"Olśniewające" Sara Shepard - Zapowiedź

2/26/2013


"Pretty Little Liars XI - Olśniewające"
02 kwiecień 2013



Już niebawem, bo na początku kwietnia, na księgarnianych półkach pojawi się kolejny tom serii Pretty Little Liars :) To już 11 część! Na stronie wydawnictwa Otwartego można przeczytać o książce:

"Emily, Aria, Spencer i Hanna wpadają w panikę, gdy w Rosewood pojawia się Gayle.

Ta wpływowa milionerka ma niejeden powód, by się na nich zemścić. Na dodatek tajemniczy nadawca SMS-ów wciąż wysyła niepokojące wiadomości. Czy dziewczyny znajdą sposób, by wyjść cało z opresji?

Pretty Little Liars to historia pięciu przyjaciółek, z których jedna znika w tajemniczych okolicznościach. Kiedy zostaje znalezione ciało Alison, życie nastolatek zamienia się w koszmar. Policja szuka mordercy, dziewczyny kogoś, kto podszywa się pod Ali i zna ich największe sekrety"


Seria ta znana jest w Polsce ze świetnych okładek, jednak myślę, że od ostatniej części trochę ten poziom spadł. Jakie jest wasze zdanie? Macie w planach przeczytać kolejną, już 11 część kłamczuch? Ja na pewno :)

Zobacz także:

3 komentarze

  1. Na razie wypadałoby mi zabrać się za pierwszą część. Cała seria bardzo mnie ciekawi, jednak czuję lekkie przerażenie na myśl o tym, iż ma ona aż tyle części... Nie przepadam za tym. Mam nadzieję, że jednak treść wynagrodzi mi ilość tomów i po każdą część będę sięgała z uśmiechem na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - ilość części jest przerażająca. Seria ma się skończyć na 14/15 :) Pierwszy tom z fabuły bardzo przypomina pierwszy odcinek serialu o tym samym tytule :) W drugiej części powoli już odchodzi od fabuł serialu (tzn serial odchodzi fabułą;)) i w kolejnych częściach książki dzieją się już zupełnie inne rzeczy, no może po za 4 czy 5 częścią :)

      Usuń
  2. W tej serii najlepsze są okładki ;), każdą oglądam z przyjemnością. Fabuła niekoniecznie mnie porwała, a streszczanie wszystkich poprzednich tomów zawarte na początku każdej czytanej przeze mnie części, wkurzało.

    OdpowiedzUsuń