Mini stosik lutego - Zuz

2/28/2013

 +



Prezentuję wam mój mini stosik książek, które trafiły do mnie w lutym. Może i jest mały, ale z jego zawartości jestem bardzo zadowolona :) Pod koniec stycznia przyszło do mnie kilka egzemplarzy recenzenckich, które mieliście okazję oglądać w poprzednim stosiku. Więc w lutym skupiłam się na spełnieniu tych zobowiązań i nie powiększałam swojej kolekcji. 

Od lewej:

- "Olśnienie" Aimee Agresti - od wydawnictwa REMI
- "Przez burze ognia" Veronica Rossi - z wymiany na LC
- "Neva" Sara Grant - z wymiany na LC
- "Idealnie dobrani" Catherine McKenzie - od wydawnictwa Otwartego

Jak się wam podoba stosik? Czytaliście któreś z moich "zdobyczy"?


Zobacz także:

12 komentarze

  1. Na "Przez burzę ognia" czekam a "Olśnienie" chętnie bym przeczytała ;) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę "Przez burze ognia" i "Olśnienia"! oj, jak zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Olśnienie" właśnie czytam :) Bardzo fajne, ale coś mi się z oczami dzieję więc strasznie wolno mi idzie :( A już się cieszyłam, że po przeczytaniu jej będę mogła zabrać się za coś własnego ;) może przed przesyłką od wydawnictw jeszcze zdarzę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nieważna jest wielkość stosiku, liczy się zawartość, a ta wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam! Bo co nam po ogromnym stosie lektur szkolnych? ;)

      Usuń
  4. Nevę bym podebrała, bo od dawna coś mnie w niej intryguje... Chciałabym też "Burze" bo wiele pozytywnych recenzji się naczytałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat na "Nevę" trafiłam przypadkiem i jeszcze żadnej konkretnej recenzji nie miałam przyjemności czytać :)

      Usuń
  5. Mam zamiar przeczytać "Olśnienie", a także "Neva" - więc gdybyś wymieniała to jestem chętna! :) Gratuluje stosika i wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Przez burze ognia" jak najbardziej polecam. Niesamowita książka. "Olśnienie" także i na mnie czeka :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak śmiesznie wyszło bo w niedługich odstępach przeczytam 3 książki, w których są "kopuły" - "Nowa Ziemia", "Neva" i "Przez burze ognia". Ciekawe, która wypadnie najlepiej :)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń