Książek nigdy za wiele: Zuz 1/2015

2/06/2015

Cześć wszystkim! 
 Od lipca nie było stosika prezentującego moje nabytki. Przez te kilka miesięcy sporo ciekawych pozycji do mnie trafiło i już zdążyło się rozgościć na moich półkach. Recenzję praktycznie wszystkich tych pozycji zostały już opublikowane na stronie, także jeśli czegoś jesteście ciekawi to zapraszam do zapoznania się z moją opinią :)

  •   "Gniewna gwiazda" i "Dziekie serce"  M. Young - Egmont
  • "Zła krew" S. Green - Uroboros
  • "Mara Dyer. Tajemnic " M. Hodkin; "Testy" J. Charbonneau x2; "Czekając na Gonza" D. Cousins; "Przeznaczeni" H. Bourne - YA!
  • "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", "Wybacz mi, Leonardzie", "Prawie jak gwiazda rocka" M. Quick - Moondrive
  • "Podwód by oddychać" R. Donovan; "Piękna i ambitna" L. Michele - Feeria

Zobacz także:

9 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać by przeczytać Gniewną Gwiazdę! :)
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", który mnie zachwycił. Mam za sobą też "Testy", które wciągnęły mnie na tyle, by z ochotą sięgnąć po II tom. Skończyłam też "Przeznaczonych", jednak ta książka okazała się być totalną pomyłką, zupełnie nie tego się po niej spodziewałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią poczytam o "Testach", "Powodzie, by oddychać" i "Mara Dyer. Tajemnica". :)
    Za sobą mam jedynie "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", który mnie zaczarował.
    Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę książek Quicka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam Twoją opinie na temat "Wybacz mi, Leonardzie", ponieważ ja ją również zaczełam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje serce doświadczyło ukłucia zazdrości :D W planach do przeczytania mam połowę twojego stosika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Quicka w 2/3 mam, co mnie bardzo cieszy. Czekam na twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Quicka baaaardzo chętnie zabrałabym do siebie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym Testy, Mare i Quicki <3

    OdpowiedzUsuń