Majowy stosik Zerra

6/01/2013

Dziś pierwszy czerwca, czyli Dzień Dziecka. Z racji tego, że - chcąc nie chcąc - każdy jest czyimś dzieckiem.... Wszystkiego najlepszego dla wszystkich! ;)

Poprzednim razem (w kwietniu) był wręcz stos lub też stosisko... teraz jest zaledwie stosiczek, stosiuniątko... Cóż, jak się ma całą sagę George'a R. R. Martina + kilkadziesiąt książek do przeczytania, to niestety trzeba przycisnąć pasa i więcej nie brać. A - byłbym zapomniał... Poza tym sesja się zbliża :) No i do pracy również nikt za mnie nie pójdzie :P Jednak czytam kiedy tylko mogę, gdy jeszcze widzę na oczy i nie padam na ry... twarz :] Ale dość... Prezentuję zbiór, a w zasadzie zbiorek... zbiorniczek (?!) majowy.




Łod góry:
- "Orły i wrony" - J. M. R. Michalski (pierwszy patronat nad książką! recenzja [tutaj])
- "Kłamca" (1) - Jakub Ćwiek (w końcu mam! :P dzięki Zuzi, która mi sprezentowała :))
- "Reckless I. Kamienne ciało" - C. Funke (również od Zuzi, jej recenzja [tutaj])
- "Reckless II. Nieustraszony" - C. Funke (i także od Zuzi, jej recenzja [tutaj])

Sami widzicie, że nie wydałem w tym miesiącu ani grosza i nie zamówiłem nic nowego, prócz pierwszej książki, na której czytanie już dużo wcześniej się zgodziłem. Tak więc - gdyby nie Zuzia, to nie miałbym trzech nowych książek :P

Ach, i przy okazji wspomnę słówkiem, iż byłem zmuszony zrezygnować ze współpracy z Raportem Obieżyświata (z różnych względów - głównie "czasowych"), gdzie może niektórzy oglądali moje video-recenzje. Nie znaczy to jednak, że czasem nie pojawi się jakieś moje nowe nagranie, choć na regularność nie ma co liczyć... W każdym razie - powróciłem na stare śmieci, czyli na kanał YT: Recenzjum (<klik). Będę wdzięczny za każdą subskrypcję  :) Jeśli ktoś jest zainteresowany moimi vreckami, a jeszcze nie miał okazji, to na górze tejże strony znajduje się odpowiednia zakładka :) 

Pozdrawiam :)

Zobacz także:

22 komentarze

  1. Liczy się, że coś jest ;) Niestety tym razem nic ze stosika mnie nie interesuję, jednak Tobie życzę miłego czytania. :) I oczywiście gratuluję patronatu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Reckless" nie czytałam, ale jak będę miała okazję to z pewnością z niej skorzystam. Myślę, że nie chodzi zawsze o większość stosiku, trzeba dopasować go do swoich możliwości - to wygoda, a nie obowiązek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak mnie boli, gdy tak niewiele nowych książek w miesiącu trafia na moją półkę :P

      Usuń
  3. Stosik może malutki, ale za to bardzo ładny. :) "Kłamcę" czytałem, bardzo dobra, lekka lektura. Natomiast "Recklessa" oraz "Orły i wrony" mam w planach. :)
    Miłej lektury! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z dopiskiem:
      Szkoda, że zakończyłeś działalność w "Raporcie Obieżyświata". Tam Cię właściwie zobaczyłem po raz pierwszy i przywędrowałem tutaj, ale cóż, widocznie miałeś ku temu powody. :)

      Usuń
    2. Powody były różne, jak już wspomniałem tu wyżej. Teraz będę robić coś swojego. Zawsze to lepiej "u siebie" i "na swoim". Przynajmniej moim zdaniem :P

      Mam już kilka video recenzji nagranych, teraz tylko je obrobić i wrzucić :P Robiąc filmy na swój kanał nie muszę tak bardzo trzymać się pewnych zasad... Często było tak, że do momentu aż mi scena dobrze wyszła, to próbowałem 10 razy... I montaż był po prostu katorgą... Teraz jednak stawiam na spontaniczność bardziej, to i montaż mniej zajmie. Zdecydowanie :P A tym bardziej, że nie mam czasu, by regularnie wrzucać nagranie. Ale zobaczymy jak to będzie :P

      Usuń
  4. Kamiennego ciała zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Kłamcy", z chęcią bym przeczytała.

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez czytania sporo wiem o tych książkach Ćwieka, ale w końcu mam okazję sprawdzić naocznie :P

      Usuń
  6. Kłamcę bardzo chętnie bym przygarnęła, czaję się już od jakiegoś czasu na ten tytuł ;) Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Och, ileż to ja się czaiłem :DD Teraz czaję się na dalsze tomy :P

      Usuń
  7. Tak jak wszyscy ja też zazdroszczę Kłamcy. Przypatruje się także nowej pozycji na rynku "Orły i Wrony" widzę, że masz ją w swoim stosiku, także czekam na jej recenzję.

    Na pewno dam ci subskrypcję na YT, ponieważ uwielbiałem twoje video-recenzję, ale szkoda, że nie będzie już regularnych filmików "Na marginesie" w twoim wykonaniu :/
    A i bym zapomniał :D Miłej lektury życzę.
    Pozdrawiam i do zobaczenia w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Recenzja "Orły i wrony" już jest na blogu :) Zrecenzowaliśmy jako pierwsi w Polsce :P Nota bene - mamy patronat nad tą książką, więc tym goręcej ją polecamy :) Zajrzyj do linku umieszczonego w poście ;)

      Dzięki za wsparcie! :) No, regularnie nie będzie (niestety..). Mam zbyt wiele na głowie... Myślałem, że w ogóle bardzo rzadko będę wrzucał vrecki teraz, ale jak zacząłem nagrywać na spontanie, to od razu z dwiema ruszyłem ^^ Zobaczymy jak to wyjdzie. Jestem dobrej myśli, ale również żałuję, że zmuszony byłem zrezygnować z "Na Marginesie". Ciężko będzie zdobyć nową widownię, ale mam nadzieję, że znajdzie się trochę ludzi, którzy będą mieli ochotę posłuchać moich opinii o książkach :)

      Usuń
  8. Nie liczy się ilość, ale jakość :) A w stosiku widzę same fajne tytuły :)
    Kwestię kilkudziesięciu książek na półkach, które czekają na przeczytanie, znam z autopsji. Tyle, że nie potrafię nie nabywać kolejnych książek. Jak coś upatrzę, to mieć to muszę, choćby książka i rok miała czekać na swoje 5 minut w moich rękach ;)
    Pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Ja też nie potrafię, ale szczerze powiedziawszy - to nawet nie miałem czasu zajrzeć do żadnej księgarni... nawet internetowej. A poza tym Zuzia czuwa nad tym, abym nie brał na swoją głowę jeszcze więcej książek... Bo mam już wystarczająco, a nawet nadto... Choć z chęcią kupiłbym więcej ^^

      Och, i ja też już mam chyba takie, które czekają rok na przeczytanie :P

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Chętnie zapoznałbym się z "Kłamcą" Jakuba Ćwieka. Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, i ja również :P Jakoś niebawem przeczytam, bo jestem bardzo ciekaw :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. "Kłamca" jest świetny :D

    Kurczę! Żebym ja miała tyle silnej woli, aby ciągle nie ściągać do domu nowych książek :P Nie działa na mnie nawet fakt, że już miejsca mi brakuje :P

    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń