Zapowiedź książki "Patriota"

1/11/2014

21 luty 2014

Ostatnia część bestsellerowej trylogii!

June i Day poświęcili bardzo wiele dla ludu Republiki i dla siebie nawzajem. Teraz ich kraj zaczyna pisać swoją historię od nowa. June wraca do łask Republiki, pracując z rządową elitą skupioną wokół Najwyższego Elekta, zaś Day awansuje na wysoką pozycję w armii.

 Ale żadne z nich nie może przewidzieć okoliczności, które sprawią, że znów będą musieli działać razem. Właśnie wtedy, gdy pokój wydaje się być tak bliski osiągnięcia, wybuch epidemii powoduje panikę w Koloniach i do granic miast Republiki zbliża się wojna. 


Nowy rodzaj epidemii jest najbardziej zabójczy z wszystkich dotychczasowych i, jak wkrótce przekonuje się June, jedyny sposób obrony Republiki może kosztować Daya wszystko, co ma.

Historia, która zapiera dech w piersiach i trzyma w niepewności do końca. Bestsellerowa trylogia Marie Lu zmierza ku zaskakującemu rozwiązaniu.

Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z pierwszym tomem tej serii. Jestem nią zainteresowana ale nie jestem pewna czy trafi w moje gusta. Jak myślicie? Poznaliście już oba tomy "Legendy"? Czekacie na finał? :)

Zobacz także:

2 komentarze

  1. Chętnie sięgnę, ponieważ jestem ciekawa zakończenia historii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, pierwszy tom już znam, po drugi chcę sięgnąć w najbliższym tygodniu,no i oczywiście z niecierpliwością czekam na trzeci! Mam nadzieję, że się nie zawiodę i historia rozwiąże się sensownie - po pierwszym tomie miałam trochę wątpliwości co do konstrukcji świata, ale cały czas wierzę, że w całości trylogia okaże się czymś super.

    OdpowiedzUsuń