Zapowiedź książki "Dziedzictwo"

7/19/2013

Kontynuacja bestsellerowej serii "Wybrani" 
autorstwa C.J. DAUGHERTY

25 wrzesień 2013

W zeszłym roku, Allie przeżyła trzy aresztowania, śmierć koleżanki i rozłam w rodzinie. Z czasem straciła wiarę we wszystko. Światełkiem w tunelu było nowe życie w Akademii Cimmeria. To jedyne miejsce, do którego czuła, że należy. I fakt, że to miejsce przyniosło jej prawdziwych przyjaciół – i przedstawiło Cartera Westa – nie zaszkodziło.



Ale daleko od bezpiecznego schronienia, klasztornych murów Akademii Cimmeria jest bardziej niebezpieczne niż Allie może to sobie wyobrazić. Uczniowie i nauczyciele są zagrożeni, a rodzina Allie – od tajemniczej babci do zbiegłego brata – jest w centrum tego wszystkiego.

Tym razem, nikt jej nie uratuje. Tym razem, Allie zamierza uratować samą siebie.

W „Dziedzictwie”, drugiej części serii „Wybrani”, Allie musi dokonać wyboru pomiędzy ochroną rodziny, a zaufaniem do przyjaciół. Ale sekrety mają sposoby na rozdzielanie nawet najsilniejszych relacji.

Czytaliście już "Wybranych"? Moją recenzję pierwszego tomu z serii "Akademia Cimmera" możecie znaleźć [tutaj]. Jak się wam podoba okładka? Powiem szczerze, że mnie trochę zaskoczyła :)

Zobacz także:

7 komentarze

  1. Mnie również. Kojarzy mi się trochę z jakimś harlequinem xd Ale i tak nie mogę się doczekać ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede mną dopiero Wybrani, ale dobrze, że książka czeka już na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaa, nie mogę się doczekać!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka mnie trochę odstrasza, czy to jakiś tani romans? Pierwsza część serii mi się podobała, myślę, że sięgnę po kontynuację. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie przeczytałam "Wybranych", ale mam taki zamiar, wiec bardzo się cieszę, ze niedługo będzie również druga część.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza część już czeka na mnie - zapowiada się nieźle. Później pewnie sięgnę również po "Dziedzictwo".

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna okładka:)
    czytałam już pierwszą część i z ciekawością czekam na drugą część:)

    OdpowiedzUsuń