ZUPEŁNIE NOWE, ZUPEŁNIE SZALONE - CRAZY DRAWINGS - KOLOROWANKI DLA DOROSŁYCH

10/01/2015


W ostatnim czasie miałam do czynienia z wieloma przeróżnymi "antystresowymi kolorowankami dla dorosłych". Myślałam, że już wszystko widziałam, ale "Crazy Drawings" bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło.



"Crazy Drawings" bardzo różni się od pozycji, które przyszło mi "kolorować". Jest to kolorowanka o zupełnie innym charakterze. Przede wszystkim "Crazy Drawings" pokazuje, że kolorowanki dla dorosłych wcale nie muszą zawierać "poważnych" wzorów, kwiatów, nawiązań do sztuki, itp., aby być "dla dorosłych".


W tym zeszycie znajdziemy całą masę fajnych, trochę szalonych grafik, które aż proszą się, by pomalować je tęczą! Składają się z wielu różnych drobniejszych i większych elementów, zabawnych i strasznych postaci, więc nawet mając +18 można je bez skrępowania kolorować.



Poza charakterem, "Crazy Drawings" wyróżniają się oprawą. Nie jest to typowy zeszyt, a bardziej "szkicownik" ze spiralą. Dzięki takiemu rozwiązaniu łatwiej jest kolorować i nie martwić się przygniataniem kartek, by zeszyt się nie zamykał. Grafiki są obustronne i niepowtarzalne, co jest jednocześnie wadą i zaletą. Wadą z tego względu, że gdyby chciało się powiesić gdzieś pokolorowaną grafikę, należałoby wybierać między dwoma. Zaletą jest niewątpliwie to, że mamy za to więcej pola do popisu dla naszej wyobraźni.



Szkoda, że oprawa "Crazy Drawings" nie jest twardsza. Ułatwiłoby to kolorowanie bez żadnego stolika, ale  zdaję sobie sprawę z tego, że to tylko taki "bajer", przez który cena poszybowałaby w górę. Jeśli chodzi o kartki, na których znajdują się grafiki, to niczego im nie brakuje. Są odpowiednio sztywne, matowe i dobrze przyjmują wszelkie pisaki, zakreślacze, cienkopisy i kredki.

   

Za sprawą "Crazy Drawings" przepadałam na całe, długie wieczory. To taka kolorowanka, którą naprawdę chce się kolorować. Która wywołuje pozytywne emocje nawet wśród tych, którzy są raczej sceptycznie nastawieni do tego typu "wynalazków". A jak już znudzi się wam typowe kolorowanie, to zawsze można postawić sobie jakieś wyzwanie. Moim jest to, by obrazek "Friends" pokolorować tak, żeby przedstawiał postacie z popularnych bajek. Jak na razie mam Minionka i Mike'a Wazowskiego... ale nie zamierzam przestać!

Serdecznie polecam dość oryginalną kolorowankę, jaką jest "Crazy Drawings". Mi jeszcze zostało kilka obrazków do pokolorowania i jak tylko mam chwilę i nachodzą mnie chęci, to zasiadam z pisakami, długopisami oraz kredkami i popuszczam wodzę fantazji. A wy? Lubicie tego typu rozrywkę na odstresowanie lub nudę?


Zobacz także:

0 komentarze