Cała Polska pisze o komiksach. Cała ?

2/25/2013

Czy jest tak faktycznie? Raczej wątpię... Mimo wszystko, a może jednak właśnie dlatego - postanowiłem wziąć udział w tej akcji. Bo cóż, ja o komiksach piszę - od czasu do czasu...

Klikając w: Cała Polska pisze o komiksach dowiecie się o co tak na prawdę chodzi. Wspieramy akcję i życzymy wielu uczestników! ;) 




Dorzucę także swoje trzy grosze w postaci poniższych tekstów i wezmę udział w konkursie. Choć, szczerze powiedziawszy, na wygraną raczej nie liczę :P

Może dzięki temu choć kilka osób bardziej zainteresuje się komiksami :)

Zobacz także:

4 komentarze

  1. Powodzenia w konkursie :) Ja sam do akcji raczej się nie przyłączę, bo komiksy czytam raczej rzadko, a piszę prawie wcale, ale nie powiem, inicjatywa ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! :)
      No cóż, ja też nie jestem może znawcą sceny komiksowej, ale akcję wesprę i spróbuję szczęścia :)

      Usuń
  2. Dawno nie czytałam komiksów , to chyba już za mną - ta forma przekazu już do mnie nie dociera :) :) :). Moim naj..naj jest seria Bogowie z kosmosu. Z sentymentu kupiłam sobie nawet niedawno 2 tomy wydania zbiorczego pt. Ekspedycja .
    Pozdrawiam i życze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Radzę jednak przyjrzeć się komiksom i się troszkę do nich przekonać na powrót :)
      W Polsce - na szczęście - są coraz bardziej upowszechniane. Ogólnie rzecz biorąc, poziom komiksów i przekazywanych w nich wartości (poza ładnymi obrazkami) wzrasta :)

      Usuń