Zapowiedź książki "Rozpalone"

6/07/2013

"Pretty Little Liars XII - Rozpalone"
3 lipiec 2013



Emily, Aria, Hanna i Spencer wyruszają w wymarzony rejs. Błogie lenistwo, piękne widoki i półnadzy przystojniacy…
Wydaje się, że nic nie może zepsuć tej wyprawy.
Kiedy jednak na statku pojawia się tajemnicza pasażerka na gapę, a nadawca SMS-ów znów zaczyna wysyłać pogróżki, dziewczyny wpadają w popłoch.

Karaibski sen zmienia się w walkę o przetrwanie…
NIE UCIEKNIECIE PRZED PRAWDĄ, KŁAMCZUCHY.
DOSTANIECIE TO, NA CO ZASŁUŻYŁYŚCIE.
A. 
Cieszycie się na wieść o kolejnej części z serii "Pretty Little Liars"? Ja bardzo, wydaję mi się, że może to być najlepsza część ze wszystkich, które ukazały się do tej pory. 

Zobacz także:

7 komentarze

  1. Za mną jednak na razie jedynie 2 części serii, jej zbieranie jest dość kosztowne :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zebranie wszystkich części trochę kosztuję ;/ ale na szczęście są jeszcze biblioteki i... znajomi kochający PLL :)

      Usuń
  2. Widziałam dziś w matrasie, dużo o nich czytałam i chętnie bym je przeczytała, ale jak na razie fundusze na to nie pozwalają ;d a w bibliotece jak na zzłość nie ma :) ale planuję obejrzeć serial.

    Pozdrawiam !
    www.pamietnik-czytania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial gorąco polecam! :) Trochę tych odcinków masz do nadrobienia ;)

      Usuń
  3. O, tym razem trochę inna kolorystyka niż we wcześniejszych tomach - brakuje już czerwieni i różu. :) Ja na razie przybieram się do pierwszej części...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że od ok. 8-9 tomu okładki zaczęły odbiegać od tych początkowych, które były najlepsze :D

      Usuń
  4. To jedna z moich ukochanych serii :) Tak więc niech lipiec szybko nastanie :)

    OdpowiedzUsuń