jutro nie przyjdzie to chyba strzelę sobie w łeb ;_;
    Czekamna recnzje tych książek, które ciągle są jeszcze przed Tobą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Złoty most" i "Zasupłaną historię" można wygrać w naszym konkursie :)
      Bardzo mi miło :)

      Usuń
  11. Również upolowałam książkę z Glamour- super interes :) Chętnie przeczytałabym "Magiczną gondolę" i "Złoty most". Książki o Laurel są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przygoda z Laurel dopiero się zaczyna :D

      Usuń
  12. Hm.. najbardziej podoba mi się seria GONE, i chyba wkrótce ją zacznę ;) A mi właśnie książki o Laurel się nie podobały c:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Za "Gwiazd naszych wina" zabiorę się w najbliższym czasie, a dwie pierwsze części przygód Stephanie Plum oraz sześć tomów PLL posiada moja koleżanka, więc pewnie będę miała okazję przeczytać je. Za to zazdroszczę "Sekretów sióstr" i "Sprzedanej"! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny stos. Piękny notatnik no i świetna ta siatka od Otwartego ;) Przyjemnej lektury życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne stosiki :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stos :D Polecam szczególnie "Genezę". :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń